Gå til innhold

Hvordan få i gang en samtale om det kan bli noe mer mellom oss?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder for tiden på med en og føler at jeg snart må ta steget og spørre om det kan bli noe mer. Jeg er ikke helt klar for at det blir noe mer selv enda, men føler at jeg bør vite om han tenker det samme eller ikke.

Så hvordan få dette frem? Altså at jeg begynner å få følelser, men føler meg ikke helt klar. Vil jo at han skal vite det også.

Anonymous poster hash: 6f12c...2e1
Videoannonse
Annonse
Gjest anonym
Skrevet

Jeg holder for tiden på med en og føler at jeg snart må ta steget og spørre om det kan bli noe mer. Jeg er ikke helt klar for at det blir noe mer selv enda, men føler at jeg bør vite om han tenker det samme eller ikke.

Så hvordan få dette frem? Altså at jeg begynner å få følelser, men føler meg ikke helt klar. Vil jo at han skal vite det også.

Du må nesten si litt mer om situasjonen, hvor lenge dere har holdt på ? Har du hatt sex med han? Er dere ekslusive etc...

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med "holdet på med"?

...og hva er det du spør om hjelp til her? Hvordan gjøre det slutt?

Anonymous poster hash: b93b4...547
AnonymBruker
Skrevet

Vi holdt på litt tidligere, men begynte på igjen for omtrent 2-3mnd siden. Vi har hatt sex, men jeg føler ikke at vi kun har et "sex-forhold". Vi går feks på kino, lager middag sammen, har sovet over hos hverandre noen ganger osv. Vi sitter også sammen i sofaen og bare holder rundt hverandre og koser. Sa det deg noe mer? :)

AnonymBruker
Skrevet

"holde på med" mener jeg at vi holder på, altså hva skal jeg si..dater? Vi kaller det ikke dating, men det kan vel omtales slik.

Jeg vil få hjelp til hvordan jeg kan få i gang en samtale om forholdet vårt. Om han tenker at vi kan vi sammen eller hva...

AnonymBruker
Skrevet

Men hvis du ikke vil ha et forhold med han, hvorfor skal du da snakke om å bli sammen da?

:klo:

Har du følelser for han?

Skrevet

Men hvis du ikke vil ha et forhold med han, hvorfor skal du da snakke om å bli sammen da?

:klo:

Har du følelser for han?

Hun vil jo ha han, men ikke gå for fort fram. Er det ikke det du mener, ts?

AnonymBruker
Skrevet

Hun vil jo ha han, men ikke gå for fort fram. Er det ikke det du mener, ts?

Stemmer dette ts? Er det han som går for fort frem og du vil roe ting litt ned, uten å avslutte ting?

AnonymBruker
Skrevet

Spør han rett ut "nå har vi holdt på en stund og jeg liker deg godt, hva tenker du om oss?" når dere er alene og det er god og avslappet stemning mellom dere.

Anonymous poster hash: 49154...007

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...