Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eksdama til kjæresten min har fortsatt et veldig godt forhold til hans familie. Senest for to dager siden var hun på besøk hos foreldrene hans og sov over på hans gamle rom. Hun er stadig over der og drikker vin med moren hans. De var sammen i ca 2 år, ingen barn. Jeg synes dette er litt rart. Hva synes dere?

Anonymous poster hash: e39fa...1ee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja er spesielt...

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo litt rart da, men folk er forskjellige...de kom sikkert veldig godt overens da, trenger ikke bety at det er noe galt med deg/at hun liker deg mindre.
Men jo, jeg hadde nok syns det var rart selv.

Anonymous poster hash: 300ba...262
Skrevet

man knytter seg jo til familie , jeg savner faktisk familien til han ene x'n min mere en jeg savner han, for den familien var bare så go:) så lenge hun ikke besøker han, så får du bare la det gå trur jeg, for dem har vel blitt venner.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår at man knytter seg til familie, var selv veldig glad i min egen eks´ mor. Jeg snakker med henne om jeg møter henne osv, men ville følt det var litt rart å dra på besøk der når eksen har ny dame og greier....

Jeg vil ikke lage dårlig stemning så legger meg ikke noe oppi det, men får et lite stikk i magen likevel når jeg hører at hun har vært på besøk der. Hun skriver også mld til kjæresten min etterpå, og forteller han siste nytt om hans egen familie...

TS

Anonymous poster hash: e39fa...1ee
Skrevet

Enig med deg i at dette er litt rart, og at det klokeste og mest respektfulle nok hadde vært om hun holdt litt avstand til sin eks' familie, særlig nå som han har deg som ny kjæreste. Men vi kan jo dessverre ikke bestemme hva hun skal eller ikke skal gjøre... :sinnatagg:

Jeg tror også, dessverre, at det er lite du kan gjøre med eller si om dette uten å framstå som den barnslige. Du får bare heve deg over det som best du kan - skjønner at det stikker, men du får prøve å tenke at dette verken har noe med deg eller deg&kjæresten å gjøre!

Skrevet

Jeg har et godt forhold og kontakt med familien til eks-kjæresten min selv, men jeg drar ikke på overnattingsbesøk og vinkvelder - det er litt for spesielt for meg.

Gjest Gjest
Skrevet

jepp slik x har jeg også vert ute for.. en tragedie.. mine svigerser overnattet til og med hos xen da vi hadde barnedåp til vårt barn..

han har nå flyttet innigjen hos denne damen og mine (x)svigerser er veldig fornøyd. Vårt forhold blir nå omtalt som en uheldig situasjon(vi fikk 3 barn) Barna våre var heller ikke velkommen inn i svigerfamilien før han kom hjemigjen med sin xdame..

føler meg lurt ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...