MissEi Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Vil ha slike blomster på bordene ( stemmer det at det er hortensia? ). Mitt spørsmål til dere er, går det ann å kjøpe disse på stilk slik som feks pioner ? Å holder de seg lenge ? Å er det helt på tryne med plastikblomster ?
Semydfe Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 De kan bestilles på stilk og holder seg relativt lenge, men ville ikke fått de før dagen før uansett. Personlig syntes jeg ikke noe om plastblomster til bryllup... Du går glipp av det helt essensielle med blomster. Det skal være både deilig lukt, fint utseende og følelsen av noe naturlig. 1
Gjest Adriane Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Enig med Semydfe, det bør absolutt være ekte blomster.
Gjest Kiara! Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Jada, men de koster også deretter. Jeg ville ha kjøpt digre hagehortensiaer med masse knopper, stellt med den pent å klippet av blomstene selv. Ja, det er helt på trynet med plastikk beklager.
Gjest Kiara! Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 Jeg må bare få sagt at jeg synes Hortensia er en altfor lite brukt blomst til pynt til bryllup. "Alle" snakker om Peoner og hvor flotte de er, men disse digre ballene av noen blomster er også nydelige når de kommer sammen i en helhet, eller sammen med Peoner og roser.. Spesielt de blå finner jeg utrolig delikate.
MissEi Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2013 Då uteblir plastisk , synes det hadde vært utrolig praktisk med tanke på de ser like ut hver dag Synes det er så utrolig vanskelig med bordpynten er så lite kreativ som det går ann å bli, kjenner at dette er et stress moment...
Gjest Kiara! Skrevet 18. juli 2013 #7 Skrevet 18. juli 2013 (endret) Spar glass gjennom året - saus, syltetøy, taco osv så setter du blomstene oppi der slik at det passer sammen med farger og får litt volum. Tenk enkelt det blir som regel penest. Velger du disse Hortensiaene kan du bare ha en blomster ball i hver i feks 3 forskjellige høyder sammen det kommer til å se kjempelekkert ut. Det trenger ikke være så perfekt, det uperfekte ser ofte bedre ut når det kommer til stykket. Dessuten trenger du ikke så mye pynt på bordene, det blir fort altfor fullt med drikke, kamera, menyer osv. Det du har bilde av er kjempefint. Endret 18. juli 2013 av Kiara! 2
plix Skrevet 18. juli 2013 #8 Skrevet 18. juli 2013 Jeg må bare få sagt at jeg synes Hortensia er en altfor lite brukt blomst til pynt til bryllup. "Alle" snakker om Peoner og hvor flotte de er, men disse digre ballene av noen blomster er også nydelige når de kommer sammen i en helhet, eller sammen med Peoner og roser.. Spesielt de blå finner jeg utrolig delikate. Kunne ikke vært mer enig!! Skulle ha hortensia i brudebuketten- men så ble det noe rot og den de hadde var grønn og ikke blålilla.. Hortensia er bare nydelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå