Gyda Skrevet 17. april 2004 #1 Skrevet 17. april 2004 Noen som har sett denne filmen?? Lurer på å gå og se den. Er den bra?
Vichy Skrevet 17. april 2004 #2 Skrevet 17. april 2004 Hei! Jeg har sett denne filmen, og synes den var bra. Har lest noen andre innlegg her på KG der filmen fikk blandet kritikk, men jeg synes det var en fin film.
LilleBille Skrevet 17. april 2004 #3 Skrevet 17. april 2004 Synes ikke den er verd å se. Ble skuffet. For meg ble det for mye spekulasjon i kampscenene. Den eneste som virkelig var verd å se på var Renee Z. - som var ubetalelig.
Gjest pace Skrevet 17. april 2004 #4 Skrevet 17. april 2004 Booooring. Derimot så jeg Sense & Sensibility her om dagen. Det var en fin film det!
Piñacolada Skrevet 17. april 2004 #5 Skrevet 17. april 2004 Derimot så jeg Sense & Sensibility her om dagen. Det var en fin film det! :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon:
LarsLarsere Skrevet 17. april 2004 #6 Skrevet 17. april 2004 Noen som har sett denne filmen?? Lurer på å gå og se den. Er den bra? Er en nydelig film. Eneste minus for min del var at når jeg ringte for å bestille billetter til den fortalte dama jeg bestilte av meg SLUTTEN på den før jeg rakk å stoppe kjeften hennes! men ja, gå og se den, flott film.
Dødspingvinen Skrevet 18. april 2004 #7 Skrevet 18. april 2004 Jeg syns det var en flott film. Uventet handlig, fine skuespillere. Renee Zelwegger (er det sånn navnet skrives?) fikk en absolutt fortjent Oskar.
Gyda Skrevet 18. april 2004 Forfatter #9 Skrevet 18. april 2004 Tror jeg skal ta en tur jeg. Syns Renee Zellweger (?) er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå