AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Når en mann/gutt liker bildene du legger ut på face, kan det bety at han er interessert...?Anonymous poster hash: c33eb...c3e
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Nei, det kommer an på bildet. Anonymous poster hash: 4ba35...3b7
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Hvorfor tror du det da?Anonymous poster hash: 5faf3...536
Purple Diamond Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 (endret) Jeg liker bilder uavhengig av om jeg liker personen som har lagt det ut eller ikke. Endret 18. juli 2013 av Purple Diamond 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 Hm, nei vet ikke, er bare en som la meg til på face for en dag siden som likte bildet av meg og datteren min.. Han liker meg vel kanskje ikke enda, Anonymous poster hash: 0711b...9c1
Gjest C4r1n3 Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 Ja, det kan bety det. Men det kan også bety at han bare liker bildet, ikke deg.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #7 Skrevet 18. juli 2013 Altså.. Slik jeg tenker om facebook og interaktiv kommunikasjon. "Selv om jeg liker statusen din, betyr ikke det at jeg liker deg noe særlig." Det samme gjelder bilder og forøvrig. Anonymous poster hash: 792a2...d29
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #8 Skrevet 18. juli 2013 kommer vel også an på hvordan han ellers bruker FB Er han en som kommenterer og "liker" mye så er nok terskelen for å klikke på "liker" ganske lav. Jeg har noen venner på FB, av begge kjønn, som trykker liker og kommenterer på nesten alt mulig. Så har jeg andre som bare klikker hvis de virkelig mener det er verd en kommentar eller et "liker". Selv er jeg mellom disse ytterpunktene. Men jeg følger selvsagt mer med på hva nære venner og en person jeg er interessert i legger ut enn på alle mulige andre. Jeg har en del FB venner som er bekjente gjennom en felles hobby, og de er ikke sånn sett "venner". Anonymous poster hash: 3d5df...d8c
Gjest Herr Heftig Skrevet 18. juli 2013 #9 Skrevet 18. juli 2013 Like på facebook = Allianseforespørsel i Strategispill.
Daniiel Skrevet 18. juli 2013 #10 Skrevet 18. juli 2013 Ja, alle som liker bildet ditt vil knulle deg hardt i rompa.
Gjest SweetSunshine Skrevet 19. juli 2013 #11 Skrevet 19. juli 2013 Selvfølgelig kan det være han er interessert. Men det at noen liker et bilde er IKKE i seg selv en grunn til å tro at vedkommende liker en. Hvis han er en stalker og liker alle bildene dine - DA begynner vi å snakke!
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #12 Skrevet 19. juli 2013 hmm, prøver ikke å kuppe tråden her, men jeg lurer på noe lignende.. føler meg veldig fjortis (jeg er 24), men here we go: jeg la til en fyr jeg liker veldig godt på Facebook, etter noen dager sendte han meg melding og vi sendte litt meldinger til hverandre.. fikk inntrykk av at han hadde lyst til å møtes igjen (vi har ikke sett hverandre på 4 år), altså han sa det vel egentlig rett ut, og jeg svarte at det hadde vært hyggelig, men så endte det opp med at jeg skulle si fra engang det passet.. et par dager etterpå likte han et av profilbildene mine (med kun meg på).. jeg vet ikke om jeg tør å si fra når jeg kan, er så redd for å virke desperat.. har ikke hørt noe fra han etter det (en uke siden), men er det dumt av meg å vente på at han skal ta initiativ igjen? Flaut å holde på sånn som voksen, men... Anonymous poster hash: 1f9c2...52a
Gjest Skrevet 19. juli 2013 #13 Skrevet 19. juli 2013 hmm, prøver ikke å kuppe tråden her, men jeg lurer på noe lignende.. føler meg veldig fjortis (jeg er 24), men here we go: jeg la til en fyr jeg liker veldig godt på Facebook, etter noen dager sendte han meg melding og vi sendte litt meldinger til hverandre.. fikk inntrykk av at han hadde lyst til å møtes igjen (vi har ikke sett hverandre på 4 år), altså han sa det vel egentlig rett ut, og jeg svarte at det hadde vært hyggelig, men så endte det opp med at jeg skulle si fra engang det passet.. et par dager etterpå likte han et av profilbildene mine (med kun meg på).. jeg vet ikke om jeg tør å si fra når jeg kan, er så redd for å virke desperat.. har ikke hørt noe fra han etter det (en uke siden), men er det dumt av meg å vente på at han skal ta initiativ igjen? Flaut å holde på sånn som voksen, men... Anonymous poster hash: 1f9c2...52a Men herregud da. Dere ble enige om at du skal si fra når det passer. Gjør det da! Det er jo det som er avtalen. Ikke sitt og vent på at han skal ta initiativ!
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #14 Skrevet 19. juli 2013 Tar ikke du initiativ vil han tolke det som at du ikke er interessert.. Anonymous poster hash: 743b4...ab8
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #15 Skrevet 19. juli 2013 hmm, prøver ikke å kuppe tråden her, men jeg lurer på noe lignende.. føler meg veldig fjortis (jeg er 24), men here we go: jeg la til en fyr jeg liker veldig godt på Facebook, etter noen dager sendte han meg melding og vi sendte litt meldinger til hverandre.. fikk inntrykk av at han hadde lyst til å møtes igjen (vi har ikke sett hverandre på 4 år), altså han sa det vel egentlig rett ut, og jeg svarte at det hadde vært hyggelig, men så endte det opp med at jeg skulle si fra engang det passet.. et par dager etterpå likte han et av profilbildene mine (med kun meg på).. jeg vet ikke om jeg tør å si fra når jeg kan, er så redd for å virke desperat.. har ikke hørt noe fra han etter det (en uke siden), men er det dumt av meg å vente på at han skal ta initiativ igjen? Flaut å holde på sånn som voksen, men... Anonymous poster hash: 1f9c2...52a Ø. Hæ? Du skulle si fra når det passet, men venter likevel på at det er han som skal ta kontakt? Det kan da ikke bli enklere å forholde seg til enn det du beskriver her. Selvsagt er det du som skal ta kontakt, slik dere klart og tydelig ble enige om. Det er hovedsakelig smågutter som synes man blir innpåsliten av å ta kontakt når man er interessert, og her er det attpåtil det dere har avtalt at skal skje. Ta kontakt, for svingende.Anonymous poster hash: b6fbd...0ad 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå