Gå til innhold

Treningssenter Oslo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal flytte til Oslo snart, og må derfor bytte treningssenter. Skal studere ved UiO, så derfor vil jeg kunne trene på SiO Athletica for 800 kr pr. semester. Hvordan er det å trene ved deres treningssentre? Må man regne med mye kø ved apparatene? Hvordan er gruppetimene osv?

Jeg lurer på om dette tilbudet er tilstrekkelig, eller om det er bedre å betale litt mer for å trene et annet sted? Eventuelt hvor vil dere foreslå? Evo? Fresh Fitness?

I dag trener jeg ved Family Sports Club og liker meg godt der. Er glad i gruppetimer, spesielt step, body shape (styrketrening med stang) og zumba. Vil gjerne finne et godt alternativ i Oslo. Trener 4-5 ganger i uken.

Anonymous poster hash: b496e...616
Videoannonse
Annonse
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Har aldri vært på UiO sitt senter, så kan ikke si noe om dette. Personlig bytta jeg fra Evo til Fresh pga gruppetimene og beliggenheten og angrer ikke et sekund på dette. Liker både live-timene og de virtuelle timene på Fresh. Og det er god plass på aparatene her jeg trener.

AnonymBruker
Skrevet

Trener selv ved SiO Athletica og opplever tilbudet som stort sett ganske bra. Riktignok litt mer kø enkelte kvelder, spesielt på mandager har jeg lagt merke til, som er noe av grunnen til at jeg tar ukas første styrketrening på en tirsdag (som regel). Ellers er det stort sett bare kø på stengene, dvs. benken, stativ for knebøy osv. På apparatene har jeg sjelden opplevd kø. Saltimene har jeg dessverre ikke prøvd ennå.

Det er jo jo også 4 sentere man har tilgang til nå. 1 på blindern, 1 rett ved Blindnern (Domus Athletica), et i sentrum og et nydalen, så i det store og hele er det et bra tilbud i forhold til den ganske lave prisen.

Anonymous poster hash: 47587...1f3
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Syns det er så kjedelig å måtte vente veldig lenge på hver øvelse når jeg skal trene styrke.. Er det noen som har erfaringer med gruppetimene på SiO Athletica? :)

Anonymous poster hash: b496e...616
Gjest JakeGreen
Skrevet

Centrum Athletica er vidunderlig og prisen er det vel ingen som kan konkurrere med?

Kø på styrkerommet unngår du ved å ikke trene på de mest populære tidspunktene.

Sees til høsten?

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...