AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Hei. samboeren min gjennom 6 år slo opp med meg for en månedstid siden. Jeg har ikke hørt noe fra våre felles venner (som jeg kjente før min eks). Det jeg lurer på er.. at hvis jeg treffer på de, hva skal jeg si? Jeg er veldig skuffet over å ikke ha hørt noe.. men det kan nok også være vanskelig for de å si noe også.. Anonymous poster hash: 7755b...71a
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Noen tips? Anonymous poster hash: 7755b...71a
frøkna Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Jeg skjønner det er skuffende å ikke ha hørt noe særlig. Trenger du egentlig tenke gjennom noe spesielt å si? Jeg ville snakket om helt hverdagslige ting, men selvfølgelig også adressert elefanten i rommet og nevnt noe om hvordan du opplever singeltilværelsen. Trenger du kanskje litt støtte akkurat nå ville jeg ikke vært så redd for å være åpen om at du er i en omvendingsfase, og at hverdagen er litt annerledes for deg nå. Ærlighet kommer man langt med
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 Ts her. egentlig har jeg lyst til å fortelle dem at jeg er litt skuffet over å ikke ha hørt noe fra dem.. Anonymous poster hash: 7755b...71a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå