Gå til innhold

Hva stresset dere med uka før bryllupet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

OK. Jeg mistenker at jeg er fryktelig naiv her. :P

Jeg hører "alle" si at det er så fryktelig travelt den siste uka før bryllupet. Men jeg klarer liksom ikke se for meg hva som tar så mye tid! Selskapslokalet dekker og dekorerer for oss. Vi skal ha noe hjemmelaget pynt, men den er vi forhåpentligvis ferdig med før (jada, naiv...). Kake er bestilt. Blomster er ordnet. Antrekk er nesten ferdig nå, blir det garantert innen noen uker. Så hva er det egentlig å stresse med?

Anonymous poster hash: 662be...f11

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

..

Endret av Tallulah
Gjest Adriane
Skrevet

Jeg tror ikke jeg kommer til å trenge å stresse siste uka, egentlig, men godt mulig at jeg blir litt mentalt stressa allikevel. :)

• Liker 1
Gjest Kiara!
Skrevet

Vi du ha listen? Eller skal jeg la være for alle sin del. Kan jo virke som jeg fisker etter sympati. :fnise:

Nei, jeg skjønner ikke hva dere som har bestilt dekket bord skal stresse med bortsett fra gjester som ikke oppfører seg som folk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Stresset ikke med noen ting. Dukket opp på bryllupsdagen, koste meg og drakk meg full. Perfekt dag :D

Anonymous poster hash: 82477...691

• Liker 1
Skrevet

Tipper at dagen før blir det kjøring og bæring av drikke, snacks, kaffe, desserter. Pynte lokalet

AnonymBruker
Skrevet

Tipper at dagen før blir det kjøring og bæring av drikke, snacks, kaffe, desserter. Pynte lokalet

Ikke hvis man har bestilt lokale hvor alt er tilrettelagt ;)

Anonymous poster hash: 82477...691

Skrevet

Ikke hvis man har bestilt lokale hvor alt er tilrettelagt ;)Anonymous poster hash: 82477...691

Nei, men det har ikke vi :)

Skrevet

Vi gifte oss inte där vi bor utan där min man har sin familj. Vi hade en del att göra dagarna före bryllupet.

Vi kom på söndag kväll tror jag, gifte oss på fredagen och skulle;

Välja ut bryllupskaken

Lämna förlovningsringar och vigselring till putsning och gravering

Beställa blomster till bord, brud och brudgum

Godkänna maten

Köpa pynt och pynta

Städa sommerhuset för fest

Hitta/bestämma porslin, glas och dukning

Hjälpa till med partytältet som svigerfar köpt

Klippa gräs

Med mera

Största stressen var dock strulet kring min fars deltagande. På tisdagen fick jag prata med ut hans sambo per telefon för hon inte kunde säga om hon skulle komma på bryllupet eller åka till Sydamerika, och övertyga henne att hon verkligen VAR välkommen. Senare samma kväll fick jag skälla ut henne då hon ringt min mor och anklagat henne för att bara vilja ligga med in far och mer där till... Och tala om för henne att hon gått för långt och att hon inte var välkommen längre.

På torsdag lunch (dagen innan bröllopet) hade min far ännu inte påbörjat resan på 80-90 mil och jag var både stressad och ledsen.

Han åkte sent på kvällen, körde hela natten och var framme kl 06 på dagen för sin enda dotters bröllop.

DET var stressande

Skrevet

jeg kosa meg siste uka med manikyr, soling ute i finværet. vi hadde også bestillt alt ferdig, angrer ikke et sekund :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...