Gå til innhold

Hvordan fortelle den nydelige jente du liker at du liker henne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei som spurt hvordan fortelle henne at du er interessert i henne, ansikt til ansikt tlf eller kanskje en melding enten på mobil eller Facebook?

Anonymous poster hash: 299d7...9b3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor godt kjenner du henne? Tror du hun liker deg? Ses dere jevnlig?

Anonymous poster hash: 52fa8...c77

Skrevet

Kjenner hverandre jobber sammen, om hun liker meg vett eg ikke helt vi har det iallefall koselig sammen og kan sitte og prate lenge og om det meste vist vi får muligheten.

AnonymBruker
Skrevet

Er alltid lettere med de feitr, de er takknemlige uansett...

Anonymous poster hash: 4ce42...ce4

Skrevet

Hvordan vet du at hun er feit?

Skrevet

Bare å hoppe i det :) Det verste som kan skje? Du får et takk, men nei takk.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at hun er feit?

Hun er langt ifra feit hun er ei fantastisk nydelig og sexy jente, og skal eg være helt ærlig skremmer det meg en god del.

Skrevet

Hvor barnslig går det an å bli?? Jeg spyr...

Skrevet

Hun er langt ifra feit hun er ei fantastisk nydelig og sexy jente, og skal eg være helt ærlig skremmer det meg en god del.

Hehe, så fint da :) Da skjønner du kanskje hvorfor jeg lurte på hvordan AB kunne vite at hun var feit?

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, så fint da :) Da skjønner du kanskje hvorfor jeg lurte på hvordan AB kunne vite at hun var feit?

ja. Men tilbake til hvordan. Ansikt til ansikt er det som er tingen eller?

Skrevet

Tør du, sier du det face to face! Kjør på :)

Gjest Reza08
Skrevet

Finnes flere måter å si det på. Om du har mot nok, tar du saken ansikt til ansikt. Lykke til.

Skrevet

Noen mener at å skrive ting til hverandre på Facebook eller meldinger er upersonlig. Jeg for min del syns at det er en fin måte å gjøre det på! :) I hvert fall sånn første gang. Så det er nok lurt å sende henne en melding kanskje?

Gjest JakeGreen
Skrevet

Fortell det til henne etter at hun ligger naken ved din side.

:)

Skrevet

virkelig en dårlig ide uansett hvordan du vrir og vender på det. hva ønsker du å oppnå med dette? at hun kaster seg i armene dine og sier at hun har gått å ventet på å høre disse ordene fra deg? se litt færre romantiske komedier gutt...

ikke si noe som helst om utseende hennes. fortell henne heller, når dere sitter og snakker sammen, at hun er en kul jente og dere bør ta en drink/øl/kaffe etter jobben en dag. så ser du reaksjonen hennes. er hun entusiastisk og positiv, inviterer du henne en 3-4 dager senere. er hun avvisende, vet du at hun ikke er interessert...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...