Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har laget en falsk Facebook profil og flørter med samboeren min. Jeg har lenge mistenkt at han ikke er trofast og bestemte meg for å få det bekreftet. Endte med at jeg nå fikk bilde av penisen hans. Han vet garantert ikke at det er meg!

Nå lurer jeg på, hva i helvete gjør jeg herfra? Altså, jeg har jo egentlig lagt opp til dette selv, men det er jo ikke greit :(

Anonymous poster hash: 1656a...cea

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

slå opp med han? det er sikkert ikke første gang han har gjort det. og om det er det er det likevel ikke no særlig. hadde kastet han på dør! sånn skal man ikke opptre når man har samboer.

Anonymous poster hash: 5d209...d6e
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Si at dette er en du kjenner og at du fikk vite om det.

Anonymous poster hash: fbf73...ca9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har du to mobil nr da? Eller kan du lage flere profiler på samme nr?

Anonymous poster hash: 7f952...0fb

AnonymBruker
Skrevet

Måtte ikke registrere mob nr?

AnonymBruker
Skrevet

Gi ham mobilnummeret til ei venninne eller noe, få ham til å ringe deg så tar du telefonen.

Anonymous poster hash: 5289a...210
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lagde snapchat og sender med han der. En skulle jo tro at etter fire år så kjenner han igjen puppene mine, men nei :(

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det samme med min daværende kjæreste. Det var på Blink. Laget en fake profil og spurte rett ut om han ville møte meg, og jeg så han hadde kjæreste,men ville bare ha et uforpliktende sex med han for jeg syntes han var så deilig. Mannen beit på han og skrev tilbake at han syntes jeg var deilig (ut fra fake bildet på profilen) og han ville gjerne møte meg. Jeg fikk et skikkelig støkk da jeg fikk det svaret tilbake. Ville jo bare kødde litt med han. Hadde ikke trudd han ville bite på, men han var veldig flørtete med andre når vi var på byen også. Sendte en melding tilbake og skrev hvem jeg var, og han unnskyldte seg med han trudde det var noen kompiser som skulle tulle med han, og han skulle tulle tilbake. Men jeg trudde ikke på den, for det var så ekste det han skrev til "meg" på den fake profilen. Ble slutt kort tid etter. Greide ikke stole på han.

Anonymous poster hash: e24d5...67c
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært litt gøy vist du sendte et nytt snapchat med bilde av deg, så han såg hvem det var..så fikk du se hva reaksjonen hans ble da..

Anonymous poster hash: e24d5...67c
  • Liker 2
Skrevet

Jeg lagde snapchat og sender med han der. En skulle jo tro at etter fire år så kjenner han igjen puppene mine, men nei :(

Oj!

AnonymBruker
Skrevet

Høres sikkert teit ut, men jeg har mest lyst til å dra det så langt som mulig også slenge det i trynet på han! Bare leke med en stund og se hva som skjer. Gjør vondt men hvis jeg kan kvitte meg med idioten med god samvittighet så er det verdt det!

• Liker 5
Skrevet

Si ifra hvordan det går etterhvert da TS.

Han er en drittsekk, så er bare å hive han på dør.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal selvfølgelig fortelle videre! Vet ikke helt hva jeg skulle gjort uten kg :(

AnonymBruker
Skrevet

Høres sikkert teit ut, men jeg har mest lyst til å dra det så langt som mulig også slenge det i trynet på han! Bare leke med en stund og se hva som skjer. Gjør vondt men hvis jeg kan kvitte meg med idioten med god samvittighet så er det verdt det!

Hva med å avtale et treff med ham?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å avtale et treff med ham?

Lurte på det. Men vet ikke hvordan jeg skal få til det. Vi har en baby og greier :(

Skrevet

Skal selvfølgelig fortelle videre! Vet ikke helt hva jeg skulle gjort uten kg :(

:klem:

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Det er jo selvsagt ikke greit det han har gjort. Ikke det DU har gjort heller når jeg tenker meg om, men når du først har gjort det, har han selvsagt tråkket langt over streken. Men jeg klarer ikke slippe denne som jeg hørte fra en psykolog da et annet par gikk igjennom noe lignende en gang: Det eneste du har funnet ut er at han liker å flørte med DEG. Han har på en måte valgt deg på nytt. Selv om han kanskje ikke tror det er deg. Det er DIN flørting han har falt for, og det er DINE pupper han har mottatt på bilde. Det er selvsagt ikke greit dette her, men det er noe å tenke på i alt kaoset. Jeg ville nok uansett ha forlatt forholdet.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du legge ut bildet av penisen hans?

Anonymous poster hash: f8d9a...19a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tingen er at jeg skriver overhodet ikke som meg. Når vi flørter/har flørtet så har det ikke vært på samme måte i det hele tatt. Jeg merker at han legger om helt :(

Nei, penisen hans får dere ikke se :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Uff, så utrolig kjipt....Jeg hadde blitt utrolig såret. Men på en annen side kan det godt hende han kun ville ha en uforpliktet nettflørt for å booste selvtilitten sin og se at han er attraktiv. Menn trenger også bekreftelser. Har han sagt han vil møte denne damen feks eller skrevet at han vil treffes for sex? Dersom det kun er bilder og typisk nettflørting/fantasier kunne jeg tilgitt og snakket ut om det. Finne ut hva som mangler i forhold siden han søker oppmerksomhet fra andre kvinner enn deg.

Kanskje dette kan vise dere nye veier i forholdet, og begynne på ny frisk? Jeg ville prøvd å vinklet det til en mulighet. Men det må selvfølgelig jobbes fra begge sider. Dere må bli enige i hva som er greit og ikke. Personlig syntes jeg at det å sende bilder av kjønnsorgan er litt over kanten, men noe jeg kunne tilgitt dersom det kun var nettflørting og ikke noe seriøst.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...