Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2004 #21 Del Skrevet 22. april 2004 Takk Hvorfor har du denne når du takker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 22. april 2004 #22 Del Skrevet 22. april 2004 Hvorfor har du denne når du takker enten så er det ei som tuller ellers så har smilyene hennes låst seg sånn at denne ser ut som en smile-smily, det har hendt hos meg en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noens datter Skrevet 22. april 2004 #23 Del Skrevet 22. april 2004 Det var ingen annen grunn, enn at jeg gleder meg til å prøve:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. april 2004 #24 Del Skrevet 22. april 2004 Det er ikke alle som liker en finger oppi røva heller da.. Kjæresten min prøvde seg med en finger først, og jeg likte det ikke, for det kjentes ut som at noe var på vei ut. Så vi droppa hele analsexplanene for en stund. Jeg snakket med ei om det og hun sa : "Å kjære deg! Du må ikke gi opp så fort. Jeg får heller ikke noe ut av en finger, men jeg tar gjerne hele hånda" :o Men det hun mente var at jeg kunne like å ha tissen hans i rompa, og det gjør jeg 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå