Gå til innhold

Til de av dere som har analsex...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Heines

hvor ofte er det dere har det? Hun jeg var sammen med før likte det veldig godt, mens hun jeg er sammen med nå synes det er ekkelt. Jeg må si jeg savner det litt fordi det var litt kinkig. Jeg har slått meg til ro med at det ikke mer anal, men tror jeg er ekstra fiksert på det fordi det ikke blir noe. Skulle jeg ha brukt noe energi på å overtale henne? Jeg mener det er jo normalt å synes det er uvant i begynnelsen. De som bare har tenkt til å svare svada kan la vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor kan ikke gutter bare ta ett nei for ett nei. Hvorfor tror dere at alle jenter elsker analsex bare de får prøvd det? Hvorfor går gutter inn på en kvinneside på nettet for å søke etter tips om hvordan han kan overtale jenta til å bli med på det. Fortell meg? Vær så snill.

Eller er taktikken og mase så mye at hun til slutt gir etter og blir med på noe hun kan komme til å angre på siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pusekatt1

Jeg liker analsex, men vi har ikke den så veldig ofte. Analsex krever planlegging og en del forberedelser. Tidligere kjæreste var mer fiksert på analsex enn nåværende.

Jeg var helt imot analsex i begynnelsen, delvis fordi jeg ikke visste hva det handlet om. Men så endret jeg meningen etter hvert. Ikke med en gang, men litt etter litt. Det går bra så lenge man gjør alt riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor ofte er det dere har det? Hun jeg var sammen med før likte det veldig godt' date=' mens hun jeg er sammen med nå synes det er ekkelt. Jeg må si jeg savner det litt fordi det var litt kinkig. Jeg har slått meg til ro med at det ikke mer anal, men tror jeg er ekstra fiksert på det fordi det ikke blir noe. Skulle jeg ha brukt noe energi på å overtale henne? Jeg mener det er jo normalt å synes det er uvant i begynnelsen. De som bare har tenkt til å svare svada kan la vær.[/quote']

Om hun ikke har sagt noe som tilsier at hun vil, tror jeg ikke riktig måten er å overtale henne. jeg er helt imot analsex, og ingen klarer å overtale meg. folk er forskjellige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

var helt 100% imot d før, men nu e d stekk motsatt.. helst næsten kvær gang vi har sex, å han tenne på d åsså...heldivis :ler:

trur d va førdi æ ikke vest ka d gikk ut på å sånt som gjor at æ ikke turte først... men, må sei at æ angra ikke....

men så e d ikke alle som e lik da.. vet nån ha prøvd d en gang å blitt hækta, andre blitt sjokka å næsten teipa rompa igjen..

spør du fint om ho kunne tænke sæ å prøve, så får du et svar du må slå dæ t ro med...

koz Litle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Kos litt forsiktig med stumpen hennes under sex, så merkar du fort om ho likar det og vil ha meir, eller om ho syns det er best utan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg liker analsex, men vi har ikke den så veldig ofte. Analsex krever planlegging og en del forberedelser. Tidligere kjæreste var mer fiksert på analsex enn nåværende.

Jeg var helt imot analsex i begynnelsen, delvis fordi jeg ikke visste hva det handlet om. Men så endret jeg meningen etter hvert. Ikke med en gang, men litt etter litt. Det går bra så lenge man gjør alt riktig.

Så lenge man gjør alt riktig?? Kan du forklare den?

Ei som ikke har prøvd enda................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så lenge man gjør alt riktig?? Kan du forklare den?

Ei som ikke har prøvd enda................

Eg er ikkje pusekatt, men dersom du skal ha analsex må de bruke tid, fukt og forsiktighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Solstråle

Analsex gir meg ingen verdens ting. Det hender jeg gjør det i blant for kjærestens skyld, men blir det ubehagelig, stopper vi med en gang. Noen jenter digger analsex, andre hater det, noen igjen nekter å prøve. Alle må respekteres.

Forsøk å bruke en finger, stimuler sakte, og liker hun det ikke bør du slå deg til ro med det, rett og slett i respekt for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Analsex er for homser. Det gir kvinner ingenting, menn har stor nytelse av det.

Orker ikke tanken på å planlegge sex og iallefall ikke slikt griseri i dritlommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Analsex er for homser. Det gir kvinner ingenting, menn har stor nytelse av det.

Orker ikke tanken på å planlegge sex og iallefall ikke slikt griseri i dritlommen.

Jeg blir så imponert når jeg leser slike gjennomtenkte innlegg der en eller annen kategorisk tulling skal snakke for alle andre i hele verden....... :roll:

Jeg er kvinne, og jeg har kjempestort utbytte av analsex. At ikke alle synes det er top of the world; helt greit. Dersom partneren ikke ønsker å ha analsex skal dette selvsagt respekteres.

Men med rett partner, god tid, god tenning og mye glidemiddel kan analsex være utrolig deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi bør respektere at noen finner glede i å innvolvere tarmene sine i sexlivet. Selv om tarmsex høres merkelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes analsex er godt, men hadde det ikke i mitt siste forhold fordi han ikke hadde lyst til å prøve.

Jeg maste ikke på det da, og hadde ingen problemer med å innse at jeg kanskje aldri mer fikk det.

Det er flere ting innen sex jeg synes kan være deilig og opphissende, men dersom jeg ikke treffer en partner som tenner på det, så ser jeg ikke på det som en løsning å mase om det, eller forsøke å overtale.

Hva som skjer i fremtiden vil man aldri vite, og dersom dere klarer å ha deilig sex uten analsex, så ville jeg fokusert på andre ting istedenfor.

Og å gjøre det riktig (som andre nevner her) er veldig viktig!! Har forsøkt å hatt analsex med en som ikke hadde tålmodigheten og "feelingen", og det ble aldri noe av, rett og slett fordi det ikke var noe godt!!

God tid, fuktighet og varsom tilnærming er ett must for min del ihvertfall!! Prøver noen å presse seg inn for fort og for mye, så er det bare å slutte av hele forsøket. Det som ikke er godt gjøres ikke i mitt liv!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lukter det bæsj av tissen hans etterpå?

"Hva mener dere med fukt"?

Har faktisk aldri tenkt på å lukte på tissen hans etter noen form for sex jeg, så det vet jeg faktisk ikke!!!

med fukt menes det at man skal bruke godt med glidemiddel og god tid, slik at man er forberedt!! ellers er det ikke noe godt, og ting man ikke synes er godt skal man ikke gjøre! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...