AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Hva kjennetegner din stil? Er det noe som er typisk deg, eller absolutt ikke deg? Er du opptatt av motebildet? Og hvor bevisst er du på din stil?Anonymous poster hash: d3b0e...1cf
Anglofil Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 (endret) Jeg har en relativt avslappet stil. Jeg bruker en blanding av romantisk og avslappet. Jeg bruker stort sett jeans og en bluse/t-skjorte/genser, kommer helt an på været. Liker å gå i lange kjoler om sommeren. Av farger bruker jeg stort sett mørke bukser (svært sjelden hvite busker, med mindre jeg er brun) i mørk blå, svart eller brun. Av farger bruker jeg mye blått, brunt og svart (både over- og underkropp), rosa og hvitt (overkropp). Har begynt i det siste å bruke litt gult (topper, kjoler og cardigans). Av sko bruker jeg mest sandaler, ballerinasko og tøysko om sommeren. Elsker Conversesko. Jeg elsker boyfriendjeans, og bruker mest det. Jeg går aldri i korte skjørt/kjoler som går over knærne, og er ikke spesielt glad i høyhælte sko. Jeg går ytterst sjelden med skjørt generelt. Går aldri med kjoler om vinteren, kun sommeren (sommerkjoler). Bryr meg i grunn lite om moter, jeg kjøper det jeg liker, og kjøper egentlig mest brukt. Mvh Yvonne Endret 18. juli 2013 av Yvonne
Gjest Tirkes Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Business casual i ukedagene og rocka i helgene. I mangel av bedre beskrivelse. Fra bluse, blazer og blyantskjørt på jobb til slitte og åh, så behagelige jeans og alskens skjorter med trykk, skinnjakke og spreke sko. Følger litt med, men vet hva jeg liker og vet hva kroppen min kler.
Black March Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Hvit tskjorte, jeans, matchende sko, belte, klokke, bag og briller. I bagen har jeg en ipad, jambox big, macbook air, mobilt bredbåndsmodem og bose headset. I tilegg til ett par andre småting. 3
Gjest Ghostwhisperer Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 For de som ser The big bang theory, så er vel stilen min en liten blanding av Sheldon, Leonard og Howard's stil I alle fall sånn i det store og hele. Elsker t-skjorter, gjerne med noe geeky trykk på Bruker veldig mye chino bukser (heter det det?), men også stramme bukser...alt etter hva jeg skal. Også veldig glad i alskens skjorter, gjerne med ruter Men liker også å være litt rocka, da går det mest i svart og rødt. Skal jeg være skikkelig girly blir det trange bukser og og søte topper Går sjelden i kjole, føler meg for feit...og svært sjelden rosa klær, mørkrosa går greit, men så lenge det er skikkelig baby eller knæsj, da kan det bare være Ellers er paljetter, dype utringninger og altfor korte shortser/skjørt ikke noe jeg viser meg i. Greit å vise former, men liker best å overlate litt til fantasien
Pearl2.0 Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 Jeg er ikke redd for å prøve nye trender, og liker å eksperimentere litt Har en kropp og et utseende som kler det meste, det eneste som ikke funker er empireliv, ser bare utrolig bred ut rett under puppene Kan kle meg i alt fra hel-dongeri og converse til blonder og søte kilehæler.
Gjest C4r1n3 Skrevet 18. juli 2013 #7 Skrevet 18. juli 2013 Min stil er veeeldig varierende. Jeg liker forskjellige klær som går under forskjellige stil-typer og jeg går med kjoler, skjørt, jeans, løse "joggebukser", bluser, shorts, skjorter, blazere, strikkejakker/gensere, oversize t-skjorter (gjerne knabbet fra mannen sin hylle i skapet), osv. Alt ettersom hva jeg føler for den dagen. Jeg kan gå med nøytrale farger eller fargesterke klær.. Noen ganger blir det mikset godt, andre ganger går jeg enten kun i sort eller et helt antrekk i forskjellige kraftige farger. Skal ikke påstå at jeg alltid er like flink til å kle meg, kan lett tenke tilbake på noen skikkelige katastrofeantrekk som jeg bare må le av nå, huff. Hva som er "in" bryr meg fint lite, jeg kjøper det jeg liker uten å tenke på om det er inne eller ikke i motebildet akkurat nå.
Maestro Skrevet 18. juli 2013 #8 Skrevet 18. juli 2013 Skinnjakke eller dongeri, svære skjerf, mye mørk lilla, grå, svart, blå og vinrød. For og ikke snakke om blomster! Bruker Converse, vans og toms. Måten jeg kombinerer klærne på er, sær, rocka, inkspirert av 80 tallet, og litt vintage. Alt etter som
Kicki_90 Skrevet 18. juli 2013 #9 Skrevet 18. juli 2013 (endret) En blanding av rocka og klassisk er min stil. Smale jeans, bluser/pene topper, skjerf, skinnjakke, dressjakke, gjerne høye hæler og litt rocka tilbehør som skinnarmbånd er det jeg går i til daglig. Litt kjoler og skjørt, men da gjerne med flate boots til. Edit: av farger så er det mye blått, grått, svart, grønt, oransje og hvit/krem, ikke for mye i et antrekk, men f.eks oransje, krem, grønn og svart sammen er fint. Lite sukkersøtt, bohemsk og vintage i garderoben min, men mye enkelt. Er bevisst hva jeg kler meg i, men ikke om det er i motebildet. Endret 18. juli 2013 av Kicki_90
Emelisse Skrevet 19. juli 2013 #10 Skrevet 19. juli 2013 Business casual i ukedagene og rocka i helgene. I mangel av bedre beskrivelse. Fra bluse, blazer og blyantskjørt på jobb til slitte og åh, så behagelige jeans og alskens skjorter med trykk, skinnjakke og spreke sko. Følger litt med, men vet hva jeg liker og vet hva kroppen min kler. Samme her. Har formell kleskode på jobb, men foretrekker en rocka stil privat. Skinny jeans, kul t-skjorte og snasne sko er en vinner :-)
Gjest Lille-pus Skrevet 19. juli 2013 #11 Skrevet 19. juli 2013 (endret) Ganske så business preget, med noen småpreppy innslag. To ganger siden nyttår observert i helt mørke jeans på jobb. Ellers skjørt, silkebluser, cardigans og sko med sånn 5 - 10,5 cm hæler. - og kjoler. Drakter når det er litt mer offisielt, og en blazer isteden for cardigans når jeg føler for det. Kler meg ikke slik fordi det er en pålagt stil, kun fordi det er slik jeg liker å kle meg. Det er meg. Kvalitet. Kun kvalitet. Men, for all del, jeg er voksen nok til å gjøre det, tjener bra nok til å tåle det, - og jeg liker det. Endret 19. juli 2013 av Lille-pus 1
Wonders Skrevet 19. juli 2013 #12 Skrevet 19. juli 2013 (endret) min stil er avslappet og stram samtidig. Jeg har alltid håret oppsatt, alltid øredobber, lipgloss, pensko og nå i det siste har jeg fallt for blezere. Hverdagsflott kaller jeg det. Jeg har noen ganger tatt på noe som bare lå i skapet. . . OG tro du meg; DA møter jeg x'en og den nye dama hans, eller en venninde som alltid prøver å overgå meg med vilje, - eller noen slike kryp. Du vet... THAT feeling. Uten sminke osv.... Jeg tar på noe jeg stråler i. Uansett. Elsker klær, mote og stil. Mine venninder har helt andre stiler enn meg, og det er så morro at vi er oss sjøl. Handler over alt, spesielt på 70% salg. Endret 19. juli 2013 av Wonders 3
fresia Skrevet 19. juli 2013 #13 Skrevet 19. juli 2013 stilen min er komfortabel, søt og bohemsk. liker karamell/kamelfargede skinnvesker, blonder, heklede/strikka cardigans, smale jeans, etniske mønstre, blomster, gull, fletter, highwaist shortser, maxikjoler, 70-tallet osv jeg leser moteblader, men kjøper klær uavhengig av det. jeg er interessert i mote, men vil ikke si jeg følger de nyeste trendene akkurat. jeg veit hva jeg liker og hva jeg ikke liker.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #14 Skrevet 19. juli 2013 For å si som Ghostwhisperer, om noen ser The Big Bang Theory er stilen min ganske lik Bernadettes. Anonymous poster hash: 8369a...951
Fanderay Skrevet 19. juli 2013 #15 Skrevet 19. juli 2013 Går mye i bluser, cardigan, gensere. Skjørt og kjoler som rekker litt over knærne, tykke strømpebukser. Smale svarte bukser eller litt løse jeans.Jeg bruker ikke veldig rocka klær, og jeg er ikke glad i å vise for mye hud - typen lårkort med dyp utringning er ikke min stil. Foretrekker en mellomting, for jeg eier ikke en kjole eller et skjørt som når nedfor knærne, eller jo det gjør jeg - men bruker de ikke
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #16 Skrevet 19. juli 2013 stilen min er komfortabel, søt og bohemsk. liker karamell/kamelfargede skinnvesker, blonder, heklede/strikka cardigans, smale jeans, etniske mønstre, blomster, gull, fletter, highwaist shortser, maxikjoler, 70-tallet osv jeg leser moteblader, men kjøper klær uavhengig av det. jeg er interessert i mote, men vil ikke si jeg følger de nyeste trendene akkurat. jeg veit hva jeg liker og hva jeg ikke liker. Samme her Anonymous poster hash: fbfb9...df2
Fashionistaen Skrevet 20. juli 2013 #17 Skrevet 20. juli 2013 Min stil er for det meste klassisk og litt preppy, og en sjelden gang noen hipstertendenser. Mvh Pene Sko
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #18 Skrevet 23. juli 2013 Stilen min er hverdagspent. Alltid klar for å møte exen eller mobbegjengen fra ungdomsskolen. Jeg nekter å gå ut uflidd. Anonymous poster hash: 65e2f...34c
Gjest Tigress Skrevet 23. juli 2013 #19 Skrevet 23. juli 2013 Det var ein her som svarte på ein liknande tråd med "identitetskrise". Eg var litt sur for at eg ikkje hadde komme på det sjølv, så takk for at eg no fekk svare det. På jobb: mykje jeans med pene ullgensrar og skjerf til (eg frys i ti av årets ti månader), anten sneakers, låge pumps eller ballerinasko. Eller: ullskjørt med same gensrar til, strømpebrok og anten låge pumps, ballerinasko eller herresko til. No om dagen er det mykje flimsy bomullskjolar med flip-flops eller låge skinnsandalar til. Om kvelden klaskar eg til med høge hæler til dei same kjolane. Typisk meg: t-trøyer med teit trykk til dagleg, og på fest: alltid kledd for å bli sett.
Vera Vinge Skrevet 23. juli 2013 #20 Skrevet 23. juli 2013 (endret) Jeg syns det er litt vanskelig å beskrive sin egen stil. Men jeg ser at jeg har endret meg med alderen. Da jeg var yngre, hadde jeg en enda mer romantisk stil, med kjoler med volanger osv. Det har jo litt med påvirkning fra mptebildet også, siden få kan si de operer helt uavhengig av det. Men de siste årene har jeg vært mer opptatt av å balansere det søte. Kanskje det skjedde etter at jeg begynte å jobbe, og jeg hvertfall da ofte ble tatt for å være flere år yngre enn jeg var. Bruker nå helst litt røffere sko til en søt kjole f.eks. Jeg bruker mye skjørt og kjoler. Er egentlig mest glad i lårkorte ting, så lenge jeg har tykk strømpebukse under. Og gjerne høye hæler. Men jobben min krever en viss skjørtelengde da, men likevel alltid over kneet. Er veldig glad i farger, og er alltid på utkikk etter noe fargesterkt når jeg handler klær. Og er veldig opptatt av fine mønstre. Men kan også gå i svart eller hvitt. Er veldig opptatt av assesoirer, da jeg syns et fint smykke eller belte kan gjøre et antrekk. Er nok en del retro-inspirert, syns nesten det bare blir sånn når man er et kjolemenneske. Egentlig ønsker jeg å gå mer i bukser, men syns det er så pes å handle fine bukser, så da velger jeg ofte en enkel løsning med skjørt. Men jeg har en svart, smal dongeribukse med perfekt passform som jeg alltid føler meg fin, spesielt med høye hæler. Ja, klær er gøy! Kjøper ikke veldig mye klær, men er opptatt av å grave bakerst i skapet og kombinere ting på nye måter for å lage nye antrekk. Avslappet stil, forresten, der finner man ikke meg. Har ingen dresskode på jobb, og eier ikke en drakt. Men er opptatt av hverdagspynting. Endret 23. juli 2013 av Vera Vinge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå