AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Husker jeg var å chatta på sol chat for mange år siden. Prøvde å logge meg inn som jente og det var mange menn som spurte rett ut å få pule. Når jeg var gutt så var det umulig å få kontakt med noen jenter de bare ignorerte meg ennå jeg var hyggelig. Er det sånn at jenter ikke liker sex og sånn, men kun er ute etter menn for trygghet, penger og sånn? Anonymous poster hash: 83f2d...8c3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Å spørre på chat om noen vil pule er en dårlig ide.Anonymous poster hash: 06d85...6d3 5
Gjest Vampen Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Må man ville ha sex med hva som helst, for å like sex? 10
Gjest .-L-. Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Det er ganske enkelt egentlig. Dersom en random person som du ikke kjenner, ikke liker enda, og som du ikke vet hvordan ser ut, spør deg om å pule, så vil de fleste si nei.. 5
Gjest Keikolina Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 Må man ville ha sex med hva som helst, for å like sex? Ha ha, bra sagt.
Charmander Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 De vil sjekkes opp, må bare gjøres riktig. Hos noen kan man "snuble" uten å fucke det helt opp hos andre kan du ikke kludre det til særlig i starten.
Nettinettet Skrevet 19. juli 2013 #8 Skrevet 19. juli 2013 Jeg ble "sjekka opp" av en fyr i går på facebook på en måte som jeg synes er en fin måte. Han addet meg som venn, og sende en melding på chatten om jeg hadde en fin dag. Jeg spurte at jo det hadde jeg, men hvem var han? Så sa han at han hadde sett meg via en kommentar hos en kompis og hadde tatt en sjanse og added meg og håpet at jeg ville bli bedre kjent.. Han så normal ut, var hyggelig å snakke med, og vi holder nå på å bli kjent. 3
guttemann Skrevet 19. juli 2013 #9 Skrevet 19. juli 2013 Er det bare i min omgangskrets du får taperstempelet kjapt plassert pannen hvis du skulle finne på å ta kontakt med noen du aldri har truffet på face for å forsøke å sjekke dem opp? I mine øyne er det ikke normalt. 2
Gjest Gresshoppesang Skrevet 19. juli 2013 #10 Skrevet 19. juli 2013 Er det bare i min omgangskrets du får taperstempelet kjapt plassert pannen hvis du skulle finne på å ta kontakt med noen du aldri har truffet på face for å forsøke å sjekke dem opp? I mine øyne er det ikke normalt. Det er sikkert ikke bare i din omgangskrets. I min omgangskrets er mennene såpass trygge på seg selv at det gir taperstempel å ikke tørre å ta kontakt med en dame de liker.
Mynona Skrevet 19. juli 2013 #11 Skrevet 19. juli 2013 HVis du tror "Vil du pule?" er et bra sjekketriks er det nok en del du ikke har skjønt om jenter... 2
Gjest Gresshoppesang Skrevet 19. juli 2013 #12 Skrevet 19. juli 2013 HVis du tror "Vil du pule?" er et bra sjekketriks er det nok en del du ikke har skjønt om jenter... Lurer på hva som hadde skjedd dersom noen svarte ja på en slik tilnærming? Tipper han hadde lagt beina på nakken, for det måtte jo være noe FEIL med henne når hun svarte ja? 2
Nettinettet Skrevet 19. juli 2013 #13 Skrevet 19. juli 2013 Lurer på hva som hadde skjedd dersom noen svarte ja på en slik tilnærming? Tipper han hadde lagt beina på nakken, for det måtte jo være noe FEIL med henne når hun svarte ja? Jeg har gjort det mange ganger jeg, når jeg har kjedet meg.. de blir paffe og får panikk og kanskje en lærepenge eller to.. for jeg gir meg jo ikke ved å la dem tro de har fått napp, men forteller dem hvor landet ligger.
Nettinettet Skrevet 19. juli 2013 #14 Skrevet 19. juli 2013 Er det bare i min omgangskrets du får taperstempelet kjapt plassert pannen hvis du skulle finne på å ta kontakt med noen du aldri har truffet på face for å forsøke å sjekke dem opp? I mine øyne er det ikke normalt. Taperstempelet får du vel bare hvis du ikke får napp. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #15 Skrevet 19. juli 2013 har du ikke vært på kg før? fordi vi blir kalt løse og ikke er i stand til å ha et forhold i følge visse menn Anonymous poster hash: a7bb4...c3a 1
guttemann Skrevet 20. juli 2013 #16 Skrevet 20. juli 2013 Taperstempelet får du vel bare hvis du ikke får napp. Haha, ja det kan jo hende det ligger noe i det. Men for meg har ikke Facebook noe med sjekking å gjøre, og samtlige venninner jeg har synes det er creepy når folk de aldri en gag har møtt i virkeligheten tar kontakt med dem der. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå