Gjest Thea Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Jeg var sammen med en gutt i omtrent 1 år, og jeg gjorde det slutt hovedsaklig fordi jeg ikke hadde følelser for han, på samme måte som han hadde for meg. Dette er en og en halv måned siden og og jeg er nå sammen med en annen eks som jeg oppriktig tror er "the love of my life". Masse gamle følelser som blusset opp igjen da vi begynte å ta opp kontakten igjen og jeg har aldri vært lykkeligere. Vi er ikke offentlige enda av respekt for eksen min, men hvor lenge synes dere bør vente? Vil ikke såre eksen mer enn nødvendig, men jeg vet at han roter rundt med flere jenter nå etter bruddet, hvilket ikke gjør meg noenting, men vet ikke om han mener noe mer med det enn en flørt. Jeg er ferdig med han for lenge siden og jeg vet at jeg har tatt rett avgjørelse ved å dumpe han og bli sammen med min nåværende kjæreste igjen. Beklager for rotete innlegg. Hvor lenge ville dere ventet?
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Så lenge som du føler det er naturlig å vente. Det er ikke vits å sitte å tvinne tomler og vente kun pga av andres behov. Forstår godt at du ikke har lyst å såre eksen din mer enn nødvendig, men om du går videre nå eller om 1 måned, eller 2 - 3 måneder, så tror jeg ikke det vil utgjøre noe særlig forskjell i utgangspunktet. Handlingen er den samme og hva som eventuelt er forandret, er om ham er kommet "lengre" i prosessen sin for å komme seg videre, og finne seg en ny eventuelt. Men deres veier har jo likevel separert seg. En og en halv måned er ikke lang tid, men om du er klar for å gå inn i noe nytt allerede, så er vel det det viktigste. Anonymous poster hash: 3e3d4...fe9
Gjest Maloo Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Jeg synes ikke dere trenger å vente! Det er vel ikke sånn at alt var perfekt mellom deg og eksen, og så boom, gjorde du det slutt.. Han så det sikkert komme.. Du har vært sikker lenge... Å vente et par måneder, eller bare kjøre på nå spiller ingen rolle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå