Gjest smooch Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Var så heldig og fikk en flaske av dette til bursdagen min. Men nå er jeg utrolig usikker på hvordan jeg skal drikke den. Av erfaring pleier slike ferdigblandinger være ganske sterke. Personlig klarer jeg hverken Mickey Finn eller Bacardi Mojito reint. Hvordan kan jeg da få en best mulig drink ut av den? Blande inn ekte jordbær og isbiter? Blande ut med noe? Har ikke turt å åpne den for å smake meg frem på grunn av at jeg er usikker på holdbarheten. Noen som har noen gode tips?
Gjest sweetsugar Skrevet 19. juli 2013 #2 Skrevet 19. juli 2013 En ting jeg synes er syyykt godt, er å kjøre frossne jordbær i smoothiemaskinen, (isbiter også om du ønsker) så blander jeg endel vikingfjord ice shot (med smak, legger ikke merke til smaken da) og drikker den. Spritsmaken kjenner jeg nesten ikke til, og det er kjempedigg. Det tror jeg kommer til å funke godt med bacardien Og ja, du har helt rett, du blir ikke å klare å drikke denne om du ikke greier mickey finn (som er bedre med tanke på spritsmaken) du kan også hive en banan oppi sammen med jordbæra. Garanterer at du blir å klare å drikke den, men ha ikke for mye bacardi oppe da såklart. Prøv deg litt fremm, tilsett mer og mer bacardi etter du har smakt, så blir den ikke for sterk
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #3 Skrevet 19. juli 2013 Drikk den iskald. Anonymous poster hash: 31b09...8b6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå