AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Jeg skal møte eksen min i helga. vi var sammen i nesten 3 år, samboere i underkant av 2 år. Det er 3 år siden det ble slutt, og nesten 2 år siden vi har sett hverandre.. Vi droppet kontakten (tlf, facebook osv) for ca ett år siden. vi ønsket ikke og "være venner" om en av oss eller begge fikk ny kjæreste. Selv om ingen av oss hadde andre i kikkerten, føltes det bedre å bare droppe kontakten da, heller enn senere. Ingen av oss har hatt kjæreste i mellomtiden, men nå har vi altså tatt opp kontakten igjen. Det var jeg som kontaktet han, for det var jeg som slo opp, og det har jeg lenge angret på. Jeg vil ha han tilbake... Det har jeg ikke sagt til han rett ut, men han vet at jeg fremdeles føler noe for han. Han er glad i meg og.. Det tok lang tid for han å komme over meg, men tror ikke han ser meg på "den" måten nå. Men jeg håper at ting kan blusse opp.. Aner ikke hvordan jeg skal gå frem.... Vil ikke presse han på noe vis. Men jeg vil virkelig ha han tilbake. Nå er det lenge siden vi har sett hverandre, så jeg er spent på hvordan det blir å møtes! Føler det er mye på spill. Går det ikke så bra denne helga, blir det sikkert ingen andre sjanser. Jeg prøver å slappe av og ikke tenke så mye.. Men vil at denne helga skal bli veldig fin, så det kan bli flere. Og at det forhåpentligvis kan utvikle seg til noe mer etter hvert. Noen gode råd og ord jeg kan ha i bakhodet i helga? Anonymous poster hash: fd09f...6ce
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Tja. Vær forberedt, på alle mulige utfall. Anonymous poster hash: 55379...ee9
Gjest Snooki Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Ikke ha store forventninger, men det er lov å håpe. Du bør la han vite litt av hva du ønsker.. Vær ærlig og tydlig. Se an reaksjonen hans, så du ikke legger ut om alt mulig som det ikke er vits i å la han vite. Pass på å ikke virke desperat. Hvis han også ser ut til å tenke at det kanskje kunne blitt noe igjen, bør dere holde kontakten og avtale å mtes om ikke så lenge. Men vær litt laidback så det ikke blir helt jævlig om han ikke er interessert nå. Hvis tonen hans bare er vennlig, bør din også være det. Du kan sjekke stemninga med litt flørt, men om han ikke gjengjelder bør du stoppe helt tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå