Gjest TuttafraCalcutta Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Mine jenter har nå passert 3 og 6 med god margin, og jeg trodde at på dette tidspunktet så skulle morsrollen bli generelt mye enklere. Men jeg syns ikke det! Er fremdeles konstant sliten, spesielt nå som det er ferie og vi er sammen døgnet rundt. Minsten er sluttet med bleier, og sover relativt godt på natten, selv om det blir litt nattevåk innimellom. Har "normale" unger, likevel føler jeg aldri at jeg finner roen i dette huset! Dagen går med til oppgaver, oppgaver, oppgaver. Det handler om trass, å forhindre store og små uhell, søskenkrangling, husarbeid - you name it! I tillegg ble minsten syk midt i ferien, så jeg og hun dro hjem fra hytta for å være nær legen i fall det utvikler seg. Hun er skikkelig mammajente, og vil ha meg rundt seg hele tiden, koselig - og slitsomt. Rammene rundt oss er gode, vi har grei økonomi og "ALT" er på plass, men kommer liksom ikke ovenpå.Går og venter på en ny og litt bedre fase, men den kommer visst aldri! Noen som kan si om dette er normalt og når jeg kan vente bedring?
Løvetanten Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Such is life. Så en dag er de tenåringer og du savner de nettene de krøyp opptil deg i senga eller kalte deg verdens beste mamma.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Du får lukke øynene, puste inn og telle til ti, pluss tenke på Kongen og Fedrelandet. Anonymous poster hash: e8b89...b03
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Hva var d som var bedre med livet før du fikk barn? Ingen kritikk, bare spør
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 Hehe ingen sympati på KG, fordi får man barn så må man regne med dette her i MANGE år til Herlig mammaliv. Er det så slitsomt så får kvinner slutte få barn altså, og det mener jeg, Mamma til 2, sommerferie på 4.uken og vi STORKOSER oss :D Anonymous poster hash: 62fe5...801
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå