Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i konfirmasjon i begynnelsen av mai og jenta som skal konfirmeres er hektet på alle disse skrekkfilmene og parodiene på disse filmene som dukket opp på slutten av 90-tallet og videre utover. Så jeg tenkte jeg skulle gi henne en pakke med alle disse filmene på DVD siden hun ikke har noen av dem. Men det er jo så mange av dem så kan noen hjelpe meg med titlene.

Scream 1-3 med Neve Campbell, David Arquette og Courteney Cox Arquette er jo de mest kjente men hva heter de andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I know what you did last summer og I still now what you did last summer med blant annet Jennifer Love Hewitt, Brandy, Freddie Prince Jr, Sara Michelle Parker. Også er det en som heter Urban Legend som også er i samme stil. Husker ikke navnene på de som spiller i den.

Jennifer

Skrevet
Sara Michelle Parker

Du mener Sara Michelle Gellar (Buffy).

I know what you did last.... og I still know...- det er notert, takk takk.

Skrevet

Scary movie (parodi på flere skrekkfilmer).

Skrevet

Scary Movie 1 & 2 må med, nummer 3 har nok ikke kommet på DVD ennå. Flott, noen fler?

Gjest Anonymous
Skrevet

Cujo. Var dog på 80-tallet, bra film!

Skrevet

Final destination 1 og 2

The craft

Skrevet

Du mener Sara Michelle Gellar (Buffy).

Selvfølgelig mener jeg Buffy Sara... :klaske:

Jennifer

Skrevet

Så har du en som heter Disturbing behaviour (De utvalgte) fra 1998 med bla Katie Holmes og The skulls fra 1999 med bla Joshua Jackson.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det ikke en som heter "not another teen movie" også? Har ikke sett denne selv, men mener å ha sett den omtalt.

Skrevet

Du bør slenge på litt kvalitets-skrekk også: The Ring og / eller The Others. Så hun vet hva hun bør avansere til når de andre filmene ikke er skumle lenger.

Ellers må jo Nightmare on Elm Street-serien være midt i blinken. Den får du sikkert på billigsalg nå, så du kan fleske til med hele serien. ;)

Catzy

Skrevet
The Ring og /

...Ahem, den japanesiske verisjonen takk; Ringu. Den er mye tøffere! Jeg fikk ivertfall tak i den på Avalon.

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Japansk blir bare sært for ei på 14 år

Skrevet

Synes filmtipsene begynner å skli ut litt her nå. Fin om man klarer å holde seg til filmer fra den epoken jeg beskrev i hovedinnlegget.

Listen min så langt består av Scream filmnene, I know what you did filmene, Scary Movie 1 og 2, The Ring, The Faculty og The Craft.

Flere tips tas imot med takk.

Gjest Seleena
Skrevet
Japansk blir bare sært for ei på 14 år

Enig! Eg ville og tatt med Halloween.

Skrevet

Kanskje Blair Witch Project? Vet ikke helt om den faller inn i denne kategorien?

Super konfirmasjonsgave, hun blir sikkert kjempefornøyd!

Skrevet

Jeg ville også tatt med Urban legend.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...