Gå til innhold

Prøver han å gjøre meg sjalu, eller er han ikke interessert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flørta en del med en gutt de siste ukene. Det har blitt mange lange telefonsamtaler, og skriver mye med hverandre på facebook. Jeg vet godt hvem han er, men han bor i en annen by for en stund, så har ikke møtt han mer enn en gang etter vi begynte med å ha mye kontakt.

Han har alltid vært en jeg har visst hvem var siden vi gikk på samme skole på barne og ungdomsskolen, og hatt han som venn på facebook i mange år, men er ikke før nå vi har begynt å prate, helt tilfeldig.

Han virker veldig interessert, tror jeg. Eller så er han bare en player? Veeeeldig kjekk gutt som jeg vet at har mange jentevenner. Men skjønner ikke hvorfor han vil prate med meg i flere timer på telefon om natta om han ikke er interessert.. Han sier ting som "skulle ønske du lå i armkroken min nå" "Du er så herlig du" "Du har så fin stemme" "Kom hit og bli med meg å se film da" "Kom og kyss meg god natt" og slike ting (han er såpass langt borte at jeg ikke kan dra til han bare for en kveld liksom, er snakk om flere timers avstand) Ja, dere skjønner sikkert. :)

Uansett, så er han på ferie nå. Og han skriver ting som "Digg med mange damer i bikini her gitt" og "Bor ei skikkelig fin dame på naborommet"

Forstår ikke hvorfor han skriver slik til meg?? Jeg svarer han jo ikke "surt" når han skriver det, skriver bare ting som "haha, bra du koser deg" osv, for å ikke virke sjalu. Tror jeg har følelser for han.. og får mest lyst til å gråte når han skriver slik.

Jeg vet at han er veldig kjekk, og at mange damer er interessert i han. Og han kunne sikkert fått veldig mange av de pene damene han ser lett. Ligger bare og ser for meg at han har seg med noen.. Jeg vet jo at jeg ikke er sammen med han, har bare truffet han en gang etter at vi fikk bedre kontakt. (Det var helt i starten av pratinga vår, så vi kyssa ikke en gang)

Tror dere han liker meg? Eller vil han bare ha seg et ligg? Eller prøver han å gjøre meg sjalu? Eller virker det som han ser på meg som en kompis, og at det er greit å skrive slike ting til venner? Skjønner ingenting.. :(

Anonymous poster hash: 9dbec...f88
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er friendzona. (Men siden han er gutt har han uansett lyst til å ha sex med deg og sånt).

Anonymous poster hash: 59beb...bbf
  • Liker 2
Gjest Summers
Skrevet

hvor lenge har det gått mellom han flørta åpenlyst og han kommer med bikinidamehistoriene? skjedd noe i mellomtiden?

AnonymBruker
Skrevet

hvor lenge har det gått mellom han flørta åpenlyst og han kommer med bikinidamehistoriene? skjedd noe i mellomtiden?

Hmm.. han reiste vel for 3 dager siden, og vi prata masse i telefon dagen før han reiste. I samme facebooksamtale som han nevnte bikinidamene, så tulla vi med hvem som var brunest, og da sa han at NÅR vi møtes skal vi måle.. Så virker jo som han ville møte meg da? :vetikke:

Han er forresten 23, og jeg jeg 20 om det skulle ha noe å si.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde han vært oppriktig interessert i deg og brydd seg om deg, hadde han nok ikke gjort deg usikker. Jeg ville glemt ham.

Anonymous poster hash: 7f088...2d7
  • Liker 1
Gjest Summers
Skrevet

Hmm.. han reiste vel for 3 dager siden, og vi prata masse i telefon dagen før han reiste. I samme facebooksamtale som han nevnte bikinidamene, så tulla vi med hvem som var brunest, og da sa han at NÅR vi møtes skal vi måle.. Så virker jo som han ville møte meg da? :vetikke:

Han er forresten 23, og jeg jeg 20 om det skulle ha noe å si.

Da tror jeg ikke bikinidamene har noe å si, han tenkte nok bare ikke på at du kunne bli såret, man ser jo ikke reaksjonene over sms og du kødder jo tilbake så han tenker han kan fortsette. Han vil nok fortsatt ha deg som kjæreste, tror kanskje det øker sjansene for at han ikke player deg, for da er man nok litt mer kalkulerende i hva man sender som sms.

Får presisere at jeg bare gjetter, er jo du som kjenner han best.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri sagt til en fyr jeg likte "Er så mange digge fyrer her".

Anonymous poster hash: 19455...195
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vondt å høre. Han kan jo være interessert, men smart er han ikke hvis han legger det ut sånn. Han kan ha dumme kamerater som råder han til å gjøte dette. Mye hvis her. Glad jeg levde før facebook for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 3eb9e...967

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg syntes også det er veldig rart. :( Kunne ikke falt meg inn å fortelle noe slikt til han. Greit nok at han tenker sitt, men man trenger da ikke si det til en person??

Får evt. ta opp med han når han kommer hjem igjen om hva han mener om det som er mellom oss.. Jeg for min del prater ikke slik med gutter med mindre jeg er interessert, altså ting ala "kom og sov med meg" osv..

Bare gråter nå.. vet det er en dum ting å gråte for.. Men har blitt brukt av flere gutter, og er ikke så veeldig lenge siden det ble slutt med eksen min, som ikke var spesielt snill mot meg. Han her er veldig snill og omtenksom.. Ikke så mye når vi skriver, da virker han ofte litt "care" men når vi prater i telefonen.. da er han verdens søteste. ENDELIG trodde jeg at jeg hadde møtt noen som var oppriktig interessert i meg, og som forstod osv.. men vet ikke om jeg greier et forhold der en gutt skal snakke så mye om andre damer. Når han allerede gjør det så tidlig, før vi er trygge på hverandre, hva vil han da si om vi evt. har vært sammen en stund.. Men vil ikke gi slipp på han heller, han er så herlig, aldri møtt noen lignende. :(

TS

Gjest Summers
Skrevet

Ja, jeg syntes også det er veldig rart. :( Kunne ikke falt meg inn å fortelle noe slikt til han. Greit nok at han tenker sitt, men man trenger da ikke si det til en person??

Får evt. ta opp med han når han kommer hjem igjen om hva han mener om det som er mellom oss.. Jeg for min del prater ikke slik med gutter med mindre jeg er interessert, altså ting ala "kom og sov med meg" osv..

Bare gråter nå.. vet det er en dum ting å gråte for.. Men har blitt brukt av flere gutter, og er ikke så veeldig lenge siden det ble slutt med eksen min, som ikke var spesielt snill mot meg. Han her er veldig snill og omtenksom.. Ikke så mye når vi skriver, da virker han ofte litt "care" men når vi prater i telefonen.. da er han verdens søteste. ENDELIG trodde jeg at jeg hadde møtt noen som var oppriktig interessert i meg, og som forstod osv.. men vet ikke om jeg greier et forhold der en gutt skal snakke så mye om andre damer. Når han allerede gjør det så tidlig, før vi er trygge på hverandre, hva vil han da si om vi evt. har vært sammen en stund.. Men vil ikke gi slipp på han heller, han er så herlig, aldri møtt noen lignende. :(

TS

Men hvordan takler du damevennene hans da?

AnonymBruker
Skrevet

Men hvordan takler du damevennene hans da?

Jeg har ingen problemer med at han har jentevenner. Har selv guttevenner. :) Men om han hadde begynt å kommentere at de var deilige, og snakka konstant om de, det hadde jeg ikke likt. Men det har han ikke gjort iallefall. :)

Skrevet

Jeg hadde selv blitt lei meg om en jeg trodde likte meg, sendte meg slike meldinger. Men det er ikke sikkert han mener noe galt med det, er ikke sikkert han tenker det sårer. Men vanskelig å vite sikkert...

Skrevet

Si at det ikke er så spennende for deg å høre om damene der nede :sleep: og spør om han ikke har noen kompiser han kan prøve å gjøre sjalu i stedet. Da er det han som ikke vet hvor han har deg, i stedet for motsatt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om han jeg likte hadde sagt noe sånt, så hadde jeg svart "hvorfor sier du dette til meg? :p" "hvorfor bør jeg vite dette?" osv. Er utrolig teit at han sier hvor digge damer det er der nede, virker som en idiot.

Anonymous poster hash: 19ecc...1ab
  • Liker 4
Skrevet

Virker som en idiot ærlig talt, men det er jo ikke sikkert det stemmer. Kanskje han bare ikke vet hva han burde si å ikke burde si når man snakker med noen man liker. Ikke lat som du ikke er sjalu, skriv istedenfor hva du faktisk mener. Selv hadde jeg blitt overasket hvis en jente hadde sagt til meg at det er mange kjekke karer en plass, hadde nok svart noe i duren "jaha?".

• Liker 3
Gjest .-L-.
Skrevet

Fyren virker umoden.. Finn deg en mann..

• Liker 1
Skrevet

Han ville jeg droppa ut..

Finnes et hav av flotte gutter til deg også, helt sikkert!

Eller kan du prøve og tilbakeslå han med asmme svar/ noe lignende :-D

Gjest Sakone
Skrevet

Jeg tenker at du uansett bare skal komme seg videre. For det første hvis han ikke er interessert er det jo grei skuring. For det andre, hvis han forsøker å gjøre deg sjalu,så er det umoden oppførsel og ikke noe jeg ville hatt i en eventuell kjæreste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...