Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei nokså stille og beskjeden jente. Men opplever ofte at gutter tar kontakt med meg og vil prate. Det er ikke alltid jeg interessert, men jeg er som regel hyggelig tilbake.

Jeg en sånn person at jeg liker å bli kjent med noen før jeg begynner å flørte. Altså, jeg kan godt henge med en gutt noen ganger (som jeg vet er interessert) men oppføre meg hyggelig, og ikke flørte så mye. Jeg vil jo finne ut om personen er interessant før jeg evt. begynner å gi signaler. Men jeg er en person som smiler veldig mye, og det virker som guttene tror det er flørting. Er også glad i fysisk kontakt, som å sitte inntil en annen person (kan like greit være en vennine eller bestemor liksom) og setter pris på en god klem.

Når jeg chatter med gutter, opplever jeg ofte at de skriver mye flørtende, samtidig som de sender hjerter etc.. noe jeg ikke kan svare med før jeg vet om jeg er interessert eller ikke.

Virker jeg som ei som er "hard to get"? Er flere som har sagt det..

Bestekompisen min var tydligvis forelska i meg for en stund tilbake, og jeg følte ikke det samme. Kjent han lenge, så for meg var det naturlig å gi han noen klemmer osv.. i ettertid sier han at jeg er sykt hard to get. Om vi er ute på byen og noen prøver å prate til meg sier han ting som "bare som du vet det, du er heldig om du får henne på kroken, hun er veeldig hard to get" osv.. :(

Det er flere som sier det.. Skjønner det ikke helt. Om de spør, så er jeg jo ærlig om at jeg kun er ute etter å bli kjent i første omgang..

Anonymous poster hash: 1d823...001
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørs jo på hva slags grunnlag dere innleder kontakt. Er det dating så har mange nok en del forventninger om hva det eventuelt skal lede til. Om du er ærlig og sier at du ønsker vennskap først, så er det kanskje lettere?

Anonymous poster hash: 0a7bd...46a
Gjest Minelly
Skrevet

Det virker som om det du betegner som å være hyggelig ofte blir oppfattet som flørting av andre. Og jeg kan i grunn forstå det slik du beskriver deg selv, smiler mye, hyggelig og glad i fysisk kontakt. Absolutt ingenting gale med dette! MEN, det kan bli tolket feil, desverre.....

Jeg mener allikevel at du skal fortsette å være deg selv, Du virker jo super som du er !!! Guttene må bare lære seg å kjenne deg for den du er , og så lære å akseptere det. Det må da være bedre å bli kalt "Hard to get" enn luremus eller enda værre løs på tråden... ;)

:)

Skrevet

Du er ikke hard to Get. Det er bare ikke alle i dagens samfunn som er vant til at man skal bli kjent på en sivilisert måte, og alle skal flørte med alle. Helst kline også. Så ta vare på den gode egenskapen du har der, og ikke bry deg om noen idiotiske kommentarer. Om gutter ikke kan respektere at du "bare" er hyggelig, finn deg noen andre å prate med sier jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som om "bestekompisen" din er bitter på deg.

Anonymous poster hash: 1ed4c...82b
Skrevet

..selvfølgelig, om du sitter kloss oppi en gutt du ser film sammen med, forstår jeg det kan tolkes feil. Spesielt om du ikke er interessert i han. Men om du ikke sender signaler til gutter om at du er interessert i mer enn vennskap, så er du ikke hard to get bare fordi de er interessert og du ikke er det.

Gjest .-L-.
Skrevet

Synes det høres ut som du er hard to get jeg, samtidig som du sender ut signaler som menn gjerne ser på som å vise interesse.

AnonymBruker
Skrevet

Et annet ord for luremus, som vi kalte dere i gamledager.

Anonymous poster hash: 61059...f30

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å flørte først og bli venner etterpå. Mer morro på den måten, samt at å flørte når man har vert venner en stund ofte føles mer unaturlig, blir ikke like dynamisk og like mye tulling da. (tulling på en god måte)

Anonymous poster hash: b83aa...3ef
Skrevet

Da har jeg misforstått totalt hva du har ment med det du skrev. Jeg trodde det motsatte av det du sier nå. Da er du ikke hard to Get, da er du litt luring.. Og det kan forklare hvorfor kameraten din er bitter på deg.

AnonymBruker
Skrevet

Da har jeg misforstått totalt hva du har ment med det du skrev. Jeg trodde det motsatte av det du sier nå. Da er du ikke hard to Get, da er du litt luring.. Og det kan forklare hvorfor kameraten din er bitter på deg.

TS har ikke skrevet noe nytt siden hovedinlegget.

Anonymous poster hash: 1ed4c...82b

Skrevet

Åja, trodde det var personen som kommenterte over min siste! Da beklager jeg det.

AnonymBruker
Skrevet

Heller hard to get enn løs og billig.

Anonymous poster hash: e276d...72a
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...