Gå til innhold

Peplumtopp og små bryster?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Rett og slett et spørsmål om det kan funke med peplumtopp og små bryster :roll: Vet at det passer veldig godt om man er litt fyldig, fordi det "gjemmer" magen og fremhever midjen og gjerne hoftene. Men jeg er verken fyldig eller ønsker å bruken den slags på grunn av det, jeg bare synes de er stilige (og hoftene ser jo dødsfine ut da!) :fnise: Så er det bare det at jeg er småbrystanlagt.. Og jeg vil da ikke se helt flat ut heller. :vetikke: Så er det noen som vet om peplumtopp kan funke på en som meg? ;)

Her er en link som viser hva det er:

http://nelly.com/uk/womens-fashion/clothing/tops/only-589/pepe-sl-peplum-top-589876-1/

Eller, om dere ønsker å se et bildet som ikke er av en modell, så er det bare å søke det opp på google. ^^

Velger å være anonym her fordi jeg kan :trampe:

Anonymous poster hash: 21acd...15f
Videoannonse
Annonse
Gjest Guilty
Skrevet

Har fler venninner med små bryster og de ser helt fantastiske ut i peplumtopper :) Har du lyst til å bruke det så syns jeg du burde! :)

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Jeg har ikke spesielt små bryster, men heller ikke mave jeg har noe behov for å gjemme (det er ingenting der som må gjemmes) . Relativt smalt liv.

Min peplumtopp er ikke laget for damer med hverken kraftig livvidde eller noe til overs på maven.

Men ok, min er en Vivienne Westwood da.

Du kan absolutt bruke en slik peplumtopp som jeg har, og den vil passe deg helt supert! :)

Endret av Lille-pus
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker 65a i bh'er, men kler meg forsatt opp i peplumtopper. Synes de er sååå fine, og jeg kler det faktisk. :) Ingen andre kommer til å bruke en tanke en gang, på det du tenker på.

Anonymous poster hash: 373a0...612
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har små, og jeg bruker peplumtopper. Synes de sitter fint!! :)

Anonymous poster hash: 4f108...beb
Skrevet

bruk det, så lenge formen din ellers passer. De sitter som skudd samme hvilken byste du har.

Skrevet

jeg synes peplumtopper er finest på de med små bryster jeg :)

• Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Jeg synes folk skal kunne gå i akkurat de de selv føler seg fine i og har lyst til å bære der og da ;)

Hva er stor pupp er og hva en liten pupp er vil alltid være avhengig av hvem du spør.

- det er som å spørre "Hvor lang er en strikk".

Man dømmer ingen utifrå hva de har på seg, og om man selv synes det mennesket kler sine klær.

- først får man feie rent foran alle egne dører (og tilogmed med min stil vil det være mennesker som mener jeg burde velge andre klær.... De menneskene må mene akkurat hva de vil for meg. Vil jeg ha et rødt blyantskjørt på meg den dagen, så bærer jeg et rødt blyantskjørt, - selv om 50 kjerringer vil mene jeg bude hatt et sort skjørt som gikk til midt på leggen ;) )

Endret av Lille-pus
Skrevet

Jeg synes pemplum topper kan være veldig fint på de som er ganske tynne også, det får liksom fram de formene man ønsker å ha uansett om man er litt liten eller litt stor. Tror den rette kan passe fint selv om man har små pupper.

Skrevet (endret)

Rett og slett et spørsmål om det kan funke med peplumtopp og små bryster :roll: Vet at det passer veldig godt om man er litt fyldig, fordi det "gjemmer" magen og fremhever midjen og gjerne hoftene.

Anonymous poster hash: 21acd...15f

De toppene der gjør absolutt ikke noe positivt for formene til litt fyldige jenter, og om disse jentene bruker den typen klær, fordi de tror det, gjør de seg selv en bjørnetjeneste.

De må gjerne gå med sånt, om de syns det er pent, men det "gjemmer" ingen ting. Heller tvert imot!

Du kan helt fint gå i en sånn topp. selv om du er slank og har små pupper, selvfølgelig.

Endret av Yme
  • Liker 2
Skrevet

Er man slank og har små pupper kan man gå i alt... For de som er så heldige, så bare ha på deg peplum TS :)

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Gjest Yellowrose
Skrevet

Jeg har mange slike topper. og store bryster. Men hadde brukt de dersom jeg hadde små også! Selve toppen er så fin at jeg føler meg ganske fantastisk uansett. Håper du gjør det samme! :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg skjønner ikke greia med de toppene altså, kanskje jeg skal dra på butikken en dag for å prøve, og se om den gjør noe "magisk" for min kropp :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...