Gå til innhold

"Damebeger".

Naken

Anbefalte innlegg

Ser egentligt grei ut. :-) Har aldri hørt om det før....-kansje jeg skulle vurdere det?

Liker ikke å dytte inn tamponger eller gå med bind.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1
Tenk om det snur seg inni der da- fullt av blod? :o :o

Nei takk, liker best den gode "gammeldagse" mensbeskyttelsen.

Dette tenkte eg også på. Eller kva om ein er litt slepphendt i det ein skal ta det ut og tømme det... :o Så blir det blodsøl utover alt.. :-? Uff, kvalmande, meiner no eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg har aldri klart å få tamponger til ikke å lekke, og de er vanskelige å få inn også. Denne holder tett, og er lett å sette inn. Det tok litt tid å få taket på det, men nå går det veldig greit, og jeg har konkludert med at både bind og tamponger er mye eklere.

Dessuten kan den sitte inne hele dagen. Greit på stranden.

Hvis du har problemer med tamponger, hvordan i all verden får du inn begeret ditt da?

Den er jo mye større enn en ob!!

Og hva lukter det når du skal etter en hel dag ta det ut? Det må jo være en forferdelig stank!?

Men husk at ingen er like da.. og om noen liker begeret, betyr det ikke at resten må det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest allium
Hvis du har problemer med tamponger, hvordan i all verden får du inn begeret ditt da?

Den er jo mye større enn en ob!!

Og hva lukter det når du skal etter en hel dag ta det ut? Det må jo være en forferdelig stank!?

Tja, si det... kommer nok an på overflaten. Når jeg skyller det i lunkent vann først, går det helt greit. Tamponger derimot... og spesielt ille er det på slutten av perioden. De tørker meg ut, så det kjennes som jeg river slimhinnene i filler når jeg skal skifte.

Det lukter ingenting. Helt sant. Det er en av grunnene til at jeg nå synes bind og tamponger er mye eklere, for de lukter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt tøybind i 4 år og synes det er helt supert! Lukter ingenting i forhold til de jævlig ekle engangsbindene. Dessuten produseres engangsbind i unedbrytbar plast -mye mer miljøvennlig med tøybind! Og utrolig behagelig. Slipper den der ekle inneklemt innestengt plasticwrap knitre-følelsen man får av de ekle bindene fra libresse og det andre merket. Tøybindene har vinger med trykknapper, og er like tynne som engangsbind. Ser helt likt ut faktisk! Kommer aldri til å begynne med engangsbind igjen -og ob synes jeg iallfall er ekkelt!

Nelle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Dette tenkte eg også på. Eller kva om ein er litt slepphendt i det ein skal ta det ut og tømme det... :o Så blir det blodsøl utover alt.. :-? Uff, kvalmande, meiner no eg.

Jeg tror nok man tar den ut når man sitter på do, og da tar man den nok bare ut og tømmer i do. Man driver vel ikke og vifter rundt med den oppe i lufta....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Poirot
Syns dette ser utrolig kvalmt ut :kvalm:

Uhygienisk og ekkelt!

Ikke noe for meg iallefall. Holder meg til OB jeg...

Mrs.Potter

Hvorfor er dette mer uhygienisk enn en tampong eller bind?

Blod er blod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hvorfor er dette mer uhygienisk enn en tampong eller bind?

Blod er blod.

Ja, men blodet trekker i alle fall inn i tambongen. Syns bind er frykteleg ekkelt også eg, masse blod som ligg og flyt... :kvalm: Men det er nok riktig at det ikkje luktar då, sidan menstruasjonsblod først får merkbar lukt når det kjem i kontakt med luft. Uansett, held meg til OB eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Tisser du hver time...???? :o

Ja, det går i hvert fall sjelden mer enn to timer mellom jeg må tisse. Veldig plagsomt til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...