Naken Skrevet 17. april 2004 #1 Del Skrevet 17. april 2004 Da jeg holdt på med klikkekampanjen i sted, kom jeg over "Damebegerannonsen". Synes det så skikkelig weird ut, ...og samtidig gammeldags. Et beger som fylles med blod, og så skal du tømme det.. Og kan det være behagelig å gå med??? :-? Noen som har prøvd dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 17. april 2004 #2 Del Skrevet 17. april 2004 Det må da kjennes ekkelt å gå med. Ikke noe for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoni Skrevet 18. april 2004 #3 Del Skrevet 18. april 2004 Det er sikkert helt greit og jeg kunne tenke meg å prøve, men det er for dyrt for en gummidings uansett hvor mange ganger den kan gjenbrukes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 18. april 2004 #4 Del Skrevet 18. april 2004 Tok en titt på annonsen, og kom raskt til den konklusjon at dette ikke er noe for meg. I tillegg til at det vel må være ubehagelig (?), så virker det en smule grisete? Tror jeg holder meg til OB''en jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 18. april 2004 #5 Del Skrevet 18. april 2004 hvor finner dere denne annonsen? Ble litt nysk nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 18. april 2004 #6 Del Skrevet 18. april 2004 Lilla liten rute, omtrent rett til høyre for innlegget ditt her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 18. april 2004 #7 Del Skrevet 18. april 2004 Lilla liten rute' date=' omtrent rett til høyre for innlegget ditt her...[/quote'] ?? hvor sa du???? Ser ingen liten lilla rute.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 18. april 2004 #8 Del Skrevet 18. april 2004 Kanskje noen kunne prøve det og fortelle om sine erfaringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 18. april 2004 #9 Del Skrevet 18. april 2004 Kanskje noen kunne prøve det og fortelle om sine erfaringer Tror det har vært en tråd om det for ca "100 år siden" (eller der omkring..) Uansett: jeg melder meg IKKE frivillig til dette. "helle ut blod" og *dåne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 19. april 2004 #10 Del Skrevet 19. april 2004 hvor sa du???? Ser ingen liten lilla rute.... Til høyre for alle innleggene er det en kolonne med reklamer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 19. april 2004 #11 Del Skrevet 19. april 2004 Frister ikke meg...virker litt ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoni Skrevet 19. april 2004 #12 Del Skrevet 19. april 2004 Kanskje noen kunne prøve det og fortelle om sine erfaringer Jeg skal prøve noe liknende, kan fortelle om erfaringer etter at jeg har prøvd det. Må si jeg gleder meg litt, liker verken bind eller tamponger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2004 #13 Del Skrevet 20. april 2004 Er det bare jeg som synes at "damebeger" er et utrolig dårlig produktnavn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2004 #14 Del Skrevet 21. april 2004 Vi kunne omdøpt det til... mensfanger blodboks femigral .... Ellers vet jeg ikke om jeg kunne tenkt meg å prøve denne. Er sikker på at jeg kommer til å kløne sånn med å ta det ut at blodet skvetter i alle retninger..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 21. april 2004 #15 Del Skrevet 21. april 2004 "Vi tilbyr 3 måneders åpent kjøp med pengene tilbake hvis du ikke er fornøyd med Damebeger." Skal jeg liksom sende begeret tilbake hvis jeg ikke er fornøyd? Æsj... Synes dette hørtes litt uhygienisk ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 21. april 2004 #16 Del Skrevet 21. april 2004 Høres ekkelt ut pluss at det er sinnsykt dyrt. Kjøper ob jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estrela Skrevet 21. april 2004 #17 Del Skrevet 21. april 2004 Tenk om det snur seg inni der da- fullt av blod? :o :o Nei takk, liker best den gode "gammeldagse" mensbeskyttelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. april 2004 #18 Del Skrevet 21. april 2004 http://www.damebeger.no/ ville aldri prøvd engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2004 #19 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg bruker dette: http://www.keeper.com Navnet er forøvrig like idiotisk som "damebegeret". Men produktet er suverent ! Jeg tenkte også at dette hørtes ekkelt ut, men litt interessant likevel. Så jeg syntes 500 kroner var altfor dyrt hvis jeg ikke var fornøyd, lette litt på nettet og fant dette istedenfor. Det er den beste løsningen jeg har prøvd til nå. Jeg har aldri klart å få tamponger til ikke å lekke, og de er vanskelige å få inn også. Denne holder tett, og er lett å sette inn. Det tok litt tid å få taket på det, men nå går det veldig greit, og jeg har konkludert med at både bind og tamponger er mye eklere. Dessuten kan den sitte inne hele dagen. Greit på stranden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 22. april 2004 #20 Del Skrevet 22. april 2004 Syns dette ser utrolig kvalmt ut Uhygienisk og ekkelt! Ikke noe for meg iallefall. Holder meg til OB jeg... Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå