Gjest tvilrådig Skrevet 17. april 2004 #1 Skrevet 17. april 2004 Har vært plaget med sorte og hvite prikker og tørr hud. Var hos hudpleier og fikk vite at jeg hadde fet underhud og tørr overhud. Kjøpte Dermalogica produkter for tusenvis av kroner. Nå er huden verre enn noen gang. Enda flere prikker + store kviser :cry: Jeg kjøpte dermal clay cleanser,daily microfoliant,active moist,skin hydrating masque og noe annet. Spørsmålet er:harnoen av dere hatt samme problem og blitt bedre i huden? Skiftet dere produkter i samme merke eller byttet dere til et "bedre" merke? Det er ca 6 uker siden jeg begynte med Dermalogica. Håper på svar da jeg begynner å få følelsen av at jeg like godt kunne ha kastet pengene ut av vinduet. :-(
Gjest dlu24 Skrevet 18. april 2004 #2 Skrevet 18. april 2004 Jeg har den samme hudtypen som deg... Fet underhud og tørr overhud, og har lett for å få sorte prikker. Det som hjelper for min hud er å ta en god peeling 1 gang i uka (jeg har kjøpt min på body shop), og bruke en god fuktighetskrem så jeg ikke blir tørr. Ansiktsvann med eksfolierende virkning (tror jeg det heter) kan oxo virke. Men jeg har erfart at jeg ikke trenger å kjøpe haugevis med dyre produkter. Det finnes like gode produkter billige!! Jeg bruker forskjellig fuktighetskrem til forskjellig årstid, på sommeren kan jeg bruke en helt vanlig krem for normal hud, mens i vinterhalvåret trenger jeg en med mye mer fukt i da jeg har en tendens til å bli kjempetørr i huden om vinteren... Lykke til, og hold meg gjerne oppdatert på hvordan det går. Kan være du erfarer noe som kan hjelpe meg oxo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå