Gå til innhold

Menn: Therese Johaug eller Tone Damli?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvem synes du er den peneste?

Anonymous poster hash: e40e7...3d2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som broren min sa: Therese Johaug er drømmedama, men hun behøver ikke å åpne kjeften for ofte :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Av bare dem to? Tone Damli, helt klart.

Dem har begge har en grusom dialekt dog.

Anonymous poster hash: 6fc0a...5c4
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Johaug med all margin i hele verden. Rett og slett. Tone hadde gått meg på nervene etter et halvt minutt. Det sier jeg fordi hun gikk meg på nervene et halvt minutt etter jeg møtte henne. Jeg ønsker henne på ingen måte noe vondt, men hun er ingen jeg hadde involvert meg med.

Johaug, derimot, er en flott og sjarmerende jente.

Anonymous poster hash: a218c...174

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Therese Johaug. LETT!

Anonymous poster hash: ef6d1...695
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Therese, ser det er flere damer her som har svart, hehe.

Haha :) Jeg svarte på vegne av en bror da, ikke meg selv. Men jeg synes Therese utad virker mer sympatisk og ekte :) Pluss at hun har drømmekroppen til en treningsfrik ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Therese er slitsom, så da velger jeg nok Tone selv om jeg ikke har møtt henne

Anonymous poster hash: 0d735...eb6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Haha :) Jeg svarte på vegne av en bror da, ikke meg selv. Men jeg synes Therese utad virker mer sympatisk og ekte :) Pluss at hun har drømmekroppen til en treningsfrik ;)

Jeg hinta mer til de anonyme.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Therese, ser det er flere damer her som har svart, hehe.

Tror ikke det bare er damer som svarer som anonym. Det er bare en vane for mange. Vet ikke helt hvorfor jeg haket av for anonym selv, det lå egentlig ikke noe bak det.

Jeg er i hvert fall AB a218c...174 med innlegg nr. 7, og jeg hadde som sagt valgt Johaug uten betenkningstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du verden.... Jeg var klar over at folk hadde forskjellig smak, men dette trodde jeg var en slik en "no brainer" :D

Therese vel.... No contest!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Therese Johaug uten tvil!

Anonymous poster hash: d5bc2...666

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone, for hun har en mer avslappet væremåte enn Therese. Therese virker mer som et pliktmenneske. Tone er mer laid back.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er kvinne, men jeg klarer ikke å styre meg selv og må svare på dette viktige spørsmålet likevel. Er bifil og har hatt jentekjæreste, hvis det kvalifiserer =)

Begge damene er ansiktspene, uten å ha et utseende som jeg synes er veldig tiltrekkende (litt kjedelige kanskje). Men Tone Damli vinner på kroppen, Johaug er for tynn/trent. Så henne live en gang og fikk litt sjokk, hun ser jo enda tynnere ut i virkeligheten enn på TV.

Johaug er også for "skijente", hun fremstår som ufattelig døll. Selv Tone Damli virker jo nesten litt dyp i forhold til henne. Og Damli er ikke akkurat spesielt dyp..

Anonymous poster hash: 9e469...5a7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone. Liker kroppen og ansiktet hennes selv om det sikkert ligger mye arbeid på badet bak det. Og så scorer hun uansett masse poeng på dialekta. Aldri helt skjønt denne opphausinga av Johaug. Jada, hun er pen, men jeg synes det er penere jenter her i landet enn henne. På skilandslaget og, forsåvidt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...