Gjest Kv84 Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Jeg blir helt gele i hele kroppen når jeg ser en fyr som smiler,og det er bare så fantastisk år han smiler, det setter seg fast i minner, og jeg husker det fortsatt selv om det smilet varte noen få sekunder i fjor høst. Han er nydelig :D Smilet har mye å si, jeg merker selv hvor mye bedre ting rundt meg ser ut når jeg smiler og hvordan andre igjen smiler. Smil neste ang du ser en som trenger er smil, smil til han eller hun du liker 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Vanskelig å smile når alle jenter ser sure ut. Anonymous poster hash: 4a5bc...e91 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Damen i kassen smilte til meg. Like etter hun spør meg om kvitteringen og jeg responderer med "neida. går bra det." Vi holdt øyenkontakten i noen sekunder til og da lurte det seg frem et lite smil hos henne. Jeg så bare på henne uten å smile tilbake, og snudde blikket ned mot posen og varene mine samtidig som jeg løfter litt på øyenbrynene mine. Hun fikk ikke hva hun ønsket da hvert fall. Anonymous poster hash: 845a9...930 1
Gjest Kv84 Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Det er vanskelig å smile synes jeg, men utrolig lett når jeg ser han. Så derfor er jeg så glad igjen etterpå for at det er så lett å vise den man liker kjempe godt at man liker han
Purple Diamond Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 Vanskelig å smile når alle jenter ser sure ut. Anonymous poster hash: 4a5bc...e91 Da henger du med feil jenter! Jeg smiler i hvert fall ofte, og ekstra mye hvis en jeg liker er der 1
Gjest Kv84 Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 Vanskelig å smile når alle jenter ser sure ut. Anonymous poster hash: 4a5bc...e91 Noen som er sjenerte kan lett bli tatt for å se sure ut. Det er lettere å se ned og ikke se folk i øynene når en er sjenert. Ihvertfall er det sånn for meg. Urolig dumt, da jeg stenger folk ute.
Testosteron Skrevet 18. juli 2013 #7 Skrevet 18. juli 2013 Vanskelig å smile når alle jenter ser sure ut. Ta deg en tur til optikeren.
Purple Diamond Skrevet 18. juli 2013 #8 Skrevet 18. juli 2013 Noen som er sjenerte kan lett bli tatt for å se sure ut. Det er lettere å se ned og ikke se folk i øynene når en er sjenert. Ihvertfall er det sånn for meg. Urolig dumt, da jeg stenger folk ute. Det er veldig sant! Jeg var veldig sjenert før, og jeg tror nok mange oppfattet meg som sur og arrogant.
Gjest Kv84 Skrevet 18. juli 2013 #9 Skrevet 18. juli 2013 Det er veldig sant! Jeg var veldig sjenert før, og jeg tror nok mange oppfattet meg som sur og arrogant. Kjedelig å være sjenert synes jeg, man ser jo hvor mye han med sitt sil gleder meg, da kunne jo jeg selv ha gledet andre med mitt smil.
Purple Diamond Skrevet 18. juli 2013 #10 Skrevet 18. juli 2013 Kjedelig å være sjenert synes jeg, man ser jo hvor mye han med sitt sil gleder meg, da kunne jo jeg selv ha gledet andre med mitt smil. Ja, det er det ;/ Hvor gammel er du? Jeg har i hvert fall kommet over den verste sjenansen, og er i begynnelsen av 20-åra. Og jeg var VELDIG sjenert, så har jobba mye med meg selv!
Gjest Kv84 Skrevet 18. juli 2013 #11 Skrevet 18. juli 2013 Ja, det er det ;/ Hvor gammel er du? Jeg har i hvert fall kommet over den verste sjenansen, og er i begynnelsen av 20-åra. Og jeg var VELDIG sjenert, så har jobba mye med meg selv! 29år, men føler meg som 16år på grunn av sjenansen. Håper jeg lærer meg å smile mer, så kanskje sjenansen slipper tak.
Purple Diamond Skrevet 18. juli 2013 #12 Skrevet 18. juli 2013 29år, men føler meg som 16år på grunn av sjenansen. Håper jeg lærer meg å smile mer, så kanskje sjenansen slipper tak. Ja, bare prøv! Trenger ikke ta så store steg, bare litt om gangen. Det har tatt noen år for meg, men det er verdt det til slutt. Og husk; det kan bare bli bedre!
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #13 Skrevet 18. juli 2013 Damen i kassen smilte til meg. Like etter hun spør meg om kvitteringen og jeg responderer med "neida. går bra det." Vi holdt øyenkontakten i noen sekunder til og da lurte det seg frem et lite smil hos henne. Jeg så bare på henne uten å smile tilbake, og snudde blikket ned mot posen og varene mine samtidig som jeg løfter litt på øyenbrynene mine. Hun fikk ikke hva hun ønsket da hvert fall. Anonymous poster hash: 845a9...930 Fikk hun ikke lønn den måneden? Anonymous poster hash: afd71...d9a
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 18. juli 2013 #14 Skrevet 18. juli 2013 Problemet med å gå rundt å smile til folk er at du føler deg skikkelig teit når folk bare ser dumt på deg 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #15 Skrevet 18. juli 2013 Fikk hun ikke lønn den måneden? Anonymous poster hash: afd71...d9a Hoho! Den var go ! Men den måneden? Hun får vel ikke den før om noen uker, med mindre hun har den forhåndsutbetalt. Anonymous poster hash: 845a9...930
Gjest Kv84 Skrevet 18. juli 2013 #16 Skrevet 18. juli 2013 Forhåpentligvis dukker han opp igjen så går jeg kanskje rundt og smiler mer til han og alle:)
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #17 Skrevet 18. juli 2013 Noen som er sjenerte kan lett bli tatt for å se sure ut. Det er lettere å se ned og ikke se folk i øynene når en er sjenert. Ihvertfall er det sånn for meg. Urolig dumt, da jeg stenger folk ute. Joda, jeg har det slik selv men prøver å holde et smil oppe. Men jeg merker at noen jenter slutter å smile med en gang jeg snakker med vennene deres eller til dem, da er det vanskelig å holde det oppe selv. Anonymous poster hash: 4a5bc...e91
Purple Diamond Skrevet 18. juli 2013 #18 Skrevet 18. juli 2013 Forhåpentligvis dukker han opp igjen så går jeg kanskje rundt og smiler mer til han og alle:) Ja, gjør det!
Purple Diamond Skrevet 18. juli 2013 #19 Skrevet 18. juli 2013 Joda, jeg har det slik selv men prøver å holde et smil oppe. Men jeg merker at noen jenter slutter å smile med en gang jeg snakker med vennene deres eller til dem, da er det vanskelig å holde det oppe selv. Anonymous poster hash: 4a5bc...e91 Enig!
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #20 Skrevet 18. juli 2013 En jente på jobb har et smil som lyser opp hele rommet. Blir nesten litt. Anonymous poster hash: dbe4b...8b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå