Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2004 #1 Skrevet 17. april 2004 jeg har lyst og instalere et musikk program på pc'en.Prøvde meg nettopp på Win amp til ingen nytte..det ble bare kluss!! Noen som har noen bra sider??
Chiquita Skrevet 17. april 2004 #2 Skrevet 17. april 2004 WinMX fungerer greit (WinAmp laster vel ikke ned musikk - den spiller vel bare av, såvidt jeg har skjønt...)
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2004 #4 Skrevet 17. april 2004 Jeg har nettopp begynt å bruke LimeWire - www.limewire.com Det ser foreløpig bra ut. Der finner du både programmer og musikk. Brukte Kazaa lite før, men i det siste har jeg kun fått lastet ned musikk, så jeg måtte prøve noe nytt. Eneste aberet er at det går litt tregt å kjøre andre progs mens den kjører i bakgrunnen.
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2004 #5 Skrevet 17. april 2004 Tja, bortsett fra at limewire eller rettere sagt limeshop er full av spy-ware.
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2004 #6 Skrevet 17. april 2004 Æsj, ja da er det jo bare å få'n på hue og rævva ut igjen. Er heldigvis utrusta med ad aware, spybot og Norton I S så har ikke merka noe til det. Men slik dritt kan vi ikke ha nei..fysj og fy! Tilbake til gode gamle warez forum siter.
Gjest Starya Skrevet 17. april 2004 #8 Skrevet 17. april 2004 www.kazaa.com Full av reklame og slikt om man velger gratisversjonen. Da er kazaa lite bedre, dog ikke best.
Gjest gjest1 Skrevet 17. april 2004 #9 Skrevet 17. april 2004 Full av reklame og slikt om man velger gratisversjonen. Da er kazaa lite bedre, dog ikke best. Nok reklame ja, men men.. Funkar ok.
Jellyfish Skrevet 18. april 2004 #10 Skrevet 18. april 2004 Nå bruker jeg Kazaa Lite, og synes det funker bedre enn Kazaa. Har også brukt www.groxster.com og synes den og var ganske grei.
Gjest gjesta Skrevet 18. april 2004 #12 Skrevet 18. april 2004 Jeg bruker WinMX til å laste ned musikk og video. Den er enkel å bruke. Du trenger ikke selv å dele ut en eneste fil dersom du ikke vil, men det er jo ikke særlig fair da.... Ikke noe spyware her. Kjører Norton virusprogram, Ad-adware og Spybot. I tillegg så bruker jeg DC++. Her finner du det meste av film, musikk og programmer. Du har tilgang til ulike hubber. Her kreves det de fleste stedene at du selv har noe å dele ut. Det kan også kreves at du f.eks. har 20G selv å dele ut for å få tilgang. Vanskeligere å sette seg inn i bruken enn WinMX. Synes iallfall en som ikke har sååå mye peiling på data.
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #13 Skrevet 18. april 2004 Beste program for å hente musikk er bittorrent eller DC++.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå