AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Jeg var på ferie med kjæresten min og glemte pillen en dag. Var og et par timer ca sent ute med å ta den dagen etter, da tok jeg for begge dagene. Det var veldig dumt, men nå er det gjort. Vi hadde sex den dagen jeg tok begge pillene. Dette er nå akkurat to uker siden. Jeg tok en test idag og den var negativ. Jeg tok den midt på dagen, altså ikke morgenurin.. Jeg går på carazette og har ikke hatt mensen i det hele tatt etter at jeg begynte på de. Burde jeg ta en test igjen i morgen tidlig, eller vente lenger? Hvor stor er egentlig sjansen for at jeg blir gravid av dette? Anonymous poster hash: 35b50...732
Pearl2.0 Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Jeg ville ventet en uke med å ta neste test, så er du sikker.
Tabudrue Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Sjansen er relativt liten, men man kan aldri si aldri, så en test til er sikkert ikke så dumt. Men å ta den nøyaktig to uker etter man glemte pilla er litt tullete, gi det noen dager ekstra, er du gravid i dag så er du gravid neste gang du tar den også. men er den negativ i morgen er det fortsatt en viss fare for at den er positiv om ei uke....
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Takk for svar. Tenker da å ta en test neste uke. Jeg går på carazette. Har hørt at om man glemmer pillen så må man ta den innen 24 timer. Jeg var litt på overtid der og. Men så har jeg lest et sted nå at om man glemmer carazette, må man ta den innen fire timer for at den skal ha effekt. Er det sant at det er så stor forskjell ? Anonymous poster hash: 35b50...732
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #5 Skrevet 19. juli 2013 Takk for svar. Tenker da å ta en test neste uke. Jeg går på carazette. Har hørt at om man glemmer pillen så må man ta den innen 24 timer. Jeg var litt på overtid der og. Men så har jeg lest et sted nå at om man glemmer carazette, må man ta den innen fire timer for at den skal ha effekt. Er det sant at det er så stor forskjell ? Anonymous poster hash: 35b50...732 Nei, det er en tidsmargin på 36 timer på cerazette som på "vanlig" p-piller, så innenfor den marginen er du fortsatt sikker. Anonymous poster hash: e9cb4...b4c
Tabudrue Skrevet 21. juli 2013 #6 Skrevet 21. juli 2013 36 timer siden siste pille vel og merke^^ Så i praksis kan du ta den 12 timer etter fast tidspunkt.... 4 timers regelen gjelder de fleste andre minipillene som feks Conludag
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #7 Skrevet 12. august 2013 Hei. jeg lurer på en ting, dette har ikke så mye med det dere snakket om å gjøre. men jeg lurte om om dere som har eller går på cerazette har mye bivirkninger? nå er det ca 6 måneder siden jeg begynte på dem, jeg har ikke blødd en eneste gang etter første pille. Jeg er mye trøtt, veldig følsom, kan begynte å grine av ingen ting. jeg blir også veldig fort sint. har alltid vært følsom, men synes det er så ekstremt nå. jeg har ikke skjønt hvorfor jeg var sånn, så begynte jeg å tenkte på om det kunne være pgr cerazette pillen. noen som opplever noen bivirkninger som dette eller? Anonymous poster hash: dff72...c13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå