Gå til innhold

Daten min er på guttetur - masse damer og fyll

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En jeg har datet i fire måneder har vært en uke på guttetur i syden, han kommer hjem i helga. Jeg var litt spent på denne turen, men han forsikret meg om at jeg ikke hadde noe å bekymre meg for, da han og jeg er enige om at vi er eksklusive.

Jeg hadde ikke så store forventninger om å høre så mye fra ham mens han var på tur, det er vel ganske naturlig at en ikke bærer med seg mobilen over alt på ferie. Jeg fikk et par meldinger de første dagene, noe som var hyggelig. Dagene som fulgte fikk jeg litt flere meldinger/snaps fra ham, mest bilder fra fester og noen fra stranden. Han sa også at han savnet meg osv. Jeg ble positivt overrasket og glad for det :) Men så har han også sendt en del snaps med bilder fra fest, sammen med noen utenlandske jenter de tydeligvis har blitt kjent med der nede. Jeg kjenner at det stikker litt, men prøver å ikke la det gå inn på meg. Han sier jeg skal ta det rolig.. I går fikk jeg en snap hvor han holder rundt en søt jente og skriver "beste Tina" eller noe sånn. Jeg gadd ikke å svare, synes det er unødvendig å sende slik.

Jeg vet jo at det er mye fyll, fest og damer på slike turer, så jeg har vanskelig for å tro at han har holdt seg i skinnet der nede. Vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget, men kanskje noen kan berolige meg litt? Eller evt gi meg råd til hva jeg skal gjøre dersom det viser seg at han har rotet med noen på ferie. Bare ta opp tråden fra der vi slapp, i og med at vi ikke er kjærester? Eller gå videre uten ham? Erfaringer?

Anonymous poster hash: 64d04...723
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger nok ikke bekymre deg så mye, det er ikke noe du har skrevet som indikerer å krysse noen grense, mener nå jeg. Det er da helt normalt å bli kjent med andre på ferie/fest/whatever, og selv om man holder rundt noen på et bilde, så betyr ikke det at man vil ha dampende utroskapssex med dem. Hadde han ønsket å være utro kan jeg nesten garantere deg at han ikke ville ha sendt deg bilde av dem.

Anonymous poster hash: 96121...8d8
AnonymBruker
Skrevet

Trenger en virkelig å måtte holde rundt en av det motsatte kjønn og ha vedkommende på fanget, og ta bilde og sende hjem til den man har hjemme? Anonymous poster hash: d76f8...9ea

• Liker 17
Skrevet

Enig med post #2 Samtidig er jeg veldig enig i at han ikke akkurat trengte å sende bilde av seg selv med armen rundt en jente og "beste Tina" som tekst. :P

Tipper han har lyst til at du skal være litt sjalusi, eller imponert over draget han har på damene, sånn at du tenker at han må være en skikkelig keeper...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken fremgangsmåte da.. :) Og.. Være litt sjalusi ?

Anonymous poster hash: 60956...98e
AnonymBruker
Skrevet

Trenger en virkelig å måtte holde rundt en av det motsatte kjønn og ha vedkommende på fanget, og ta bilde og sende hjem til den man har hjemme?

Anonymous poster hash: d76f8...9ea

Nå er det ganske naturlig å både holde rundt og sitte på fanget for en del, uten at man legger noe mer i det. Skjønner ikke denne tankegangen om at man knapt nok skal ta på noen av det annet kjønn uten at man skal bli sjalu. Og han ville nok ikke sendt bilder av det dersom det var noen han planla å være utro med ;)

• Liker 1
Skrevet

Nå er det ganske naturlig å både holde rundt og sitte på fanget for en del, uten at man legger noe mer i det. Skjønner ikke denne tankegangen om at man knapt nok skal ta på noen av det annet kjønn uten at man skal bli sjalu. Og han ville nok ikke sendt bilder av det dersom det var noen han planla å være utro med ;)

Hvor naiv er det mulig å bli. Han sendte dette bildet til ts nettopp for å gjøre henne sjalu og vise at han flørter med andre jenter.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Stikk på byen og ta snap med en full fyr og skriv "Beste Johan" i svar. :)

Anonymous poster hash: 94c7f...990
  • Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor naiv er det mulig å bli. Han sendte dette bildet til ts nettopp for å gjøre henne sjalu og vise at han flørter med andre jenter.

Jeg er glad jeg er i en omgangskrets der man ikke må tolke alt slikt i verste mening. Det hadde vært slitsomt å forholde seg til i hverdagen. Igjen, det er helt normalt å ta på andre mennesker, eller at de sitter på fanget ditt på et bilde. Jeg kan forstå at noen føler sjalusi, men man bør faktisk jobbe med seg selv og forstå at ikke alt dreier seg om potensiell utroskap. De som ønsker å være utro vil finne en sjanse til å være det i det skjulte uansett, og da gjerne med noen man ikke lar seg avbilde sammen med.

Skrevet

Jeg er glad jeg er i en omgangskrets der man ikke må tolke alt slikt i verste mening. Det hadde vært slitsomt å forholde seg til i hverdagen. Igjen, det er helt normalt å ta på andre mennesker, eller at de sitter på fanget ditt på et bilde. Jeg kan forstå at noen føler sjalusi, men man bør faktisk jobbe med seg selv og forstå at ikke alt dreier seg om potensiell utroskap. De som ønsker å være utro vil finne en sjanse til å være det i det skjulte uansett, og da gjerne med noen man ikke lar seg avbilde sammen med.

Det er ikke normalt å sende bilde av seg selv med en jente på fanget til dama eller en dame man er eksklusiv med. Det er et forsøk på manipulasjon og fremprovosere sjalusi. Jeg har selv gjort lignende, men selvfølgelig med langt mer finesse. Å skape litt sjalusi og usikkerhet hos kvinnen vil gjøre forholdet bedre; hun vil bli enda mer tent på mannen. Gitt at han ikke går for langt da...

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke normalt å sende bilde av seg selv med en jente på fanget til dama eller en dame man er eksklusiv med. Det er et forsøk på manipulasjon og fremprovosere sjalusi. Jeg har selv gjort lignende, men selvfølgelig med langt mer finesse. Å skape litt sjalusi og usikkerhet hos kvinnen vil gjøre forholdet bedre; hun vil bli enda mer tent på mannen. Gitt at han ikke går for langt da...

Ja, deg om det. Det er heldigvis normalt og godtatt at det finnes flere mennesker i verden i min omgangskrets.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet som sagt at det har vært en del drikking, fra morgen til kveld. Og jeg vet med meg selv at jeg sender en del snaps i løpet av en kveld på byen, uten å tenke så mye over hva eller hvem jeg sender til (snakker ikke nakenbilder ol.. :P ). Kan si det har gitt meg fylleangst mer enn en gang! Så jeg tror vel egentlig ikke han gjorde det for å gjøre meg sjalu, men at han var dritings og hadde en gøy kveld sammen med masse ukjente (og kjente) folk. Han har aldri gitt meg grunn til å være sjalu før, for han er veldig åpen og ærlig. Men jeg syntes akkurat den var litt unødvendig.. Han må jo skjønne at det stikker litt når jeg sitter hjemme i kalde Norge, mens han koser seg i syden med kompiser, fest og damer.. Jeg får vel høre om turen når han kommer hjem igjen, se bilder osv. Men vet ikke om jeg vil høre så mye om det, for å være ærlig, kanskje like greit å ikke vite?!

Jeg skal selv bort om en ukes tid, på en festival sammen med noen venner. Der blir det masse ukjente som vi skal feste og overnatte sammen med, så da får han kanskje kjenne litt på den følelsen jeg har hatt den siste uken. Eller kanskje han ikke tenker som meg i det hele tatt.. :P

For all del, jeg flørter når jeg er ute på fest, kan sitte i fanget og klemme folk. Men jeg sender ikke bilder av det og skriver det som han skrev. Det er lov å kose seg litt, bare man ikke går over streken. Men man hører jo så mye rart om disse gutteturene (jenteturer og for den saks skyld). Har på følelsen at det dreier seg stort sett om damer og fyll..

Skrevet

Stikk på byen og ta snap med en full fyr og skriv "Beste Johan" i svar. :)

Anonymous poster hash: 94c7f...990

Enig! Da burde han ta det som et hint.

AnonymBruker
Skrevet

Enig! Da burde han ta det som et hint.

Hehe, jeg liker egentlig ikke å spille slike "spill". Men kjenner at det går en liten faen i meg nå, og det er mulig han mottar et par snaps om jeg finner en kjekkas som vil posere på bilde med meg :fnise:

Fikk forresten snap for litt siden, "sliten, gleder meg til å komme hjem til Norge".

Stakkar :ironi:

Gjest Ghostwhisperer
Skrevet

Dater og er eksklusive, men ikke kjærester? :klo:

Skjønner meg ikke på det der jeg, trodde ikke jeg var sååå gammel...jeg er vant med den derre bli kjent, er det match er man kjærester greia :P

Men seriøst, eksklusive etter 4 måneders dating burde vel kvalifisere til å kalle seg kjærester eller?
Hadde nok kjent et lite stikk selv, men så lenge det ikke er verre enn at noen sitter på fanget eller gir en klem hadde jeg latt det fare.
Eller bare for å ta igjen med samme mynt, gjort som nevnt over, sendt en snap med samme greia tilbake :)

AnonymBruker
Skrevet

Dater og er eksklusive, men ikke kjærester? :klo:

Skjønner meg ikke på det der jeg, trodde ikke jeg var sååå gammel...jeg er vant med den derre bli kjent, er det match er man kjærester greia :P

Men seriøst, eksklusive etter 4 måneders dating burde vel kvalifisere til å kalle seg kjærester eller?

Hadde nok kjent et lite stikk selv, men så lenge det ikke er verre enn at noen sitter på fanget eller gir en klem hadde jeg latt det fare.

Eller bare for å ta igjen med samme mynt, gjort som nevnt over, sendt en snap med samme greia tilbake :)

Tja, jo.. Vi er jo akkurat som kjærester.. Men er ikke det likevel. Vanskelig å forklare. Han bruker veldig lang tid, mens jeg alltid har forhastet meg inn i forhold. Og det har ikke gått så bra for min del :P

Så på en måte er det godt at vi bare tar en dag om gangen, blir skikkelig kjent, før vi definerer noe som helst. Men jeg er jo veldig glad i ham, og håper at vi snart vil definere oss som kjærester.

Uansett, jeg liker ikke disse gutteturene :P Føler meg ikke trygg, med han der og meg her hjemme.

Får bare se hva som skjer etter han kommer hjem, regner som sagt med at jeg får høre en del om turen. Men jeg gleder meg til å dra på festival med gode venner, og å bli kjent med nye mennesker. Tror det vil gjøre meg godt. Og en liten del av meg håper at han sitter hjemme og er bittelitt bekymret :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er man eksklusive er det jo i hvert fall feil å ha sex med andre. Dersom det kommer fram at han faktisk har gjort noe sånt, ville jeg ikke latt det ligge... Selv om det er mye festing skal man kunne holde seg i skinnet om man har en avtale om å ikke ha sex med andre, også når man ikke akkurat er kjærester. Men det er jo egentlig ingenting som tyder på at han har gjort noe galt. Selv ville jeg kanskje også reagert på et sånt bilde så lenge jeg ikke kjente bakgrunnen til det, men sannsynligheten er vel stor for at dette bare er ei venninne av ham? Du får snakke med ham når han kommer hjem, også si noe om at du følte deg usikker. Hvordan han reagerer på din sjalusi/"sjalusi" kan være interessant. Om han spiller på den for å manipulere deg, om han kan avkrefte og berolige deg eller om det kommer fram noe han ikke burde gjort.

Anonymous poster hash: 880a6...fc1
AnonymBruker
Skrevet

Er man eksklusive er det jo i hvert fall feil å ha sex med andre. Dersom det kommer fram at han faktisk har gjort noe sånt, ville jeg ikke latt det ligge... Selv om det er mye festing skal man kunne holde seg i skinnet om man har en avtale om å ikke ha sex med andre, også når man ikke akkurat er kjærester. Men det er jo egentlig ingenting som tyder på at han har gjort noe galt. Selv ville jeg kanskje også reagert på et sånt bilde så lenge jeg ikke kjente bakgrunnen til det, men sannsynligheten er vel stor for at dette bare er ei venninne av ham? Du får snakke med ham når han kommer hjem, også si noe om at du følte deg usikker. Hvordan han reagerer på din sjalusi/"sjalusi" kan være interessant. Om han spiller på den for å manipulere deg, om han kan avkrefte og berolige deg eller om det kommer fram noe han ikke burde gjort.

Anonymous poster hash: 880a6...fc1

Ja, han har jo forsikret meg både før og under turen om at jeg må ta det med ro, at jeg ikke har noe å bekymre meg for. Men når han drar på en guttetur til syden sammen med kun single kompiser... Nja.. Jeg føler meg ikke helt trygg.

Han sendte som sagt snap av noen utenlandske jenter (film, de snakket engelsk) og det så ut som det var rett så festlig. Jeg sendte en litt "spøkefull" snap tilabake om han kanskje ville ha et "frikort", men han sa "ta det rolig, det er bare venner". Jeg syns det er litt rart å omtale noen som venner/venninner etter noen dager på fylletur, men ok, jeg skjønner hva han mente.

Fikk melding nå, tydelig at det er en sliten gjeng som gleder seg til å komme hjem til Norge igjen. Det er vel helt naturlig etter ni dager med hard festing. Uff.. Hater å tenke som jeg gjør, pleier ikke å være så sjalu av meg. Men gutter på tur, jenter i bikini, alkohol.. uff atter en gang!

Skrevet

^ Jeg er akkurat som deg TS, sånne ting gjør meg veldig sjalu, og det er det eneste jeg klarer å tenke på, selvom jeg tror jeg kan stole på kjæresten min. Han skal på guttetur selv neste uke, så ser for meg at den uken kan bli veldig festlig for meg her hjemme. Har handlet inn en flaske sprit og planlegger å være mye med venner. Er mitt eneste tips, haha:)

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han har hatt en en festlig tid med "venner" og hadde en tankeløs øyeblikk hvor han sendte deg det bildet. Tenkte helt sikkert ikke over at du kanskje ikke ville se ham holdende rundt en annen dame på ferie mens du sitter hjemme og kanskje savner ham litt :P

Men du kan trøste deg med at han hadde jo faktisk en tanke gående, og det var at han tenkte på deg ^^

Og er det ikke bedre at han viser deg slike bilder i stedet for at han gjemmer dem? Det hadde gitt meg langt mer angst ^^'

Anonymous poster hash: 9596d...042
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...