AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Jeg har en muskelsykdom som gjør at jeg ikke klarer å jobbe nå, så jeg har AAP. Var i møte med saksbehandler i dag fordi AAP går ut om en måned. Fastlege og spesialist anbefaler at jeg ikke jobber. Nav synes jeg har gått lenge nok på AAP for de vil ikke forlenge pengene. Hva skal jeg gjøre da, sånn helsen min er nå klarer jeg ikke jobbe? Det er ingen som vil ansette meg når de ikke vet om jeg klarer å komme på jobb neste dag eller ikke. Saksbehandleren sa i fullt alvor at da får jeg selge meg selv. Jeg forstår ikke hvordan de kan foreslå sånt! Da jeg første gang dro på Nav for å få hjelp til tilrettelagt arbeid var den eneste muligheten å jobbe som telefon-hore, men jeg klarte ikke tanken på det. Så jeg tok opp et lån istedet for levde på det inntil jeg kunne søke AAP. De som jobber på Nav, ville de tatt i mot tilbudene om det var de som var for syke til å jobbe? Jeg skjønner ikke at de har lov til å foreslå slik, men siden det er flere forskjellige som har foreslått det går jeg utifra at det er vanlig. Men har de egentlig lov til det?Anonymous poster hash: 6fbe0...91f
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Jeg lurer fælt på hvem som får seg til å si slikt, hvilket kontor var dette ved? Anonymous poster hash: 1f47e...745
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Hva med at du selv finner deg en praksis du kan klare? Så kan du være der ro utprøving før du søker ordinære jobber? Anonymous poster hash: 1f47e...745
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 AAP har en makstid på fire år, kan det være det som er tilfellet for deg? Det skal være helt spesielt for at AAP blir forlenget ut over det, og kun i begrenset tid. Med å "selge seg selv" vil jeg anta det var snakk om å selge deg inn overfor potensielle arbeidsgivere, ikke prostitusjon Og NAV er lovpålagt å vurdere deg i forhold til ethvert arbeid. Det betyr at du må kunne ta jobb du egentlig ikke har lyst på. Det i seg selv er vel en motivasjonsfaktor for å lete etter annet arbeid mens du har jobben du ikke vil ha. Anonymous poster hash: 832b6...d34 8
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 AAP har en makstid på fire år, kan det være det som er tilfellet for deg? Det skal være helt spesielt for at AAP blir forlenget ut over det, og kun i begrenset tid. Med å "selge seg selv" vil jeg anta det var snakk om å selge deg inn overfor potensielle arbeidsgivere, ikke prostitusjon Og NAV er lovpålagt å vurdere deg i forhold til ethvert arbeid. Det betyr at du må kunne ta jobb du egentlig ikke har lyst på. Det i seg selv er vel en motivasjonsfaktor for å lete etter annet arbeid mens du har jobben du ikke vil ha. Anonymous poster hash: 832b6...d34 Nei, det var snakk om å prostituere megselv. Jeg tror ikke mange er særlig intressert i en hore i rullestol, men det tror tydeligvis Nav. De har visst god erfaring med det. Anonymous poster hash: 6fbe0...91f
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #7 Skrevet 18. juli 2013 Gå til media, det bruker å hjelpe. Anonymous poster hash: fd3b2...619
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #8 Skrevet 18. juli 2013 Nei, det var snakk om å prostituere megselv. Jeg tror ikke mange er særlig intressert i en hore i rullestol, men det tror tydeligvis Nav. De har visst god erfaring med det.Anonymous poster hash: 6fbe0...91f Nei vet du hva, her har du garantert misforstått. Ingen sier noe sånt, til og med ikke en ansatt på NAV. Man kaller det å selge seg selv når man skal overbevise en arbeidsplass at man er rett person for jobben, at gode egenskaper kompenserer for de dårlige for eksempel. Anonymous poster hash: b5416...2fc 8
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #10 Skrevet 18. juli 2013 Nei vet du hva, her har du garantert misforstått. Ingen sier noe sånt, til og med ikke en ansatt på NAV. Man kaller det å selge seg selv når man skal overbevise en arbeidsplass at man er rett person for jobben, at gode egenskaper kompenserer for de dårlige for eksempel. Anonymous poster hash: b5416...2fc Det var det jeg først trodde han mente men han begynte å stille spørsmål om jeg hadde gjort det før, og hvor mye seksuell erfaring jeg hadde. Jeg bare gikk for det der er jeg ikke interessert i. Jeg synes det er helt forferdelig å foreslå sånt. Anonymous poster hash: 6fbe0...91f
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #11 Skrevet 18. juli 2013 Hvorfor klarte ikke du tanken på å jobbe i telefon ? Må vel være perfekt for deg. Anonymous poster hash: efc4a...499
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #12 Skrevet 18. juli 2013 Hvorfor klarte ikke du tanken på å jobbe i telefon ? Må vel være perfekt for deg. Anonymous poster hash: efc4a...499 Fordi jeg synes sex hører ekteskapet til. Jeg er ikke interessert i å jobbe med å selge sex hverken over telefonen eller fysisk. Alt jeg vil er å få behandling for sykdommen min så jeg kan gå tilbake til det jeg jobbet med før. Anonymous poster hash: 6fbe0...91f
Pringle Skrevet 18. juli 2013 #13 Skrevet 18. juli 2013 Nei, det var snakk om å prostituere megselv. Jeg tror ikke mange er særlig intressert i en hore i rullestol, men det tror tydeligvis Nav. De har visst god erfaring med det. Det var det jeg først trodde han mente men han begynte å stille spørsmål om jeg hadde gjort det før, og hvor mye seksuell erfaring jeg hadde. Jeg bare gikk for det der er jeg ikke interessert i. Jeg synes det er helt forferdelig å foreslå sånt. Nå skrøner du fælt, ts. Det tror jeg også.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #14 Skrevet 18. juli 2013 Det tror jeg også. Beklager, jeg bare rullet. Mente at jeg dro derfra. Anonymous poster hash: 6fbe0...91f
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #15 Skrevet 18. juli 2013 Fordi jeg synes sex hører ekteskapet til. Jeg er ikke interessert i å jobbe med å selge sex hverken over telefonen eller fysisk. Alt jeg vil er å få behandling for sykdommen min så jeg kan gå tilbake til det jeg jobbet med før.Anonymous poster hash: 6fbe0...91f Enten lyver du, eller så er du et troll. Begge deler er patetisk. Anonymous poster hash: b5416...2fc 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #17 Skrevet 18. juli 2013 Jeg har en muskelsykdom som gjør at jeg ikke klarer å jobbe nå, så jeg har AAP. Var i møte med saksbehandler i dag fordi AAP går ut om en måned. Fastlege og spesialist anbefaler at jeg ikke jobber. Nav synes jeg har gått lenge nok på AAP for de vil ikke forlenge pengene. Hva skal jeg gjøre da, sånn helsen min er nå klarer jeg ikke jobbe? Det er ingen som vil ansette meg når de ikke vet om jeg klarer å komme på jobb neste dag eller ikke. Saksbehandleren sa i fullt alvor at da får jeg selge meg selv. Jeg forstår ikke hvordan de kan foreslå sånt! Da jeg første gang dro på Nav for å få hjelp til tilrettelagt arbeid var den eneste muligheten å jobbe som telefon-hore, men jeg klarte ikke tanken på det. Så jeg tok opp et lån istedet for levde på det inntil jeg kunne søke AAP. De som jobber på Nav, ville de tatt i mot tilbudene om det var de som var for syke til å jobbe? Jeg skjønner ikke at de har lov til å foreslå slik, men siden det er flere forskjellige som har foreslått det går jeg utifra at det er vanlig. Men har de egentlig lov til det?Anonymous poster hash: 6fbe0...91f Du verden, her var det mye som skurrer... Anonymous poster hash: db0da...f71
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #19 Skrevet 18. juli 2013 Jeg forstår at dere tror jeg troller, men jeg gjør ikke det. Jeg synes også at det er helt hårreisende å foreslå slikt. Jeg skal søke om å få bytte saksbehandler, så jeg håper jeg slipper slike forslag i fremtiden. Anonymous poster hash: 6fbe0...91f
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #20 Skrevet 18. juli 2013 Ikke mat trollet Anonymous poster hash: ff908...7c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå