Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

GRRR!!! :evil:

Skulle være snill mamma og kjøre de to yngste lammene + en kamerat til kjøpesenter i dag, og tenkte at jeg kunne benytte anledningen til å finne meg et passende antrekk til 40 års dagen i Oslo om et par uker. Men NEI, det skulle visst ikke være min dag i dag!

Har trålet alle klesbutikkene uten å finne en eneste ting som jeg hadde lyst på. Det skyldes ulike faktorer:

a) Jeg aner overhodet ikke hvilket antrekk jeg er ute etter

B) Jeg har ikke peiling på klær, stil og moter

c) Jeg har ikke fanaria om hva som faktisk kler meg

d) Jeg er altfor konservativ og klassisk og redd for å prøve noe nytt

e) Når jeg endelig finner noe, koster det 2000 kr. for jakke + bukse

f) Jeg har egentlig lyst til å være minst 5 kg lettere før jeg kjøper noe nytt

g) Jeg er i utgangspunktet overbevist om at jeg ikke kommer til å finne noe!

Myten om at "alle kvinner" elsker å shoppe klær er herved erklært død og maktesløs!!!

Jeg anbefaler hvem som helst til å kombinere alle disse punktene før de deretter begir seg ut på vandring for å lete etter nåla i høystakken... :-(

LYKKE TIL!!! :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hihihi!

Her var gjenkjennelseseffekten høy... :ler2:

Det verste er å vite at "Jeg trenger noe nytt, men aner ikke hva"...

Jeg vil gjerne føye til et punkt, forresten:

* Hvis du endelig finner noe stilig som du kan tenke deg, og som er til salgs for en akseptabel sum, kan du banne på at det ikke passer...

Skrevet

Takk for tilføyelsen, den var visst uteglemt! :hoho:

Skrevet

Kjenner meg dessverre alt for godt igjen...

Så det jeg kjøper er mere impulskjøp: Hey! Den genseren hadde kanskje gått an.

Men penklær har jeg helt gitt opp å finne. Må begynne ca 1 måned i forveien for å ha et håp.

Gjest gjesta
Skrevet

:ler: Kjenner meg igjen jeg også.

Frustrerende, men det er håp: Ta en tur alene, i fred og ro, om en uke eller to. Gå gjerne til et senter du vanligvis ikke går i, gå inn i butikker du vanligvis ikke finner noe i og prøv. Ta gjerne med deg en god venninne; en sånn som vet hva du kler, en som er ærlig og som er inntstilt på at dagen skal ofres på å kle opp Sauen.

Kanskje shopping plutselig blir gøy?

Min store last er at etter en slik mislykket shoppingrunde, så faller jeg for fristelsen å kjøpe meg noe fint noe hos en keramiker eller en artig utskeielse på Ikea.

Skrevet
Min store last er at etter en slik mislykket shoppingrunde' date=' så faller jeg for fristelsen å kjøpe meg noe fint noe hos en keramiker eller en artig utskeielse på Ikea.[/quote']

Det var litt morsomt at du skulle si nettopp det, Mie - jeg holdt på å kjøpe med meg et tøft stengodsservise fra Kremmerboden bare som plaster på såret før jeg gikk hjem. Krus og fat til 29 pr. stk. Har siklet på det lenge, da... Men jeg sto i mot!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...