AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Etter mye tull med usikkerhet fra min side og utroskap fra hans side, har vi likevel bestemt oss for å fortsette å holde sammen og jobbe med forholdet. Han endret hvem som kunne se at han var i et forhold på facebook for en god stund siden. Nå vil han likevel ikke endre tilbake til at alle kan se det, og jeg skjønner ikke hvorfor. For han sier jo at han vil fortsette å være sammen med meg. Jeg vet at jeg ikke burde henge meg så fryktelig mye opp i det, men ettersom han viste det på facebook før, så skjønner jeg ikke hvorfor han ikke vil vise det nå lenger, selv om han vil være sammen med meg? Anonymous poster hash: e5759...b85
Tomaten Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Ja for facebook er jo grunnmuren til alt. Det reparerer ikke forholdet deres, selvom han legger til at dere er sammen 3
Purple Diamond Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Ja for facebook er jo grunnmuren til alt. Er det ikke det, da? 5
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Jeg skjønner at du blir ekstra usikker ettersom det er utroskap som er skyld i endel av problemene deres. Da er tilliten tynnslitt og en trenger vel den bekreftelsen en kan få. Men personlig synes jeg å vise forholdsstatus på facebook tildels kan være en uting, spesielt når forholdet faktisk er ustabilt og det er mye fram og tilbake. Først og fremst fordi jeg ikke synes det er andres business å se meg skifte status fra forhold til ikke-forhold til nytt forhold og ut av det og inn i neste osv... jeg kjenner mange som er godt gift eller på andre måter er i veldig langvarige, (antagelig) gode forhold, som ikke har offentliggjort statusen på facebook. Det er ikke der en trenger å vise at en er i et forhold. Men altså, jeg skjønner jo at det kanskje surrer noen tanker om at han ikke endrer status for å potensielt holde mulighetene oppe for andre. Det bør dere snakke om og prøve å løse på en eller annen måte. Anonymous poster hash: ddbb4...4fb 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 Det er jo ikke slik at han har endret sivilstatus på facebook. Han har bare endret på innstillinger hvem som kan se sivilstatusen hans. Og sånn det er nå så er det bare han selv som får se det. Jeg er litt redd han fortsatt holde mulighetene åpne, om det skulle skjære seg med oss. TS Anonymous poster hash: e5759...b85
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 Dersom forholdet har vært ustabilt er det jo ikke så rart at han vil vente. Personlig endrer jeg aldri slik status på fb, muligens den dagen jeg er gift. Det betyr ikke at jeg ikke tar forholdet seriøst, men bla fordi dersom det skulle ta slutt ønsker jeg ikke å spre dette over fb. Anonymous poster hash: ee158...5d1
Gjest Inggolf Skrevet 18. juli 2013 #7 Skrevet 18. juli 2013 Det er synd å både si og innrømme det, men facebook har desverre mye å si i disse dager... Om min kjæreste ikke vil være i et forhold med meg der så er det...tja, ok.. Men om han vil stå som singel, sååå... Nei, det er ikke greit! I ditt tilfelle så har det vært utroskap og elendighet i forholdet deres, og for min del da, så synes jeg faktisk at det hadde vært viktig at det står klart og tydelig på facebook. Men på en annen side, siden du er såpass usikker TS, har du ikke noe tilllit til denne fyren? For det er jo en vesentlig ting å ha om man skal være sammen...Ikke at det er lett å bygge opp igjen etter slike svik, men om du ikke har klart det så synes jeg samtidig at det er merkelig å være sammen fyren.. 7
Gjest Tirkes Skrevet 18. juli 2013 #8 Skrevet 18. juli 2013 (endret) Om mannen min vil proklamere at han er singel, så hadde jeg ikke vært fornøyd. Men om han vil skjule sivilstatus, så er det helt OK. Problemet oppstår ikke før han vil skjule sivilstatusen sin i det virkelige liv. Så lenge han lager plass til meg som kone i det vide verden, så må han gjerne skjule at det er noen bånd mellom oss på verdensveven. Hadde ikke latt meg plage. (Og jeg lever halve livet mitt på internett). Endret 18. juli 2013 av Tirkes
guttemann Skrevet 18. juli 2013 #9 Skrevet 18. juli 2013 Det er da bare de teknisk uinvidde som ikke har funnet personverninnstillingene som har noe som helst åpent for alle? Ja, bortsett fra profilbilde eller navn da, i fall noen skulle ha lyst å finne deg der. Jeg skjønner jo at det plager deg da, med utroskap i historien. Første rådet er å dumpe ham, han kommer sannsynligvis til å fortsette å være en dritt. Det andre er å spørre ham hvorfor, i stedet for å spørre KG.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #10 Skrevet 18. juli 2013 Elskeren min nekter å ha noen sivilstatus på fb,så syns du har grunn til å være mistenksom. Anonymous poster hash: 4f5aa...707 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #11 Skrevet 19. juli 2013 Jeg er godt gift og verken mannen min eller jeg har noen som helst sivilstatus på Facebook. Jeg kan ikke skjønne at det er noe andre har noe med. En venn av meg er samboer og har vært det i mange år, men bestemte seg for ikke å ha dette på Facebook lenger. Da han skiftet status var det mange som lurte på om forholdet er over. De fleste har venner på Facebook som ikke er spesielt nære venner. Om det skulle skje noe, som at jeg ble separert eller enke, er det ikke sikkert jeg vil at alle skal vite det med en gang. De som "trenger" å vite hva slags sivilstatus jeg har vet det jo uansett. Det er ikke FB-statusen som er problemet i forholdet deres. Anonymous poster hash: 1a3ed...2cf 3
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2013 #12 Skrevet 19. juli 2013 Jeg skjønner ikke at dere i det hele tatt trenger å være på facebook. Allerede der starter problemene deres.
Gjest Inggolf Skrevet 19. juli 2013 #13 Skrevet 19. juli 2013 Jeg skjønner ikke at dere i det hele tatt trenger å være på facebook. Allerede der starter problemene deres. Neeei? Det er vel ikke på facebook at problemene startet vil jeg si...Vil heller si at det er et "oppfølgningsproblem" etter utroskapen.. 1
Gjest LonelyAngel Skrevet 19. juli 2013 #15 Skrevet 19. juli 2013 Ja, det er merkelig at han ikke vil vise det når han i tillegg har vært utro tidligere. Kanskje han ikke bryr seg så mye om deg? Jeg tenker at han burde stå på tå og gjøre alt for å få tilliten din tilbake.
Gjest Miranda2011 Skrevet 19. juli 2013 #16 Skrevet 19. juli 2013 Etter mye tull med usikkerhet fra min side og utroskap fra hans side, har vi likevel bestemt oss for å fortsette å holde sammen og jobbe med forholdet. Han endret hvem som kunne se at han var i et forhold på facebook for en god stund siden. Nå vil han likevel ikke endre tilbake til at alle kan se det, og jeg skjønner ikke hvorfor. For han sier jo at han vil fortsette å være sammen med meg. Jeg vet at jeg ikke burde henge meg så fryktelig mye opp i det, men ettersom han viste det på facebook før, så skjønner jeg ikke hvorfor han ikke vil vise det nå lenger, selv om han vil være sammen med meg? Anonymous poster hash: e5759...b85 Skjønner godt du reagerer på dette, spesielt etter utroskap, hadde jeg ikke synes det var greit at han skjulte at han er i et forhold. Har han en god grunn til hvorfor dette skulle være et problem for han?
Jentejente24 Skrevet 20. juli 2013 #17 Skrevet 20. juli 2013 jeg legger påfallende ofte merke til at jenta i forholdet er den som oftest vil ha sivilstatusen synlig og åpen mens gutta ofte skjuler dette.. er en fast gjenganger blant mine venner på face men også de jeg ikke er venn med men som jeg veit hvem er, og som jeg småkikker på fra tid til annen;) MEN jeg hadde nok reagert litt på samme måte som deg, ts.. selvom jeg faktisk vet om flere som sier de bare synes det er "barnslig" og litt kleint å ha sånne sivilstatuser åpne på nettet. selvom jeg godt kunne vist det for verden selv så kan jeg forstå at noen også bare vil holde sånt litt for seg selv. Men hvorfor ikke bare spørre han ? enkelt og greit.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2013 #18 Skrevet 21. juli 2013 Det er synd å både si og innrømme det, men facebook har desverre mye å si i disse dager... Om min kjæreste ikke vil være i et forhold med meg der så er det...tja, ok.. Men om han vil stå som singel, sååå... Nei, det er ikke greit! I ditt tilfelle så har det vært utroskap og elendighet i forholdet deres, og for min del da, så synes jeg faktisk at det hadde vært viktig at det står klart og tydelig på facebook. Men på en annen side, siden du er såpass usikker TS, har du ikke noe tilllit til denne fyren? For det er jo en vesentlig ting å ha om man skal være sammen...Ikke at det er lett å bygge opp igjen etter slike svik, men om du ikke har klart det så synes jeg samtidig at det er merkelig å være sammen fyren.. Nemlig.
Red-Ruby Skrevet 21. juli 2013 #19 Skrevet 21. juli 2013 Eh,hadde en fyr vert utro mot meg, så hadde jeg krevd at han må tilpasse seg meg litt i fremtiden. Når han tuller sånn med facebook kan det bety at han ikke vil at alle damene skal se at han er opptatt.
Gjest Tina Skrevet 22. juli 2013 #20 Skrevet 22. juli 2013 Jeg har spurt han, men han bare unngår spørsmålet :-( såå.. det kan vel hende han ikke godder å vise frem statusen i tilfelle det ikke skulle gå så bra med oss allikevel. Men sånn ting er nå så går det kjempefint, så om det fortsetter slik, så får jeg da håpe at han vil vise det igjen :-) TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå