Gjest LonelyAngel Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Hei dere. Jeg skal kjøpe meg noen lette pene sommer sko, og klarer dessverre ikke å bestemme meg for om jeg skal gå for TOMS, Vans eller Converse. Jeg synes alle har sin sjarm på hver sin måte. Hvilken liker du best? Har du erfaring med disse skoene? Vans: TOMS: Converse:
Gjest LonelyAngel Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Noen som vet hvilke sko dette er? Disse var også pene
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #7 Skrevet 18. juli 2013 Jeg er mest fan av lave converse, har 3 par og vil ha fler! Anonymous poster hash: 0e3eb...0c7
Cata Skrevet 18. juli 2013 #9 Skrevet 18. juli 2013 Toms er gode på foten, men slites vanvittig fort. Jeg kjøpte mine i mai og ser tydelig slitasje på sålen alt nå.
Gjest Badabing Skrevet 18. juli 2013 #10 Skrevet 18. juli 2013 Synes det ser ut som det er noen Le Coq-sko hun har på bildet, men det var ikke akkurat lett å se merket. Selv er jeg mest glad i TOMS. Lette og luftige når det er varmt, men de blir relativt raskt slitt, ja.
Gjest Tigress Skrevet 18. juli 2013 #11 Skrevet 18. juli 2013 Eg er intenst lei Converse, og synest Toms-skoa ser rare ut, så eg er for Vans. Men må seie eg likar Le Coq best av slike canvas-sko.
Purple Diamond Skrevet 18. juli 2013 #12 Skrevet 18. juli 2013 Elsker Converse! Har både lave og høye, men de lave er favoritten
Gjest C4r1n3 Skrevet 18. juli 2013 #14 Skrevet 18. juli 2013 Converse er min favoritt. TOMS er seriøst blandt verdens styggeste sko, usj. 1
Gjest LonelyAngel Skrevet 19. juli 2013 #15 Skrevet 19. juli 2013 Noen som vet om seriøs side fra UK som selger sko billig (TOMS, Vans etc) ? Ikke Ebay
pinar Skrevet 19. juli 2013 #16 Skrevet 19. juli 2013 Av disse ville jeg valgt Toms eller lignende. Men det finnes masse andre kule sneakers man kan bruke på sommern. F.eks new balance, ulike Nike sko etc som jeg personlig syns er mye finere enn Converse og vans. Nike roshe run tror jeg er de mest behagelige skoene jeg har prøvd på lenge.
Gjest LonelyAngel Skrevet 19. juli 2013 #17 Skrevet 19. juli 2013 Av disse ville jeg valgt Toms eller lignende. Men det finnes masse andre kule sneakers man kan bruke på sommern. F.eks new balance, ulike Nike sko etc som jeg personlig syns er mye finere enn Converse og vans. Nike roshe run tror jeg er de mest behagelige skoene jeg har prøvd på lenge. Jeg har en del nike sko, som er veldig gode. Men nå ønsker jeg noen som ser mer "sommerslige" ut, og ikke fullt så sporty
awesome. Skrevet 20. juli 2013 #18 Skrevet 20. juli 2013 Jeg liker lave Converse best. Vurderte også å kjøpe Toms, men endte heller opp med et nytt par Converse. Får heller kjøpe meg Toms til neste sommer. Hvis du bestemmer deg for Converse og skal på ferie til utlandet anbefaler jeg å handle der. Var på Sydentur for noen uker siden og kjøpte skoene på Conversebutikk til 350 kr. Synes også Converse er litt stor i størrelsen, så hvis du skal handle på nett bør du stikke innom en butikk å finne ut hvilken størrelse som passer.
fuksia Skrevet 20. juli 2013 #19 Skrevet 20. juli 2013 Hvilke (fysiske) butikker er det egentlig som har Toms? Vil helst prøve et par på, for å være sikker på størrelsen.
Cata Skrevet 20. juli 2013 #20 Skrevet 20. juli 2013 Hvilke (fysiske) butikker er det egentlig som har Toms? Vil helst prøve et par på, for å være sikker på størrelsen. Sikkert flere, men vet at Eurosko har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå