Gå til innhold

Sommersko - TOMS, Vans eller Converse

Anbefalte innlegg

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Hei dere. Jeg skal kjøpe meg noen lette pene sommer sko, og klarer dessverre ikke å bestemme meg for om jeg skal gå for TOMS, Vans eller Converse. Jeg synes alle har sin sjarm på hver sin måte.

Hvilken liker du best? Har du erfaring med disse skoene?

Vans:

vans-authentic-lo-pro.jpg

TOMS:

121toms_sko.jpg

Converse:

Shoes_iA06255.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Converse er min favoritt :)

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Noen som vet hvilke sko dette er? Disse var også pene :)

57453-7-1373999818178.jpg

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Hva liker dere best? Hallo :) ???

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mest fan av lave converse, har 3 par og vil ha fler! :)

Anonymous poster hash: 0e3eb...0c7
Skrevet

Toms er gode på foten, men slites vanvittig fort. Jeg kjøpte mine i mai og ser tydelig slitasje på sålen alt nå.

Gjest Badabing
Skrevet

Synes det ser ut som det er noen Le Coq-sko hun har på bildet, men det var ikke akkurat lett å se merket.

Selv er jeg mest glad i TOMS. Lette og luftige når det er varmt, men de blir relativt raskt slitt, ja.

Gjest Tigress
Skrevet

Eg er intenst lei Converse, og synest Toms-skoa ser rare ut, så eg er for Vans. Men må seie eg likar Le Coq best av slike canvas-sko.

Skrevet

Elsker Converse! Har både lave og høye, men de lave er favoritten :)

Skrevet

Lave converse er min favoritt på sommeren :)

Gjest C4r1n3
Skrevet

Converse er min favoritt.

TOMS er seriøst blandt verdens styggeste sko, usj.

• Liker 1
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Noen som vet om seriøs side fra UK som selger sko billig (TOMS, Vans etc) ? Ikke Ebay :)

Skrevet

Av disse ville jeg valgt Toms eller lignende.

Men det finnes masse andre kule sneakers man kan bruke på sommern. F.eks new balance, ulike Nike sko etc som jeg personlig syns er mye finere enn Converse og vans.

Nike roshe run tror jeg er de mest behagelige skoene jeg har prøvd på lenge.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Av disse ville jeg valgt Toms eller lignende.

Men det finnes masse andre kule sneakers man kan bruke på sommern. F.eks new balance, ulike Nike sko etc som jeg personlig syns er mye finere enn Converse og vans.

Nike roshe run tror jeg er de mest behagelige skoene jeg har prøvd på lenge.

Jeg har en del nike sko, som er veldig gode. Men nå ønsker jeg noen som ser mer "sommerslige" ut, og ikke fullt så sporty :)

Skrevet

Jeg liker lave Converse best. Vurderte også å kjøpe Toms, men endte heller opp med et nytt par Converse. Får heller kjøpe meg Toms til neste sommer. Hvis du bestemmer deg for Converse og skal på ferie til utlandet anbefaler jeg å handle der. Var på Sydentur for noen uker siden og kjøpte skoene på Conversebutikk til 350 kr. Synes også Converse er litt stor i størrelsen, så hvis du skal handle på nett bør du stikke innom en butikk å finne ut hvilken størrelse som passer.

Skrevet

Hvilke (fysiske) butikker er det egentlig som har Toms? Vil helst prøve et par på, for å være sikker på størrelsen.

Skrevet

Hvilke (fysiske) butikker er det egentlig som har Toms? Vil helst prøve et par på, for å være sikker på størrelsen.

Sikkert flere, men vet at Eurosko har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...