Gjest Takknemlig Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Heisann dere! Jeg har en samboer som er veldig snill, og som har stilt opp litt ekstra for meg i det siste. Vil så gjerne vise ham at jeg setter pris på det, og tenkte kjøpe en liten overraskelse eller noe på vei hjem fra jobb idag, men aner ikke hva. Har ikke så mye penger, og han er ikke glad i tv-spill eller sånne ting. Friluftskar som har alt av utstyr fra før, liksom.. Tenke på en film eller dokumentar kanskje, noen tips? Sier selvfølgelig hvor mye jeg setter pris på ham, og prøver å vise det daglig, men nå føler jeg at jeg må trø til litt ekstra. Takknemlig frøken
Gjest bustyvel Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Et "gavekort" på massasje, opplevelse, middag etc. som du lager og gir selv?
Gjest Tirkes Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 (endret) En av de siste guttefilemen som kom ut, feks fra Marvel-universet? Spørs jo hva han liker. Om han er friluftsmann, hva med en ting han kan bruke i skog og mark? Tenker på alt fra en liten termos, til en fin trekopp eller noe sånt. En fin tollekniv eller skeletool leatherman blir fort litt dyrt - men er ting disse utendørsguttene liker godt. Endret 18. juli 2013 av Tirkes
Mus-Katt Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Kjøp Long way Round, med skuespilleren Evan McGregor og hans kompis, som kjører på motosykkel fra England gjennom Europa, Russland etc og ender opp i New York. Du får se masse natur, landskap og hvor tung denne turen var. Veldig interessant, se hvordan psyken oppfører seg på en slik tur og mental motivasjon til å fortsette.
Tomaten Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 BJ Det er billig, lettvint og han kommer til å sette utrolig pris på det
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 Ta han med på en tur i skogen med en happy ending (om han/dere liker sånt ute i det fri). Anonymous poster hash: 63ea6...50d
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #7 Skrevet 18. juli 2013 Kan jo kjøpe ham et typisk jentete kosegave, en god dusjsåpe + fuktighetskrem for menn. Ting enkelte gjerne hopper over å kjøpe seg selv. Det er jo ikke sikkert det blir brukt såklart. Evt en annen forbruksvare, stikke innom lokalt parfymeri og kjøpe en god deodorant i et fint merke, ikke like fancy som parfyme/aftershave, men litt godlukt. Sånne gaver kan fort være farlig å gi om dere ikke kjenner hverandre og du tror han kan bli fornærma. Anonymous poster hash: d4abf...497
Gjest Takknemlig Skrevet 18. juli 2013 #8 Skrevet 18. juli 2013 Hehe, vi har vært samboere en stund, så han blir nok ikke fornærmet av slikt. Forresten en grei ide, han sliter litt med tørr hud så en god fuktighetskrem kan kanskje være greit. (Selv om det nok er litt kjedelig ) Happy endings i skogen og bj er nokså dagligdags for oss, så selv om det er kjempegode ideer vil jeg nok finne på noe i tillegg. Takk for tipset om motorsykkelserien, den tror jeg kan falle i smak! Jeg tror jeg bare må stikke innom kjøpesenteret og tråle litt til jeg finner noe
Tomaten Skrevet 18. juli 2013 #9 Skrevet 18. juli 2013 Hehe, vi har vært samboere en stund, så han blir nok ikke fornærmet av slikt. Forresten en grei ide, han sliter litt med tørr hud så en god fuktighetskrem kan kanskje være greit. (Selv om det nok er litt kjedelig ) Happy endings i skogen og bj er nokså dagligdags for oss, så selv om det er kjempegode ideer vil jeg nok finne på noe i tillegg. Takk for tipset om motorsykkelserien, den tror jeg kan falle i smak! Jeg tror jeg bare må stikke innom kjøpesenteret og tråle litt til jeg finner noe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå