AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 På mandag bestilte jeg noe fra ebay.com, neste dag ble pakken sendt (fra storbritannia). Den skal komme innom 5-20 dager og det er jo greit (Fikk mail nå at den skal være her om ca 2 dager). Men til spørsmålet mitt, jeg sjekket jo akkurat mailen min og da står det at først "You completed checkout on 15-Jul-13 " Og "Online Commerce Limited ([email protected]) har utstedt en refusjon for hele betalingsbeløpet ditt. " Hva betyr det? Hva har skjedd? Skjønner ingenting.. Eneste jeg ser er at jeg har fått tilbake pengene Betyr det at jeg må betale når jeg henter pakken på posten istedet eller hva skjer? Anonymous poster hash: 7f470...f36
Tomaten Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Send melding til selgeren og hør hva som har skjedd.. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Send melding til selgeren og hør hva som har skjedd.. Hadde det bare vært så enkelt. Vet ikke hva jeg skal skrive og ikke er jeg flink i engelsk heller.. Anonymous poster hash: 7f470...f36
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Fant også denne meldingen nå (fant den i "søppla") "We are sorry we are unable to supply your order of: My Nature Pals Mobile We will be refunding you £44.98 in the next 72hrs via your original payment method. " Hmmm.. Anonymous poster hash: 7f470...f36
Tomaten Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 Da var de tomme for varen. Da må du bestille på nytt fra en annen selger hvis det finnes da.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 Du får pengene igjen, fordi de hadde ikke mer igjen av varen du bestilte. Du får enten bestille ny fra en annen selger, eller kjøpe noe annet Eller ikke kjøpe noe. Anonymous poster hash: a640f...6a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå