Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2004 #1 Del Skrevet 17. april 2004 Dette er kanskje et litt dumt spørsmål :oops: , men kan slanking påvirke synet i negativ retning? Jeg er allerede nærsynt, kan dette bli verre ved slanking? Eller kan slanking føre til at du f.eks ikke kan bruke linser?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glaciera Skrevet 17. april 2004 #2 Del Skrevet 17. april 2004 Vel, jeg ble permanent nærsynt av å være gravid, så jeg antar at det ikke er utelukket! Men jeg vil tro du må gå temmelig hardt til verks for at slanking skal gå ut over synet - med mindre du har en helt spesiell synsforstyrrelse fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 17. april 2004 #3 Del Skrevet 17. april 2004 Tja. normalt vil jeg ikke tro at slanking skulle ha negativ effekt på synet ditt. derimot - hvis slankingen blir ekstrem og du mister viktige næringsstoffer, kan det ha en effekt på synet ditt. men så lenge du slanker deg på en sunn måte og får i deg alle vitaminer og mineraler du trenger, tror jeg ikke du skal være bekymret :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #4 Del Skrevet 18. april 2004 Hvis du har problemer med synet får du enten i deg for få næringsstoffer og/eller for lite mat! Se over slankeplanen din, kanskje det er rom for noen forbedringer? Det beste er å få i seg vitaminer og mineraler fra frukt og grønt, men et multivitamin-tilskudd er bedre enn ingenting. Foreslår at du tar deg en tur til lege hvis dette fortsetter, kan være lurt å få tatt noen blodprøver for å sjekke om du mangler noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå