Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Misforstå meg rett, jeg driter ikke i hva jeg spiser og putter i meg, men jeg syns det blir så dumt å være gravid, og gå å grue seg for hver kilo man legger på seg. Og sutre fordi man har lagt på seg så og så mye.

Det følger liksom med det å være gravid. Barnet vokser, og morkake, og fostervann osv osv..

Syns det er for mye vekthysteri blandt gravide...

Anonymous poster hash: 30166...a31
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke brydd meg, har spist det jeg vil, uke 334 og gått opp 9-10 kg. Har kun litt vann.

Det er jo ikke mye jeg har gått opp men har virkelig ikke tenkt på vekta heller. Har heller ikke vært mye aktiv, pga vondt overalt...

Men tror at de som går opp mye og vet at de har spist mye skit bare fordi de kan har litt dårlig samvittighet. Det er jo noe med å velge ting som også er bra for næringsinnholdet, og ikke bare spise is og sjokolade liksom.

Anonymous poster hash: c9125...2b5
Skrevet

Jeg gikk ikke rundt og tenkte på vekta. Spiste som før jeg ble gravid, pluss litt til dessverre, men ikke sånn kjempemye mer. Gikk opp ganske masse, men har da kvittet meg med alt i ettertid. :)

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke brydd meg, har spist det jeg vil, uke 334 og gått opp 9-10 kg. Har kun litt vann.

Det er jo ikke mye jeg har gått opp men har virkelig ikke tenkt på vekta heller. Har heller ikke vært mye aktiv, pga vondt overalt...

Men tror at de som går opp mye og vet at de har spist mye skit bare fordi de kan har litt dårlig samvittighet. Det er jo noe med å velge ting som også er bra for næringsinnholdet, og ikke bare spise is og sjokolade liksom.

Du har nok et poeng der...

Jeg forstår ikke helt hvordan folk kan spise usunt heller jeg da. Man skal liksom gi barnet mest mulig sunne næringsstoffer.

AnonymBruker
Skrevet

Du har nok et poeng der...

Jeg forstår ikke helt hvordan folk kan spise usunt heller jeg da. Man skal liksom gi barnet mest mulig sunne næringsstoffer.

Selv har jeg lite lyst på dritt generelt. Når jeg skriver at jeg spiste det jeg ville ha, så var ikke det godteri osv. Sjokolade en gang i blant, pizza en gang i uka, en is i ny og ne. Jeg er heller ingen godtegris til vanlig så det er kanskje lett for meg å si.

AnonymBruker
Skrevet

Selv har jeg lite lyst på dritt generelt. Når jeg skriver at jeg spiste det jeg ville ha, så var ikke det godteri osv. Sjokolade en gang i blant, pizza en gang i uka, en is i ny og ne. Jeg er heller ingen godtegris til vanlig så det er kanskje lett for meg å si.

Enig!

Med "usunt" mener jeg junk flere ganger i uka og godteri og potetgull osv Sjelden sunne varianter.

Syns da det burde være lov å skeie ut en gang i blandt når man er gravid, på lik linje med ikke gravide.

Men det er moderate mengder og hyppigheter som er cluet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...