AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Jeg har aldri vært en som har blitt noe spesielt lagt merke til, alltid vært stille og sjenert, og hengt med de andre som er stille og sjenert. Har ikke så veldig god selvtillit, og kan bli ganske usikker på meg selv. Er forresten 19 år. Har hatt et par kjærester, men de har ikke vært spesielt populære. Nå har det seg slik at jeg på en fest kom i kontakt med en mega KJEKK gutt. Han er veldig pen. Det gjør meg usikker. Han spiller fotball på et seriøst lag, har mange venner og "alle" vet hvem han har. Tror han kunne fått nesten hvilken som helst jente. Jeg har hengt litt sammen med han, og han sier at han garantert kommer til å bli forelska i meg. Han behandler meg som en prinsesse. Han kan ligge og stryke meg i håret en hel kveld, han får meg til å le masse, og vi har alltid noe å prate om. (Hvem hadde trodd det, jeg som er stille og sjenert og HATER fotball, hehe) Jeg får ofte høre at jeg er veldig pen. Jeg kan faktisk se selv at jeg har et pent ansikt, og pene trekk, hår osv.. Men når det kommer til kroppen min har jeg null selvtillit. Jeg er ikke direkte feit, men jeg veier 67 kg og er rundt 166-168 cm høy. Har heller ikke noe fast og trent kropp.. Med klær på ser jeg kanskje ikke så spesielt stygg ut, kanskje mer normalvektig enn det jeg er. Denne gutten er veldig veltrent.. Noe som igjen gjør meg usikker. Vi har jo begynt å kysse litt osv, så om vi fortsetter med den tonen vi har nå, er det vel ikke så lenge til vi kommer til å ha sex. Med tidligere sexpartnere så har jeg ikke tenkt så mye over hvordan jeg ser ut (Han ene var litt stor, mens han andre veldig tynn, så de hadde i likhet med meg komplekser) Den gutten jeg prater om VET at han ser bra ut.. Kan ikke skjønner hvorfor han er interessert i meg. Gruer meg veldig til den dagen skal komme, selv om jeg er helt sinnsykt kåt på han. Han forventer sikkert at jeg ser mye bedre ut enn jeg gjør. Store lår, cellulitter og valker på magen er sikkert ikke det han ser for seg.. Som sagt, så vises ikke dette så godt med klærne jeg går i, bruker klær som gjør at kroppen ser bedre ut enn den gjør. Jeg er så usikker på alt, og at jeg i tillegg vet at mange veldig vakre jenter kunne fått han. Jeg vil bare være god nok for han. Han er en slik som ikke er sjenert overhodet, utadvendt mot alle og som alle liker. Og han ser dødsbra ut.. (sett bilder av han i bar overkropp - både på snapchat og facebook) Er så redd og usikker. Ville vært helt grusomt å bli dumpa for å ikke se bra nok ut.. Jeg vet han liker damer med pene kropper, siden har hørt han prata om pene damer han har sett på stranda når han var på ferie, og han har også tulla med meg at jeg skal sende han bilder fra dusjen osv.. og når jeg sier nei, så spør han hvorfor, og at jeg garantert er deilig osv.. noe jeg ikke er. Anonymous poster hash: cbec7...6e4
Lilliani Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Det er jo en grunn til at han faktisk liker deg, ts. Husk at utseende ikke er alt. Jeg trodde heller aldri at jeg kunne dra i land min, som nå faktisk er samboeren min, nettopp av de grunnene du skriver. Han er skikkelig veltrent, ser dødsbra ut og jeg vet om maange jenter som liker ham. Men, av en eller annen grunn var det meg han ville ha. En helt normal jente utseendemessig, med en kropp som godt kunne vært litt bedre trent. Prøv å tenk på at han nå har valgt deg, han sier han kommer til å forelske seg i deg, han behandler deg som en prinsesse som du sier. Jeg er helt sikker på at han kommer til å like deg like godt uten klær som med! Og; du kan jo prøve å trene litt også, om du virkelig ikke kommer over kompleksene dine. Jeg har begynt så smått, og jeg merker små fremskritt og resultater; og selvtilliten blir bare bedre og bedre! Lykke til! 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Enten må du satse på at han er ærlig og uoverfladisk, eller så må du sikte mer på det du tror er "ditt nivå" fordi du er en usikker jente.Anonymous poster hash: 89d81...7af 1
Purple Diamond Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Det er jo en grunn til at han faktisk liker deg, ts. Husk at utseende ikke er alt. Jeg trodde heller aldri at jeg kunne dra i land min, som nå faktisk er samboeren min, nettopp av de grunnene du skriver. Han er skikkelig veltrent, ser dødsbra ut og jeg vet om maange jenter som liker ham. Men, av en eller annen grunn var det meg han ville ha. En helt normal jente utseendemessig, med en kropp som godt kunne vært litt bedre trent. Prøv å tenk på at han nå har valgt deg, han sier han kommer til å forelske seg i deg, han behandler deg som en prinsesse som du sier. Jeg er helt sikker på at han kommer til å like deg like godt uten klær som med! Og; du kan jo prøve å trene litt også, om du virkelig ikke kommer over kompleksene dine. Jeg har begynt så smått, og jeg merker små fremskritt og resultater; og selvtilliten blir bare bedre og bedre! Lykke til! Det gav meg en selvtillitsboost i hvert fall! (Er ikke TS btw)
Lilliani Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 Det gav meg en selvtillitsboost i hvert fall! (Er ikke TS btw) Så bra!
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 Eller tenk om, ts, om han faktisk skulle foretrekke den type kropp som du har. Det er lett å tenke at veltrente menn kun vil ha veltrente damer, men noen av oss foretrekker helt gjennomsnittlige kropper også. Kanskje har han lagt merke til noe ved deg du ikke har lagt merke til selv. Det er mange muligheter. Personlig foretrekker jeg et pent ansikt som du skriver du har, fremfor en gjennomtrent kropp, selv om jeg er trent selv. Ta det til deg og smil Det fins ikke mye mer som er turn off i senga enn dårlig selvtillit lykke til!Anonymous poster hash: 1d837...c3a 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #7 Skrevet 18. juli 2013 kanskje han ikke er så overfladisk, og faller for din personlighet og sjarm. Du sier jo du ser selv du har et pent ansikt. Og kanskje han vil ha en kropp som er litt mere å ta i enn de stramme slanke kroppene? Tviler på han dumer deg pga kroppen din vist han har blitt forelsket og falt for deg. Da er det andre ting han ser etter enn kroppen din. Så ikke bekymre deg Anonymous poster hash: f124d...80d 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #8 Skrevet 18. juli 2013 Hvorfor vil usikre jenter ha gutter som du tror vil dumpe deg pga. kroppen din? Anonymous poster hash: 89d81...7af 2
Guybrush Skrevet 18. juli 2013 #9 Skrevet 18. juli 2013 Vi er ikke blinde. Han vet nok meget godt hvordan kroppen din er og han liker den. Aner ikke hvor mange ganger jeg har blitt en blanding av trist og overrasket over at jenta jeg synes er dødsdeilig skammer seg over det jeg nettopp har beundret. Problemet ditt her ligger i hodet ditt. Jeg kan til en viss grad relatere. Jeg var den som i tenåra leste masse bøker, nektet å mobbe andre og endte derfor opp med å i noen år bli et selv. Det er lett å tvile på seg selv og tro man ikke er verdt noe. Om han liker deg, dere omgås hverandre offentlig og han liker å bli sett med deg ser jeg ikke noen årsak til å mistenke at han kun er ute etter en ting. 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #10 Skrevet 18. juli 2013 Trodde heller aldri jeg skulle få han som er min kjæreste nå. I mine øyne er han langt over min liga, men i hans øyne er det omvendt! Han er høy, mørk og muskuløs. Trener nesten hver dag. Ser nabodamene gir ham lange blikk når han jobber i hagen i bar overkropp. Selv er jeg helt normal. Cellulitter, arr, og ikke trent. Han elsker kroppen min, og han elsker alt annet ved meg. Som sagt, trodde jeg aldri jeg skulle få han, og at han skulle elske meg akkurat slik jeg er, men det gjør han, vakre kjæresten min! Ellers kan jeg bare gi generelle råd: Gi det litt tid. Vær sikker på at han vil ha deg for den du er og ikke vil prøve å forandre deg, eller bare er ute etter et ligg. Lykke til!Anonymous poster hash: 75433...f7e 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #11 Skrevet 18. juli 2013 Tusen takk for svar dere!! Jeg vet ikke helt hva han vil når jeg leser svarene til noen her, har "stalka" han litt, og han skriver mye om pene damer/kjendiser osv i gamle statuser.. Men det er jo ikke nå nylig da. Anonymous poster hash: cbec7...6e4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #12 Skrevet 18. juli 2013 Heldige deg, en gammel og alvorlig syk er interessert i meg Anonymous poster hash: f05f4...9bb 1
Gjest winston Skrevet 18. juli 2013 #13 Skrevet 18. juli 2013 Heldige deg, en gammel og alvorlig syk er interessert i meg Anonymous poster hash: f05f4...9bb Ingen er interessert i meg, vet ikke om det er bedre eller verre..
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #14 Skrevet 18. juli 2013 Takk igjen for svar dere.. Nå skjedde noe som igjen gjorde meg usikker, etter at jeg ble littegrann beroliget av svarene deres.. Han sendte meg en snapchat, der en overvektig mann satt bak han på bussen. Han skrev noe slik som "deilig med mage" og pil mot mannen.. virker som han ser ned på overvektige.. Anonymous poster hash: cbec7...6e4
aquiz Skrevet 18. juli 2013 #15 Skrevet 18. juli 2013 hva er best av 2 onder? Å ha prøvd å satse eller angre på å ikke ha satset? Og hvis du er så misfornøyd med din kropp, hvorfor ikke trene?
Guybrush Skrevet 18. juli 2013 #16 Skrevet 18. juli 2013 Takk igjen for svar dere.. Nå skjedde noe som igjen gjorde meg usikker, etter at jeg ble littegrann beroliget av svarene deres.. Han sendte meg en snapchat, der en overvektig mann satt bak han på bussen. Han skrev noe slik som "deilig med mage" og pil mot mannen.. virker som han ser ned på overvektige..Anonymous poster hash: cbec7...6e4 Hvor gammel er han? Barnslig humor er ikke uvanlig blant gutter dessverre.
Obiola Skrevet 18. juli 2013 #17 Skrevet 18. juli 2013 Du er jo veldig langt unna overvektig! Vekten og høyden din tilsier at du er en slank og normal jente. Husk at andre ser deg på en helt annen måte enn du gjør selv, det er ofte deg selv som er din største kritiker. Jeg har gått ned i vekt og når jeg får høre det av andre har jeg problemer med å tro det, samme når noen kaller meg søt/pen/fin. Ville du vært sammen med en fyr du ikke var tiltrukket av? Noen nøyer seg med hva som helst fordi de kanskje ikke kan få bedre, han du holder på med kan jo få hvem som helst og vil ha deg! Du må bare ta det som et kompliment, du skriver at du får høre at du er pen, så da er du jo det. Folk sier ikke det uten grunn. Hvis du vil ha denne fyren så må du jobbe med deg selv, for ellers mister du han, kun pga. din egen usikkerhet og tvil. Begynn å tren litt, det gjør veldig godt for selvtilliten og du vil fort føle deg mer komfortabel med kroppen din.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #18 Skrevet 18. juli 2013 Hvor gammel er han? Barnslig humor er ikke uvanlig blant gutter dessverre. Han er 19, blir 20. Altså et år eldre enn meg. Tusen takk for fint svar Obiola. Det er jo sant det du sier egentig.. Er bare vanskelig å forstå. Anonymous poster hash: cbec7...6e4
Guybrush Skrevet 18. juli 2013 #19 Skrevet 18. juli 2013 Han er 19, blir 20. Altså et år eldre enn meg. Tusen takk for fint svar Obiola. Det er jo sant det du sier egentig.. Er bare vanskelig å forstå. Anonymous poster hash: cbec7...6e4 Var igrunn det jeg misstenkte ja. Om han i tillegg driver på med lagsport er det gjerne konkurranse innad i å "tøffe" seg på den måten. Veldig umodent og barnslig, men også veldig vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå