Froz1 Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Inspirert av "Styr unna - velværeprodukter som ikke funker". Jeg bruker ofte penger på nye hudpleieprodukter og sminke for å finne noe som faktisk er bra. Tenkte det var greit med en tråd her hvor folk kan dele erfaringer og slik gi tips til andre i samme situasjon. Jeg for eksempel leter nå etter en bra renseserie for min hud. mye stress for tiden og den siste måneden har jeg fått kviser. Jeg bruker Clinique, noe som var greit når huden min var fin, men nå som jeg har fått kviser hjelper det ikke akkurat mot dette. Det kommer nye hele tiden Ellers kan jeg komme med noen tips: L'oreal Anti Age foundation/BB-cream. Husker ikke nøyaktig navn, men er en sølvtube. I love it! bruker lyseste farge og den dekker og gir "glød" 1
Gjest RihannaNavy Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Lâncome Visionnaire sitt serum FUNKER. Rett og slett! Har fått mindre porer, klarere hud, null urenheter og teksturen på huden er helt utrolig nå i forhold til før!
Gjest BabyBlue Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 MD formulations Face and Body scrub - polerer huden, er virkelig en skrubb som leverer det den lover. Decleor sitt Neroli serum - gir fukt og glød som bare det, drøyt i bruk og lukter herlig. MD formulations Skin perfecting gel - perfekt sos produkt som virkelig tar knekker på kviser der og da. Tar det på et betent område før jeg legger meg - og vips det har tørket inn til dagen etter. Perfekt for pms utbrudd.
Cata Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Elemis "Pro-Collagen Marine Cream" funker på min sensitive og fuktfattige hud. Før jeg begynte å bruke denne så kunne jeg i perioder trekke tørre flak av kinnene. Nå er huden "hel" og ser frisk ut, og den strammer ikke slik den pleide å gjøre. Tror nok denne egner seg best for litt "eldre" hud.
Gjest Nanne70 Skrevet 19. juli 2013 #5 Skrevet 19. juli 2013 Bliss clog dissolving cleansing milk - beste renseproduktet jeg noensinne har prøvd for min kombinasjonshud. Linda Johansen's kroppsskrubber - får silkemyk, duftende hud på hele kroppen av disse. Og selvsagt md formulations face & body scrub, den er fabelaktig
Froz1 Skrevet 19. juli 2013 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2013 Hvor får man køpt MD formulations i butikk?
Tomaten Skrevet 19. juli 2013 #7 Skrevet 19. juli 2013 Hvor får man køpt MD formulations i butikk? velvære salonger
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #8 Skrevet 19. juli 2013 For å komme med en billig liten tragisk sak.. Clarins Clear Up strips fjerner faktisk mye gøgge. Og dagene etter så skinner ikke nesa like blankt. Anonymous poster hash: d0bf9...0df
Gjest Skrevet 19. juli 2013 #9 Skrevet 19. juli 2013 Lâncome Visionnaire sitt serum FUNKER. Rett og slett! Har fått mindre porer, klarere hud, null urenheter og teksturen på huden er helt utrolig nå i forhold til før! Signerer denne! De fine linjene jeg hadde ved øynene ble borte etter to ukers bruk. Også lukter den fantastisk!
Gjest Skrevet 19. juli 2013 #10 Skrevet 19. juli 2013 Hvor får man køpt MD formulations i butikk? Flere salonger selger det og bl.a parfymelle.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 19. juli 2013 #11 Skrevet 19. juli 2013 Lancome Vissionare funker, ja! Beste hudpleieproduktet for store porer. Body shop hemp hand protector er den beste håndkremen jeg har prøvd. iGlow sin greie for lengre vipper funker. The balm sin concealer er også bra. Den er matt og funker best dersom du bruker pensel. Den er veldig fast i formen.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 19. juli 2013 #12 Skrevet 19. juli 2013 Og Yerka, for å bli kvitt svette under armene. 3
jente1983 Skrevet 19. juli 2013 #13 Skrevet 19. juli 2013 Dere som anbefaler Lâncome Visionnaire. Trenger man hudkremen også eller kan jeg bruke fuktighetskremen min fra REN over? Veldig fornøyd med den serien, men har hørt man ikke skal kombinere ulike produkter?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #14 Skrevet 19. juli 2013 Jeg elsker å prøve nye ting, her er en liste over gamle og nye favoritter: GAMLE (de jeg kjøper igjen og igjen): - Baby foot - for å fjerne død hud på føttene. Denne fungerer på meg, før sommer kjøper jeg gjerne to stk, som jeg bruker kort tid etter hverandre, og føttene mine kommer ut av sitt gamle skinn, og blir rett og slett baby myke. Men jeg vet at venninner som har prøvd denne, og ikke har så mye død hard hud merker store forskjellen (er vel bare et godt tegn). Disse er fine og ta en uke før man gir føttene en god hjemme-manikyr, så kommer man lettere til med kremer etc. - Biotherm - Lait coporel - med sitrus duft - Fantastisk lukt! Huden blir silkebløt (nesten mer som fløyel), den trekker godt inn, er lett men fukter MYE. Har sikkert brukt 10 flasker av denne i løpet av noen år. NYE: Estee Lauder night repair serum - Når jeg putter dette på før jeg legger meg føles det ut som jeg gir annsiktet et skikkelig boost, gløder og føler bare det er veldig godt for huden. Har også merket at jeg ser sunnere og friskere ut i annsiktet etter at jeg begynte å bruke dette. Kommer med pippette som jeg liker, veldig praktisk. Embryolisse dag krem (den vanlige) - Kjøpte denne etter å ha hørt all hypen rundt den. Først var jeg ikke så imponert (sikkert fordi jeg hadde skyhøye forventinger) Men så minnet jeg meg selv på at dette er en fuktighetskrem for annsikte, den skal ikke løse alle verdens problemer, og etter å ha brukt denne jevnlig liker jeg den veldig godt! Den har en nøytral lukt, den gir mye fukt, spenst til huden og er fin både dag og natt. En god all around, enkel og fin krem. Kommer DEFINITIVT til å kjøpe denne igjen! Gleder meg også til å prøve sminke fjerner og body lotion da jeg kan se for meg at disse også er gode. Konjac Sponge - har den for fet hud. Elsker denne (husker ikke merket på den), helt fantastisk god å bruke til å rense annsiktet. Pleier å rense annsiktet først for sminke osv med min vanlige annsiktsrens, også vasker jeg annsiktet med svampen (mens det forsatt er litt annsiktsrens igjen på annsiktet) før jeg bruker svampen til å "skrubbe" (den er veldig myk, så skrubbe er vel ikke riktig ord) annsiktet godt og den har en lett exfolierene effekt. Bruker den også om morgenen, uten noe produkt på bare varmt vann, og siden den er mot fet hud (som jeg har spesielt om morgenen) så føler meg meg helt utrolig frisk i anniktet etter bruk. Har merket en stor forskjell etter bruk av denne, alle mine andre produkter trekker bedre inn, føler meg renere i anniktet, og den er i seg selv veldig deilig å bruke (hadde i bunn og grunn vært grunn god nok for meg). ANBEFALES. Anonymous poster hash: 07568...5bc 1
Gjest Skrevet 19. juli 2013 #15 Skrevet 19. juli 2013 Dere som anbefaler Lâncome Visionnaire. Trenger man hudkremen også eller kan jeg bruke fuktighetskremen min fra REN over? Veldig fornøyd med den serien, men har hørt man ikke skal kombinere ulike produkter? Jeg bruker bare den alene, og det funker flott til min hud. 1
jente1983 Skrevet 19. juli 2013 #16 Skrevet 19. juli 2013 Maser litt nå😊Men er det ett aldersbetinget serum? Eller passer det for alle aldre? Gått på en smell før der linjene kom grunnet at produktene var for sterke og de jobbet mer enn min hud trengte.
Gjest Cytosin Skrevet 19. juli 2013 #17 Skrevet 19. juli 2013 Jeg har ikke funnet ett velværeprodukt som fungerer lenger et par måneder og som fungerer helt optimalt. Det gjelder fuktighetskremer, shampoo, øyekrem og det meste av sminke. Tips meg gjerne om en god fuktighetskrem, serum etc. som er bra mot slike hvite nupper som jeg har fått på haka nå de siste ukene...
Gjest RihannaNavy Skrevet 19. juli 2013 #18 Skrevet 19. juli 2013 Signerer denne! De fine linjene jeg hadde ved øynene ble borte etter to ukers bruk. Også lukter den fantastisk! Ikke sant? Jeg er ganske ung, så har egentlig ingen linjer, men det er bedre å forebygge enn å reparere senere! Men derimot kjenner jeg at huden er mer spenstig og fast
HHH Skrevet 20. juli 2013 #19 Skrevet 20. juli 2013 estee lauder night repair som nevnt over, supert serum! Er ikke nødvendigvis for aldrene hud, det fjerner tegn etter miljøpåvirkede skader på huden (rynker, tørr hud etc. som følge av eksos, tørr luft, solskader etc.) og gjør akkurat den den lover. Huden gløder etter bruk, strammer opp, fukter (hjelper andre produkter med å fukte). Annbefales.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #20 Skrevet 21. juli 2013 Jeg har ikke funnet ett velværeprodukt som fungerer lenger et par måneder og som fungerer helt optimalt. Det gjelder fuktighetskremer, shampoo, øyekrem og det meste av sminke. Tips meg gjerne om en god fuktighetskrem, serum etc. som er bra mot slike hvite nupper som jeg har fått på haka nå de siste ukene... MD formulations continuous renewel serum, men ikke begynn på det før sommeren er over. Seriøst det beste produktet ever. Anonymous poster hash: e782f...063 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå