Gå til innhold

Antrekk i bryllup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei!

Den er for hvit

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

"For" hvit? Den er jo hvit-hvit!

Styr unna. Eller spør bruden, det er ikke alle som bryr seg om slikt. Men selv om bruden synes det er greit, så risikerer du jo at ganske mange andre hever et bryn eller to.

Anonymous poster hash: 71c21...70f
  • Liker 2
Skrevet

KG har en egen artikkel om antrekk i bryllup her

Styr unna alle hvitnyanser

Gjest Adriane
Skrevet

Jeg vet at min svigerinne planlegger å ha hvit kjole i bryllupet vårt, og det kunne ikke brydd meg mindre. Men det er meg da :) Andre bruder kan reagere veldig negativt, og i verste fall kan andre gjester henge seg opp i dette.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet at min svigerinne planlegger å ha hvit kjole i bryllupet vårt, og det kunne ikke brydd meg mindre. Men det er meg da :) Andre bruder kan reagere veldig negativt, og i verste fall kan andre gjester henge seg opp i dette.

Syns det blir for dumt.

Det er så "se på meg, se på meg, se på meg!"

Skrevet

Jeg ble helt satt ut! Du kan ikke ha denne kjolen!

NEI NEI NEI ;)

• Liker 1
Skrevet

Altså, jeg ville gitt fullstendig beng i om en av våre gjester kom slik. Jeg synes ikke den er så oppmerksomhetskrevende, særlig med en sort blazer over. MEN det jeg ikke kan garantere for er jo hvordan de andre gjestene i bryllupet hadde reagert. Den ER jo hvit, så sjansen for at det hadde blitt litt tiskehvisking er jo så absolutt til stede.

• Liker 2
Gjest Adriane
Skrevet

Syns det blir for dumt.

Det er så "se på meg, se på meg, se på meg!"

Hadde det vært ei jente som normalt er opptatt av å være midtpunkt og vise seg frem, så er jeg enig. Jeg syns personligheten til vedkommende har mye å si, og min svigerinne er ikke sånn "se på meg, se på meg, se på meg" i det hele tatt. At det blir hvit kjole er ganske enkelt fordi hun ikke har funnet noe annet hun liker. Og for meg er det viktigere at hun har på seg noe hun trives med, enn at det ikke er hvit kjole :)

• Liker 2
Gjest Ciegus
Skrevet

Syns den var fin jeg, ser ikke helt problemet med en hvit kjole når den ikke er i nærheten av å ligne på en brudekjole. Men hadde hørt med bruden.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde reagert om noen kom i den i vårt bryllup... Veldig pen kjole forresten^_^

Om du er usikker så hør heller med bruden, men det kan nok hende at noen vil heve øyenbrynene uansett.

• Liker 2
Skrevet

En vakker kjole som er formell nok for bryllup. Kan ikke tenke meg den tar oppmerksomheten fra bruden, især med det tilbehøret du nevner. Men dersom du er usikker, spør den aktuelle bruden. :)

• Liker 2
Gjest Tigress
Skrevet

Halde seg unna kvit, svart og raud kjole i eit bryllaup. Det er då verkeleg ikkje så himla komplisert, er det vel?

Skrevet (endret)

edit, never mind.

Endret av Cordelia
Skrevet

I vårt bryllup hadde det ikke vært noe problem. Men jeg vet at ikke alle er like fleksible på farger som oss, selv om jeg synes deT er tydelig at dette ikke er noe brudekjole og sånn sett burde være uproblematisk.

• Liker 2
Skrevet

Styr unna hvit, svart og røde farger. Det samme med for utringet, for kort og tettsittende. Det er brudeparet som skal ha oppmerksomhet denne dagen. Om du er usikker så spør bruden ;)

• Liker 1
Skrevet

Styr unna hvit, svart og røde farger. Det samme med for utringet, for kort og tettsittende. Det er brudeparet som skal ha oppmerksomhet denne dagen. Om du er usikker så spør bruden ;)

Svart har blitt ganske vanlig i bryllup

• Liker 3
Skrevet (endret)

Takk for inspill alle sammen! Jeg er helt enig i at man ikke skal overstråle bruden- jeg bare tenkte at denne kjolen gjør såpass lite av seg at det ikke er noen fare for det, samtidig med at den er formell nok.

Jeg ville aldri velge en hvit eller hvitish lang eller ballkjole, det blir for likt bruden.

Grunnen til at jeg vurderer denne er fordi den er helt fantastisk å ha på seg, og jeg har ikke så myr annet som passer settingen (annet enn en svart og en rød).

P.S. Dere som linket: Jeg kan finne artikler selv, men mer opptatt av vanlige folks mening enn én person hos klikk.no eller minmote.

Endret av Tropehus
AnonymBruker
Skrevet

P.S. Dere som linket: Jeg kan finne artikler selv, men mer opptatt av vanlige folks mening enn én person hos klikk.no eller minmote.

Wow... Sorry at jeg prøvde å hjelpe deg da! Siden du spurte på forumet, var jeg så dum at jeg trodde du ikke visste om disse uskrevne reglene. Så det du sier, er at du vet om de uskrevne reglene, men hvis du får nok "det går greit"-stemmer på et forum, så gjør du som du vil allikevel? Sympatisk...

Anonymous poster hash: 430b9...fad

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...