AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Samboer/kjæreste og jeg (godt voksne) fikk nylig tvillinger og samlivet har gått fra 2 år med nært forhold til noen måneder med sexløst samliv (vel, 1 gng/mnd) og glefsing til hverandre. I tillegg snorker han, jeg blir sur og sover skikkelig dårlig. Sånn går dagan. Babypludring og bæsjebleier er ingen sexfixare og det er vanskelig å finne tilbake til det som var slik det var. Vi venter nå på å flytte inn i ny bolig (oppussing etc) men vet ikke helt når det er klart. I dag kranglet vi litt om husarbeid. "Som et gammelt ektepar", sa han. Da ble jeg fristet til å minne ham på at vi verken er forlovet eller gift ved å si "vi dater og er to kjærester som har tvillinger sammen, som ser hvordan det går". Tja. Ja og ha. Forstår man budskapet?Anonymous poster hash: a16cf...c2a
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Jeg tror ikke forholdet deres blir noe bedre hvis dere gifter dere... Anonymous poster hash: 1ae19...410
Gjest Tirkes Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 ...forstår jeg det rett i at du ønsker/håper/forventer/vil (stryk ut de som ikke passer) at han skal vite hva du ønsker og tenker, og derfor fri til deg? Det er alltid best å si hva man ønsker og hva man vil, for folk er dårlige på å lese tanker, uavhengige av kjønn og relasjoner... 1
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 Det er ofte slik at man ikke takler samlivet når man blir foreldre. Mange brudd sjer nettopp når barna er 2-5 år da orker man ikke mer. nei du bør ikke gifte deg uten at du ønsker å dele livet med han og at du elsker han self.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 ...forstår jeg det rett i at du ønsker/håper/forventer/vil (stryk ut de som ikke passer) at han skal vite hva du ønsker og tenker, og derfor fri til deg? Det er alltid best å si hva man ønsker og hva man vil, for folk er dårlige på å lese tanker, uavhengige av kjønn og relasjoner... Må bare spørre. Hvor fant du figuren på signaturen din som sliter noe jævlig med dataen sin og smasher ut hender og øyne?
Gjest Tirkes Skrevet 18. juli 2013 #7 Skrevet 18. juli 2013 Det husker jeg ikke, tror jeg fikk se den for første gang for snart ti år siden på forumet til et nettsted ved navn "Something awful", om jeg ikke husker heeelt feil.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #8 Skrevet 18. juli 2013 Det pleide å være bra :-) Men når barn kommer blir det traumatisk for samlivet... Vi MÅ ikke gifte oss. Det er som det er! Jeg tror ikke forholdet deres blir noe bedre hvis dere gifter dere...Anonymous poster hash: 1ae19...410 Anonymous poster hash: a16cf...c2a
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #9 Skrevet 18. juli 2013 Det er ofte slik at man ikke takler samlivet når man blir foreldre. Mange brudd sjer nettopp når barna er 2-5 år da orker man ikke mer. nei du bør ikke gifte deg uten at du ønsker å dele livet med han og at du elsker han self. Huff! Håper det lar seg komme på skinner igjen fort! ;-)Anonymous poster hash: a16cf...c2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå