AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Kan jeg gjøre sånn at ting jeg gjør på Facebook ikke synes på newsfeeden til andre? Som f.eks når jeg liker eller kommenterer bilder. Vil ikke at alle skal se det. Anonymous poster hash: b89ab...baf
RockPaperScissor Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Det er vedkommende som eier bildene/statusene som bestemmer hvem som ser det. Stort sett er det hans/hennes egne venner, men av og til venners venner og offentlig. Er det en offentlig side (som Coca Cola, NSB osv) så er alt offentlig og alle kan se hvem som har kommentert hva. Så nei, det blir vanskelig. med mindre du vil gå til alle på vennelista di og be de endre hva slags oppdateringer de får fra deg. Og det kommer du aldri til å få til 100 %. Dessverre
@Maja Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Trur einaste måten å sørge for at ein person ikkje ser noko av aktiviteten din på facebook er å blokke personen. Ellers er det ikkje spesielt lurt å skrive ting på facebook som ikkje tåler offentligheten 1
Gjest Blomst83 Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 Det finnes en innstilling som gjør at du kan velge at det er enkelte på vennelista de som ikke får se når du oppdater statusen din,så du kan jo se om det går på samme måte med det "problemet" du lurer på nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå