langbein86 Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Jeg skal hente en valp i Danmark senere i sommer, hadde tenkt til å kjøre, men oppdretteren sa han kunne møte meg på flyplassen så kunne jeg bare ta neste fly hjem. Hadde vært deilig å slippe den lange kjøreturen mot en time hver vei på fly. Noen som har erfaring med å fly med valp? Kan man ha den i kabinen? Er veldig usikker, finner lite info på norwegian sine sider også.. Takk for svar:)
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Jeg kan ikke svare deg på bestemmelsene for flyselkskapene, men det beste er nok å ringe de å høre. Det er bestemmelser på størrelse på hunden om du kan ha den med i cabinen. Jeg ville bare si at jeg personlig ALDRI hadde satt en valp (eller voksen for den saks skyld), i bagasjen på et fly. Til det har jeg sett altfor mange traumatiserte valper. Anonymous poster hash: 7f226...1a0
roberta Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 En jeg kjenner hadde valpen med seg inn i flyet og under genseren
Sugerøret Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 http://www.norwegian.no/kundeservice/Reiseinformasjon/levende-dyr/ Hjalp det ? Grattis med ny valp. En kan ikke kreve bilder,men så morro det ville vært om du kunne satt inn et av lille valpen.. hint hint
langbein86 Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2013 Takk for svar alle sammen:) skal undersøke litt nærmere, ser ut som man bare kan ha den i kabinen på innlandsreiser. Er uaktuelt å ha den lille i lasterommet, da kjører jeg heller:) Og ja jeg kan godt legge ut ett bilde av valpen når jeg har hentet han:) Litt rart at man får lov å ha den i kabinen egentlig, hva med de som er allergiske?
Trillrund Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 Du kan ha valp i kabinen fra Danmark, ingen problem, bare den er går ned i en godkjent bag og bag med hund ikke veier over kravet fra flyselskapet. Grensen kan variere litt, så sjekk med ulike selskap. Du må bestille pet in cabin når du bestiller billetten. Hvis en allergiker har bestilt før deg, må du finne en annen avgang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå