Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lillemus meg
Skrevet

Har litt problemer med å få forholdet til å fungere. Har flyttet til byen hvor min samboer er fra og han skjønner ikke at det kan være så vanskelig. Jeg har lyst til å bo her, det er ikke det, men innimellom blir jeg bare veldig ensom. Siden jeg er jente så setter jeg meg ned og furter. Dette er ikke så heldig for forholdet. Han begynner å bli litt lei og det kan jeg skjønne. Skulle så gjerne vært litt mer positiv. Noen forslag til hva jeg kan gjøre for å være litt mer blid og for å vise min kjære at jeg er veldig glad i han????

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Hva med å få deg en hobby? Begynn på treningssenter eller noe slags kurs. Der kan du bli kjent med nye mennesker så du kanskje ikke føler deg så ensom.

Gjest lillemus meg
Skrevet

Takk for godt tips, skal begynne å trene litt her på mandag. Men hva skal jeg gjøre for å vise han at jeg bryr meg? har nok en tendens til å være litt "tøff i trynet"...

Skrevet

Prøv å ta litt initativ til å bli kjent med andre. Regner med at typen din har venner, som kanskje har kjærester?

Begynne på et treningssenter synes også var en god ide!

Studerer/jobber du på ditt nye hjemsted?

Jeg har flyttet til en annen by og i begynnelsen (gikk to måneder før jeg fikk meg jobb) synes jeg det var litt ensomt. Men nå har det gått 1 1/2 år og jeg stortrives! :)

Heldigvis har samboeren stor vennekrets og vi er flere par+ litt single som trives veldig godt sammen! Har også jobb og trening som tar mye av tiden min, så dagene flyr.

Håper dette var til litt oppmuntring for deg! Gi det litt tid, så blir ting sikkert mye bedre!

Bare et lite p.s! Ikke forvent at typen din skal underholde deg hele tiden, du bør ta litt initiativ selv!

Lykke til! :kose:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Fortell han hvorfor du kan virke litt sutrete... Han skjønner sikkert. Fortell han at du er gla i han og at ditt humør ikke er pgr av han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...