Gå til innhold

Hvordan møte han tilfeldig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har sett meg ut en gutt som er fra samme sted som meg. Vi gikk på samme videregående skole, og er venner på Facebook, men har vel egentlig aldri pratet sammen, da jeg var veldig sjenert før. Synes han var veldig kjekk og virket grei også på vgs, og har egentlig aldri lagt fra meg tanken om at jeg vil bli kjent med han.

Jeg er hjemme hos foreldrene mine i sommer, og tror han også er i samme by. Til vanlig bor vi i ulike byer (men jeg har planer om å flytte til hans by, ikke pga han men pga jobb).

Men så til spørsmålet, siden vi nå er i samme by vil jeg gjerne møte han "tilfeldig". Men hvordan går jeg frem for å gjøre det? Noen drevne stalkere som kan gi meg tips?

Anonymous poster hash: f8bd7...536

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Tilfeldige møter" må det nøye planlegging, timing og tilrettelegging til for å få til når en vil det. ;)

• Liker 1
Skrevet

Dere har garantert noen felles venner? Finn ut hvor de går ut, eller om det er noen fester du kan hive deg med på.

Gjest Summers
Skrevet

Ser du eventene hans på facebook?

AnonymBruker
Skrevet

Vi har over 30 felles venner på face, men de jeg omgås daglig kjenner han ikke veldig godt. En bekjent av meg kjenner han godt, men jeg tør ikke spørre henne.

Han er ikke så aktiv på face dessverre. Så på face forrige helg st han var i samme by som meg. Vet ikke om han er det nå lenger, men regner egentlig med at han er hjemme hele sommeren.

Blir jo umulig å snoke på han når det ikke er noe å snoke på.

Skrevet

Jeg hadde lett spurt noen om de visste om han var singel f.eks. Hvorfor skal du ikke kunne spørre om det??

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde lett spurt noen om de visste om han var singel f.eks. Hvorfor skal du ikke kunne spørre om det??

Synes det er litt flaut. Jeg er fjortis innvendig hehe. Nei er vel redd for at hun forteller det til han eller noen andre :sjenert:

Skrevet

Synes det er litt flaut. Jeg er fjortis innvendig hehe. Nei er vel redd for at hun forteller det til han eller noen andre :sjenert:

Da kommer det jo heller ann på hvordan syn hun har på deg og om hun vil bruke det mot deg eller ikke. For hvis hun sier "..... lurte på om du var singel her om dagen.. visste ikke at du hadde drag på slike damer.." så kommer det positvt ut.. hvis hun derrimot sider "herremin!! ..... spurte om du var singel her om dagen... som om hun har sjans på deg liksom..." så skjønner jeg jo at du ikke vil stille deg til disposisjon..

AnonymBruker
Skrevet

Vi har over 30 felles venner på face, men de jeg omgås daglig kjenner han ikke veldig godt. En bekjent av meg kjenner han godt, men jeg tør ikke spørre henne.

Han er ikke så aktiv på face dessverre. Så på face forrige helg st han var i samme by som meg. Vet ikke om han er det nå lenger, men regner egentlig med at han er hjemme hele sommeren.

Blir jo umulig å snoke på han når det ikke er noe å snoke på.

Hehe. Det er jo det da! :laugh:

Anonymous poster hash: 3eefb...285

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...