AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Hei! Vi har kjøpt buggaboo buffalo, men synes det er vanskelig å finne tilbehør til denne. Er det noen som vet om man kan bruke tilbehør som passer til noen av de andre modellene? Regntrekket som følger med passer jo ikke til bagdelen såvidt jeg kan forstå.. Så vi trenger: Regntrekk til bag Stormtrekk som passer til både bag og sittedel Koppholder til voksen og barn Breezy sol-kalesjeAnonymous poster hash: 1f853...3c2
^^Belle^^ Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Nå skal jeg ikke si noe sikkert, siden jeg har Cameleon og ikke har erfaring med Buffalo, men jeg skulle da tro at regntrekket passer til begge delene? Det skal ikke dekke hele bagen, bare selve ramma (og da toppen av bagen), og den er jo den samme om det er bag eller sportsdel. (Regntrekker er forresten helg genialt når du kommer over hvor knotete det er ) Ang. stormtrekk finnes det ikke til sportsdelen til Cameleon ihvertfall. Vi har kjøpt Bugaboo sin pose til å bruke på ruskete dager hvor man ellers ville brukt stormtrekk. Jeg kan anbefale 4ME koppholder kjøpt på jollyroom.no. Den er helt lik Tinkafu sin, men til en brøkdel av prisen. Jeg synes Teutonia sin solskjerm er best. Den får du kjøpt på lilleprinsen.no
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Da skal jeg jammen prøve regntrekket igjen, belle. Jeg skjønte jo ingenting av det. :D Takk for andre tips også!Anonymous poster hash: 1f853...3c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå