AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Dere som bleker håret deres, hvilkd produkter bruker dere? Jeg har tidligerebrukt Kevin Murphy, men syntes at produktene var litt dyre. Noen som har tips til produkter som ikke er alt for dyre, samtidig som at de hjelper til å pleie og beskytte håret? Nå bruker jeg noe fra et svensk hårmerke, men håret knekker bare...Anonymous poster hash: 232d7...627
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Hvis det er såpass slitt så er det mest sannsynlig ikke så mye som kan hjelpe, beskyttelsen må nesten komme før håret er helt ødelagt. Hår er ikke levende, det er dødt. Så det kan for eksempel ikke ta til seg vitaminer o.l.(selv om produktene påstår dette så er det fysisk umulig). Det finnes selvfølgelig produkter som kan legge seg rundt og gjøre det litt finere, men det kommer ikke til å fikse problemet. Jeg sparte ut såpass lang ettervekst at jeg kunne klippe av alt det ødelagte blekede håret og få en kort bob. Det var igrunn den eneste løsningen om jeg ville ha fint hår igjen. Det var helt klart verdt det. Plutselig ble det tykt og mykt igjen. Anonymous poster hash: 8181d...701
Professor Orm Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Elvital sin anti-breakage-serie er ikke så dum..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå