Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei hei.

Jeg har fått min første overgangsstønad, men den er på 9900 kr.. det må da være trukket aaaltfor mye skatt! Hvordan endrer jeg det? Er helt ny på alt dette..

Veldig rart, særlig siden jeg leste at den nettopp har økt også..

Anonymous poster hash: 12563...9b9
Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Har du sendt inn skattekort?

Skrevet

Nei, jeg har heller ikke fått noe i posten. Fikk nemlig beskjed om at man IKKE skulle gjøre noe slikt lenger, men jeg ser det er mye forskjellig ute å går.. kan jeg sende en mail til skatteetaten og høre om de kan hjelpe meg? Eller har de ikke noe med det å gjøre? :)

AnonymBruker
Skrevet

Logget inn på nav og ser de har trukket over 4000 kr i skatt... det får jeg vel ikke ordnet denne måneden, men må gå inn å endre hvor mye de skal trekke framover da :O

Er det så enkelt som å gå inn på skatteetaten, eller må jeg be om å få tilsendt skattekort, og så sende det inn igjen etterpå?

Anonymous poster hash: 12563...9b9
AnonymBruker
Skrevet

du må gå på skatteetaten og få de til å skrive ut nytt skattekort, du må møte der personlig og få det med deg. Det må alle som har fått feil ifht NAV, og det skattekortet de innhenter direkte.

4000 er altfor mye ja!

Anonymous poster hash: b8248...58b
Skrevet

du må gå på skatteetaten og få de til å skrive ut nytt skattekort, du må møte der personlig og få det med deg. Det må alle som har fått feil ifht NAV, og det skattekortet de innhenter direkte.

4000 er altfor mye ja!

Anonymous poster hash: b8248...58b

Tuusen takk for hjelpen :) da gjør jeg det!

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger

Sophie-Ann, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...