Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette har garantert blitt spurt om 100 ganger her inne før men jeg syns at det er en stor jungel av barnevogner så har ikke peiling på hva vi skal kjøpe og alt hva vi bør se etter i en vogn. Vil ikke ende opp med en vogn som er fæl å bruke.

Vi må ha en vogn som er bra på vinterføre da jeg føder tidlig på vinteren.

Den må være lett å trille, lett løfte over kanter, lett å svinge osv. Hvis ikke det er en ulempe på vinterføre med en lett vogn?

Vi bor ikke i en storby så tar ikke t-bane, trikk eller buss. Det hender at jeg tar buss, men så langt i år har jeg tatt bussen bare 1 gang (som jeg kan huske).

Den må være grei å legge sammen, vi har en stor stasjonsvogn så den trenger ikke bli kjempe liten når den legges sammen.

Noe mer vi bør tenke på?

OG hva slags vogn har du? En vogn du fraråder meg å kjøpe? Har skjønt at Emmaljunga sine er kjempe populære, men finnes det noen billigere og brae vogner?

Anonymous poster hash: f2aba...5e7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja også vil vi ha en duovogn :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde mye av de samme kriteriene og havnet på emmaljunga city cross. Har ikke fått prøve det enda da mini fortsatt er i magen en liten stund til, men det lille jeg har trillet den har gitt meg et godt inntrykk.

Vi fant brukt på finn til en veldig grei sum. Vognen ser nesten ikke brukt ut så jeg så absolutt ikke poenget med å punge ut med 10 000,- for en ny når jeg fikk en brukt til under halve prisen som var i så og si like bra stand.

Anonymous poster hash: 00345...5ee

AnonymBruker
Skrevet

City cross, er det en byvogn?

Vi bor ved asfalt ja, men også mye grusveier og skogsstier.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har City Cross og er kjempefornøyd med den. Vi bor i byen, men vogna er flittig brukt i marka på grusveier, og vi har også hatt den med på fjellet hvor vi har trillet tur uten problemer.

... og så er det den superfin da!

Anonymous poster hash: e31d3...58b
Skrevet (endret)

Vi vurderer city coss men den er jo så dyr og vanskelig å finne brukt her vi bor

Endret av Yesterday
Skrevet (endret)

Vi skal ha city cross. Har to venninner som har den å de er begge veldig fornøyde. Hun ene bor i byen og hun andre på landet. Begge har kjøpt brukt vogn til en pris av 4000,- Dyr vogn om en skal ha den ny, men tenker at vi kan bruke den til flere unger jeg da. Hvis jeg finner den fargen jeg vil ha så kan jeg godt kjøpe den brukt, men er litt kresen jeg..

Når bestiller dere vogn? Jeg har termin 5. Januar. Tenkte at vi kanskje skal bestille dne i Oktober/kjøpe på finn.

Endret av Frufly
Skrevet

Citycross med polar understellet! Helt fantastisk! Vi er ute å triller hver dag på alt slags underlag! Har ikke vært misfornøyd med den ett sekund! :)

Skrevet

Citycross med polar understellet! Helt fantastisk! Vi er ute å triller hver dag på alt slags underlag! Har ikke vært misfornøyd med den ett sekund! :)

Det vil jeg tro ;) Hmm.. har ikke sett på understellet. Er det det som er sort?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg skal kjøpe brukt så må jeg se den først, stoler ikke på at folk er ærlige om skader når det er snakk om noen tusenlapper. Så da må jeg kjøpe en lokalt og er ikke store utvalget på bruktmarkedet da.

Andre forslag som ikke koster 10.000kr? :)

Gjest pysepusen
Skrevet

Jeg ville kjøpt Emmaljunga City Cross eller Simo duo. Vi har duo og er storfornøyd! Men om vi skulle kjøpt ny er jeg usikker hvilken av de to vi hadde valgt. Bruker vår til barn nr. to nå og den er like fin :)

Gjest Keikolina
Skrevet

Jeg elsker simo vognene, får de billig på finn.

AnonymBruker
Skrevet

Har lest i flere forum at simo vognene er tunge, stemmer det?

Gjest Keikolina
Skrevet

Nei, har hatt flere.Ingen har slått simoen.

Skrevet (endret)

Det vil jeg tro ;) Hmm.. har ikke sett på understellet. Er det det som er sort?

Ja! Sort med hvite striper på håndtaket! :) og store og gode punkteringsfrie dekk!:) Endret av VeoVeo
Skrevet

Ja! Sort med hvite striper på håndtaket! :) og store og gode punkteringsfrie dekk! :)

Er det tyngre da eller? Det må jeg se på :)

Skrevet

Mountain Buggy Urban Jungel har alt du ønsker i vogna! Absolutt ALT!

Lett å trille, lett å legge sammen, du kan snu den på en 50øring med bare lillefingeren! Vi er utrolig fornøyde, og selger absolutt ikke videre vogna før vi er 100% sikker på at vi er ferdige med å få barn :)

• Liker 2
Gjest Elyssa
Skrevet

Jeg hadde mange av de samme kriteriene som deg, og endte på en Emmaljunga Edge Duo. (Kjøpte brukt) Har elsket den!

Supergod på vinterføre, veldig lett og god med sportsunderstellet i hvert fall, og ikke noe problem å legge sammen, selv om den da blir litt stor.

Den er litt stor å manøvrere inni butikker o.l., men har aldri hatt noe særlig problemer med det.

Jeg har trillet minst en time hver dag i flere måneder :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva er forskjell på edge duo og city cross?

Skal sjekke ut den Mountain Buggy..... vogna :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville valgt en vogn med svingbare hjul, men som kan låses. Får helt noia av å trille rundt på en vogn med helt faste hjul, men det er meg og mine behov ;-)

Jeg har selv Mountain buggy, den har 3 lufthjul hvor fremhjulet kan låses. Kjempegod å trille både på asfalt og terreng. Minuset er at sportsdelen kun er fremovervendt. Derfor har jeg også Brio Go, litt mer byvogn med 2 svingbare forhjul, men de kan også låses. Lettkjørt og stabil vogn med god demping og sportsdel som kan snus begge veier. For min del så utfyller disse to vognene hverandre veldig godt.

Anonymous poster hash: c21a7...218
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...